ON DÖRT YIL ÖNCE
ON DÖRT YIL ÖNCE
Ülkemizde 14 yıl önce sıfır terör vardı, ne odluda, neler yaşandı da ülkemiz terör merkezi ya da odağı oldu
Ülkemize musallat olan pkk dan başka,yeni terör odaklarının(işidin,fetönün)hedefi oldu
Sizce acaba ülke yönetiminde mi bir zaaf oldu, ya da yanlış politikalar sonucumu ülke bu hale geldi
Başka ülkelerin iç işlerine mi karıştık düşman edindik, bu vesile ile yoksa başka mümkün olmayan maceralara mı soyunduk terörü avucumuzda bulduk?
Sıfır terörken 14 yıl önce ülkemiz şimdi sıfır dost komşu olduk, komşularımızla alıp veremediğimiz neydi?
Mustafa Kemal ATATÜRK’ÜN,Yurtta sulh,Cihanda Barış,politikasından neden niçin vaz geçtik?
Dışarıda olduğu gibi içeride neden kamplara bölündük, neden bin yıllık beraberliğimiz, kardeşliğimiz var iken dindar, dinsiz, alevi, Sünni, kürt Türk, laik anti laik, başı açık, başı kapalı, başını secdeye koyan, koymayan, bizden olan olmayan diye ayrıştırıldık?
Ülkemizin ekolojik dengesini neden bozduk, yüce Allahın dinini neden çıkarlarımız için kullandık?
Himmet paraları ile Cenneti satmaya kalktık?
Devlet kurumlarını, neden biri birine düşman yaptık?, devlet düzenini, devlet hiyarşisini, bozduk
Devlet yönetiminde liyakati askıya alarak, neden yandaş yerleştirdik?
Devlet kurumlarına fetö terör örgütünün sızmalarını neden engelleyemedik?, istik bari ihmaller mi oldu?,göz yummalar oldu?,bu gün yaşadığımız acılar bu ihmallerin sonucu olabilir mi?
Ülke sınırlarımız neden hal bura döndü?,yabancı ajanlara neden ülkemiz yol geçen hanı oldu?
Güney doğu bölgemize nasıl el yapımı patlayıcılar yerleştirildi? TC neden devlet dairelerinin bankaların tabelalarından kaldırıldı, andımız neden okullarda yasaklandı
Osto görüşmelerinde ne gibi görüşmeler yapıldı, Dolmabahçe görüşmelerinde, kimler, kimlerle mutabakat imzaladı?
Habur da 35 terörist ayağına devlet götürülerek, çadır mahkemeler kurarak affedildi, ülke girişine teröristin girişine neden izin verildi?
İşit terör örgütünde suriyede yaralanan teröristler ülkemizde neden? Niçin? Ne amaçlar için ülkemizde tedavi edildi?
Bu gün ülkemizi gark eden yüreklerimize ateş düşüren varoşlara parti, parti şehit cenazelerini getiren anaların feryat figan gözyaşlarına sebep olan terör olayları bu yapılan hataların sonucu olabilir mi?
Dahası ihmaller zincirinde yer alanlara karşı neden istifa mekanizmaları işletilmedi? Halende neden işletilmiyor?
Bu gidişat nereye kadar?
Tuzu kuru olan sivil toplum örgütleri, meslek odaları, üst düzey kurumlardan neden teröre kınama yapılmıyor?
Sözde ülkemizde barışa katkı yapmak için görev alan, maaşlı akil adamlar vardı, bunlara ne oldu?
Neden yoklar?
Ülkemizde taciz, tecavüz, ensest ilişki, hat safhada, devlet kurumlarına yerleşmek için tarikat cemaatler atbaşı çekiyor, yakın tarihte yaşanan bir 15 Temmuz darbesi var, acaba bundan neden ders alınmıyor? Boş devlet kadrolarına personel alınırken neden liyakat göz önüne alınmıyor.
Yaşanan bu acımasız terörde, bu ihmaller zincirinin katkısı olabilir mi acaba?
Ali Cemal AĞIRMAN[
ÜLKEMİZİ YASA BOĞAN YÜREKLERİMİZE ATEŞ DÜŞÜREN TERÖRÜ LANETLİYORUZ
YORUMLAR
şair67
_______________________Selam olsun şairim
Saygımlasınız her daim var olun efendim