- 551 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİZ BİZ OLDUKÇA (ÖLÜMÜ ÖLDÜRMEK)
BİZ BİZ OLDUKÇA (ÖLÜMÜ ÖLDÜRMEK)
Her devletin, her milletin, her topluluğun kendine has davranış tarzları, tepki biçimleri, kendine has kültürleri, kendine has mahalli lehçeleri ve milli dilleri vardır. Olayları önemsemesi ve olaylara bakış açısı vardır. Biri diğerinin hiçbir zaman aynısı değildir. Bir topluluğu milli yapan işte bu ortak değerleridir. Toplumlar Bu ortak değerlerini yitirdikçe birbirinden kopmaya uzaklaşmaya ve başkalaşmaya başlarlar. Gruplaşmalar oluşmaya, değer yargıları değişmeye, ayrışmalar oluştukça da başkalarına özenmeye başlanır. Millîlik vasfının bağları çözülmeye ve zayıflamaya başlar. Dış etkenler bu durumu fark ettiklerinde ve senin üzerinde planlar ve hesaplar yapmaya başladıklarında üç yıldır yaşanılanların başa gelmesi kaçınılmaz olur. Çobansız sürüyü kurt önce dağıtır sonradan parçalar. Yiyeceğinden de değil ama hepsini boğmaya çalışır. Çoban kurdu far keder sürüyü bir araya toplarsa kurdun yanaşması da mümkün olmaz. Biz milli değerlerimizden kopmuştuk. Başkalarına özenmeye, özendiklerimiz gibi olmaya başlamıştık. Bu güne kadar hep onların dediği oluyordu. Bir türlü kendi çıkar ve menfaatlerimizi muhafaza edemiyor ve onlara karşı koruyamıyorduk. Ta ki başımıza milli ve yerli bir lider gelene kadar. Liderlik üstün bir vasıftır. Her insan lider olamaz. Liderlik cesaret ister meydana önce kendisi atılır. Can onun için bir emanettir. Eğer bildiğimiz saklanırsa arkasındaki güç dağ ardına saklanır. Sunuda bilmek lazım güçlü bir liderin düşmanı çok olur. Bu gün yaşadıklarımız hep güçlü bir lider liderine tam destek veren bir gençlik, Kendisi olmaya çalışan bir ülke oluşumuzdandır. Dış güçler bunu fark ettiklerinde çevremizde paravan örgütler kurup çevrelemeye, içerimizde ihanet çeteleri oluşturup içeriden vurmaya kalkıştılar. Lideri ve ekibini tasfiye etmeye, bir milleti köşeye sıkıştırmaya, birbirine düşürmeye, iç savaşa sürüklemeye çalıştılar. Can pazarı yaşanmaya başladı. Lider canı atınca meydana, gençlik dirildi ve millet bilinci oluştu. Asker direnmeye emniyet direnmeye, siyaset direnmeye, yaşlı genç her kes meydanlara dökülüp direnmeye başladık. İşte an: O an oldu. Güç o zaman güç oldu. Düşman top yekûn saldırırken, millet de top yükün direndi ve kazandı. Kazancımız sadece darbeyi bastırıp püskürtmek olmadı. Savunma hattımızda güçlendi Toplumsal bir bilinç oluştu(milli bir bilinç),beraber hareket edebilmeyi, millî ve manevi değerlerimize sahip çıkabilmeyi, Vatan millet ve bayrak için yollara düşebilmeyi de öğrendik. Kısacası o gün biz ölümü öldürdük. Millet vatan vatanseverlik kavramları küllenmişti. Onları yeniden canlandırdık. Görünmeyen ama var olan gücümüzü ortaya çıkardık. İşte bu güç ile gezi olaylarını 17-25 Aralık günlerini ve en son pörtlek abdinin kalkışmasını bertaraf ettik. Bu güç ve cesaretle tankların önüne yattık. Bu güç ve cesaretle ölümü öldürdük. Bu millette bu Akıl, bu bilinç ve azim var oldukça yenilmeyecek ve yılmayacaktır. Türkiye bu acıları bu direnci bu azmi canlı tutmalı unutmamalı ve unutturmamalı. Asla yılmamalı, Karamsarlığa düşmemeli, Çaresizlik içinde olmamalı ve aslı umutsuzluk olmamalı. Bu kalkışma bir milattı: bu millet bu ülke bu kritik eşiği aştı korkularını yendi. İhanet fırtınalarına göğsünü siper etmeyi bildi. Dışarıdan gelebilecek her tehlikeye karşı koymayı ve onu kendi içinde boğmayı öğrendi. Tam öğrendik derken dolar patlamasını önümüze koydular, ekonomik kriz çıkarmaya çalıştılar bu millet yastık altındaki bütün dövizlerini Türk lirasına çevirince oda geri tepti avuçlarında patladı. Ya Avrupa bizi yâda biz Avrupa’yı dağıtacağız ama görünen o ki çözülmeye başladılar. Güya dolarla bizi vuracaklardı oda geri döndü kendilerini vurdu. Başarma şansları yok gibi gözüküyor.
Vel hâsıl:
Yeni Türkiye yeni, yönetim modeli, yeni siyasi akıl, Yeni millet bilinci, Vatan bayrak sevinci, dini değerlerine sahip çıkma. Millî devlet olma ölümü öldürme yolunda ilerlemeli kenetlenip bağlanarak dışardan gelen etkileri beraber göğüslemeliyiz.
----------------------------------------------------------AR-----------------------------------------------------------------
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.