- 609 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
AŞKIN NEYE İHTİYACI VAR?
Aşkın düşünülmeye ihtiyacı var. Adı kalmış yalnızca. Yaşantısı kurumuş, sığlaşmış,eprimiş. Aşk kokuşmuş.
Aşkı incitiyor muyum bu sözlerimle? Yunus Emre ‘’Aşk gelicek cümle eksikler biter’’ demiş. Gelince biter mi noksanımız, kusurumuz? ’’ Hele bir gelsin de görelim’’ mi diyorsunuz?’^’ Gelince başlamaz mı? Başaramadığımız için aşkı Yunus Emre elbette kızacak bana ya da gülümseyecek yalnızca onu anlayamadığım için . Hangi aşk bu, gelince bitirecek eksiğimizi? Nasıl bir aşk?
Düşünme yaşa. Yaşa da gör.
Evet düşünmeden yaşa. Düşündüğün için yaşayamıyorsun aşkı. Bırak kendini. Bırak gelsin. Aşka maruz kal. Aç kapılarını buyur et. Aşk bir konuk. Tanrı konuğu. Çalmış kapını . Hayattır aşk çalıyor kapını. Açıyor gönderiyorsun geriye. ‘’Ben böyle bir hayat istenmedim’’ diyorsun. Hayat gücenip gidiyor. Hayatsız kalıp kuruyorsun. Ölüyorsun.
Aşk kapıyı çalınca içeri alınır. Buyur edilir. İkramda bulunulur. Sen yemezsin ona yedirirsin; içmezsin ona içirirsin. Aşk özen ister. Bakım ister. Üstüne titreyeceksin konuğunun.
Aşk kapıdan girince teorileri basma kalıp malumat birikimlerini kapı dışarı etmek gerek. Aşkı çıplak gözle görmek gerek. Çıplak gözle düşünmek. Çıplak düşünmek gerek aşkı, çırılçıplak.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.