Salıncak
Ramaktı kaldı kursağa düşen hevesler. Gözlerin yemin etmiş bir acemiydi ayrılığı severken ne olacağını bilmeseydin eğer. Damla biriktirdim sana. Bak ellerim cennetten sürgün, üşüyor bu gece. Kimsesizdik. Ulu orta yaşardık sevinçlerimizi. Bir bir asardı güneş gitmez dediklerimizi. Bak ardına. Çıkmaz sokağım ben. Hoş geldin kalbime kaldırımlar izler dolu, yabancılık çekmeseydim eğer.
Sözler birikti unutuldu teker teker. Hepimiz baş döndüren bir senaryonun artıklarıydık rollerimizden önce ne olacağımızı bilmeseydik eğer. Bak gözlerim senden uzak bu gece.. Tahmin edemeyeceğin kadar siyah bulutlar, yağan ölülerin çığlıklarıydı meğer. Karanlık giydik gözlerimizin ufukla birleşen her beyazına. Artık sevgilerin beş para ettiği bir yerdeyiz. Söyle kimdi fiyatını artıran bu dönemin kağıttan aşklarını ?
Mutluluk, zinciri kopmak üzere olan bir salıncaktı. Başını döndüren hislerin unuttuğun yanların. Sen adına şimdi dedin, ben sana gideceksin derken, sen istediğin için sevdin, ben sevdiğim için isterken. Her yerini acıtır hayat. Her şey hatırlatır sana hak etmediklerini. Kimi zaman terk edilmiş olursun bulmak için ararken bir yanını. Kimi zaman sevmiş olursun, oyun bitti dedikleri çizgide yalnızsan eğer. Ellerimi sorma artık, soğuktan yanıyor içi. Acımak nefret bile etmiyor bu gece.
Gözlerinde kayboldum, senin başkasına armağan ettiğin bir hayatta. Freni koparan bir kaç hırs ve kitabı sondan başlayan bir aşk. İşte biz. Seninle biz değildik. İki kişilik bir sevdanın ağıtlarıdır kalan. Kumlar ıslak yağmura karıştı akan hayaller. Ve sen en yeni acımdın. Kaybedenin alkışlandığ bir masal, seni sevdiğim an acıma/sızdın...
Vesselam.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.