- 1404 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
ERKEĞİN OROSPULARI
Kendine hovarda, çapkın, hızlı gibi sempatik isim takma çabasında erkeğin orospuları vardır. Bu orospu karakterlerin bir kısmı bekar oluşunun bir ayrıcalığı olduğunu düşünür. Ve her kıza ilk fırsatta orospu yaftasını yapıştırmaktan çekinmezken kendi orospuluğunu, kaçamak, deneyim, pratik olarak değerlendirir. Ve bu orospu erkeklerin bir kesiminin gönül yarası vardır veya olsa dünyanın en mutlu insanı yapacağını düşündüğü kahramanları. Ama her fırsata atlayan bu delikanlılar SEVMEYİ de en iyi kendilerinin bildiğini düşünür çapkınlığı(orospuluğu da) da. Şıpsevdi gönüllerinde aşktan aşka, sevdadan sevdaya atlar dururlar. Ayrıca bu orospu erkeklerin biraz gıdıklandığında döküleceği bir isim koleksiyonunu vardır. Ve bu orospu erkeklere kanan zayıf karakterler, aşkın sevginin yalan olduğunu düşünür. Orospuluk da bir seçimdir saygı duyuyorum AMA LÜTFEN AŞK, SEVGİ GİBİ TERTEMİZ DUYGULARI OROSPU ETMEYELİM!!!
Burhan SEVİMLİGİL
YORUMLAR
..
Düşüncelerin apaçık ifadesiyle aklına geleni kusma arasında ince ama mühim bir çizgi vardır. Bu metinde yazılanların hepsini doğru varsaysak bile bir edebiyat sitesinde aktarılacak düşüncelerin birazcık olsun "edebi" olması beklenir.
Yukarıda altı üstü bir paragrafta bir kısım "erkeği" fena halde çözümlediğini düşünen yazarın her on kelimesinden biri "orospu" olmuş. Argo iyidir, hoştur, edebiyatta yeri de vardır. Fakat burada kelimenin kullanımı, bırakalım edebiyatı, argo düzeyinde bile değil.
Metin ise son derece indirgemeci, genelleyici, soyut, yüzeysel, basit bir iddiaya dayanıyor.
Neyse, metin içeriğini bir kenara koyalım.
Sadece dil ve anlatım açısından yazar, site yöneticilerine ve okurlara (hatta okuyup beğenenlere) şu soruyu sormakla yetinelim:
Böyle kısacık bir metin, bu kez "kadınlardan" bahsediyor olsun ve her cümlede en az bir kez "orospu" geçen metinde, her on kelimeden biri "orospu" olacak şekilde "bir kısım kadınlar", güya "çözümlensin, ifşa edilsin"..
"Şöyle orospu kadınlar,böyle orospu kadınlar, bu orospular..." bilmem ne diye bir metin yazılsın ve bu da "edebi metin" diye bu sitede yayımlansın..
Nasıl bulurdunuz?
Yerinde tabirinizle şıpsevdi bir gönle sahip olduklarından kuyruklu yalanlarını ardına sakladıkları kuyruklu yıldız altında bir izdivaç umarlar belki de
Ee! O da yetmiş beş yıldan önce gelmez gali
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket
Saygı ve selamlarımla...
saygıdan yoksun kadın ve erkeğe gelsin derim...aynı yolu yürümediğin bir insanı karalamak çokça rastlananbir şeydir ...olağan bir şey onlar için ekmek gibi su gibi ...çevremizde ve hatta burda da bunlardan sürüyle gezeni vardır kardeşim ve onlar kendilerini bilirler ...Benim gözümde onlar simon ve simoneler dir yazarsan haklarında kaşar laftasını yapıştırırlar hemen...oysa kaşarın cinsiyeti olmaz cinsi vardır...yavanı ve yağlısı vardır ..işte dedikodu yapanlar erkekse çok daha yağlısı türündendir... Ne garip kendi etiketlerini başkalarına yaftalamak..eline yüreğine sağlık..Ne güzeldir baba adam çizgisini oluşturmak !... selam ve muhabbetle