- 825 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YİNE GELSEN
Sen gittiğinden beri bu alem bıraktığın gibi değil, birbirini asan kesen, dilleri ile idam eden, elleri ile paramparça edenler, vurmaktan kırmaktan haz alanlar türedi.
Sevgiyle yaşamak varken, nefreti hırsı öfkeyi, iktidar güç diye diye çocuk katledenleri görsen.
Sen başının üstünde, omuzlarında taşıdığın gözünden sakındığın "HASAN’IN HÜSEYİN’İN torunları ,ümmeti gözünü açmadan yaprak gibi dökülüyor, gel yine canın pahasına bizlere öğrettiğin müslümanlığı tekrar anlat, zira kayboluyoruz, acıma merhamet duygumuz bitiyor.
Gel EFENDİLERİN EFENDİSİ! ahlakı unutmuş ümmetine o eşsiz kişiliğinle göster, dürüstlüğünü hırkana giy, yalan dolanı kendine maske yapmış düzene anlat, yok olup dağılıyoruz EFENDİM! yitirdik insanî hisleri vurgun duymaz aldırış etmez olduk.
"Komşusu açken tok yatan bizden değildir " demiştin komşularımız eşimiz, dostumuz ,ekmeğe aşa değil insanlığa aç!
Ümmetim dediklerin birbirinin yüzüne bakmaz ALLAHIN selamını almaz oldular, çıkar menfaat karşılığında iyilik yapar oldular gelsen yine güller açsa yüreklerimiz de kokunla secdeler Nur’a erse.
Bıraktığın gibi değiliz EFENDİM! Senin sabrın, güzel bakışın sevgin bizlerde kalmadı, hırsın gölgesinde ezip geçiyoruz koklamaya kıyamadığın çiçekleri, öldürüyor bozuk para gibi birbirimizi harcıyoruz.
Ahireti unutup bu alem için insan eti yiyoruz, çocuk kanı içip zevkten dört köşe oluyoruz, gelsen yine EFENDİM!
Kız çocuklarını baş üzerinde taşırdın, şimdi diri diri gömüyorlar, insafsız babalar abiler kocalar senin nadide günlerine kıyıyor EFENDİM! imana gelmeyen kalpleri unutmuş emanete ihanet edilmeyeceğini, can yakmaktan can almaktan geri durmayan gafiller, ALLAH! korkusunu bilmez oldular.
Toprağı dahi ağlattık, üzerine nice günahsız bedenler düşüyor, Ahhhh! Gelip görsen halimizi kimlere bıraktım dersin Müslümanlığı biz biz olmaktan çıktık,
Ben ,ben ben. .diye diye sağımızı solumuzu görmez olduk,aldırmıyor duymuyor, hatta hissetmiyoruz, mümin halinden anlamaz olduk.
Keşke, keşke gelsen yine EFENDİM!!!!
[AYŞEGÜL KAHRAMAN ]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.