- 560 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HALEP'E VURMAYIN HALEP' YIKMAYIN
Ey küfür diyarı; bize yüzlerce yıl yaşattınız acı, çektirdiniz çile. Bunun bir bedeli olsa gerektir. Yüzyıllarca kin tuttunuz, öfke kustunuz. Karşılığı mutlaka olmalı. Sizin petrol hırsınız çok çocuklarımızı anasız babası bıraktı. Çok kadınlarımız kocasız erkeklerimiz kadınsız yaşamak zorunda kaldı ‘’mazlumun ahı yerde kalmaz derler’’
Yüzlerce yıl sürecek acı, yüzlerce yıl sürecek öfke biriktirdik biz. Size bunun bir patlaması olmalı. Bayrağımız için dini Mübin için kadınlarımız kızlarımız için çok bedeller ödedik, ödüyoruz. Bunun bir karşılığı vardır elbet. İslam âleminin üzerine ateş yağmuru yağdırdınız. Olmadı şehirlerimizi yakıp yıktınız, yıkmaya devam ediyorsunuz. Ondan sonrada bize demokrasi dersi vermeye kalkıyorsunuz. Bu ne pişkinliktir, bu ne barbarlıktır. Nesliniz yaşlandı kurumaya yüz tuttu. Sokaklarınızda genç insan kalmadı. Bundan bir ders almıyor musunuz? Daha dün Afganistan, Irak katliamları yaşanırken bundan acısı herhalde dünyada yaşanmamıştır diyorduk oysa yaşanabiliyormuş. Halep’te çok daha acıları yaşanıyor bile.
Cehennemi Halep’e taşıdınız, yetmedi ekmeğini suyunu elinden aldınız, yetmedi nefesini kesiyorsunuz. Bunların bir bedeli olmalı herhalde. Hadi ABD’ yi anlıyorum AB’yi anlıyorum. Ya haşdi şabiye ne oluyor, ya İran’a ne oluyor. Bir sürü mezhepçi bir sürü canavar terörist gurup hepsi bir olmuş Halep’e saldırıyor. Leş görmüş leş kargaları gibi. Bu nasıl bir gözü dönmüşlük. Yok, yok bunlar bir insan denen yaratığın yapabileceği şeyler değil.
Ümran’ın sessiz kalışı bize bazı şeyler söylüyor en azından kendi acısını kendisi yaşıyor, kimseden yardım dilenmiyor. Toz toprak olmuş bedeni içindeki gözlerinden bakışlarından ben bunu anlıyorum. Oğlu şehitlik şerbeti içmeye ramak kalmış ananın kelimeyi şehadeti telkin etmesi sizi hiç mi duygulandırmıyor. Hiç mi insanlık dersine çalışmadınız ey koyun başlı kilaplar. Yuh size. Ey ESAD sen bir kuklasın. Halep ölüm karanlığına gömülürken arkanı yasladığın o güçler senide yok edecekler. PKK PYD, DAEŞ şimdi sizi öne sürdüler. Amaçlarına ulaşınca bilin ki sizi de toprağa gömecekler.
Ey İran sen ne melem bir İslam devletisin? Dün onlara yalvarırken seni Türkiye kurtarmıştı onların ablukasından. Şimdi ne oldu da onların sofrasındasın, nerede kaldı senin Müslümanlığın. Şunu anla ki Halep bittiğinde ilk cephe alacakları sensin acele etme
HALEP’E VURMAYIN HALEP’İ YIKMAYIN
Analar ağlar. Yavrular çığlık çığlık
Halep’e vurmayın Halep’i yıkmayın
Saltanatınız sürüyor bir çağlık
Halep’e vurmayın Halep’i yıkmayın
Geçiyor Fırat Dicle şat’ tül Arap
Bu ne kızılca kıyamet yarab
Yıkıldı kaleler, koptu kıyamet
Halep’e vurmayın Halep’i yıkmayın
Evlatlar ölüyor, Anneler şehadette
Dünya seyirci Ağır Atalette
Mehmet’im sen yetiş çek mihnette
Halep’e vurmayın Halep’i yıkmayın
Bak gök kubbeye nasılda ağlıyor
Beyti selam karaları bağlıyor
Tüm İslam âlemi sana yanıyor
Halep’e vurmayın Halep’i yıkmayın
_________AR____________
Unutmayın ve unutturmayın küfür tek millettir kim küfür ile birlikte hareket ediyorsa oda küfürdedir. Bizim sivil toplum kuruluşlarımız uyuyor mu? Yoksa onlarda Halep gibi bitap mı? Düştü. Uyandırın şu İslam âlemini, en azında Türkiye’yi. İçimizdeki Suriyelilerle birlikte bir milyon insanı toplayın yürüyün Halep’e. Küfrün yanında yer almayan İslam diyarları mademki Türkiye’yi lider bildiniz, mademki Türkiye’ye bel bağladınız, o zaman destek verin kol kanat gerin Türkiye’ye. Bu kale muhkem bu kale güçlü madem öyle gelin bir olun Türkiye’nin yanında yer alınız. Dünya dünya olalı böyle bir zulüm görmemiştir.
Biz Halep’le beraberiz onun yasını tutuyor acısını paylaşıyoruz, deyip sözü âşık Garip’ e bırakalım. Halep’i vurmayın Halep’i yıkmayın.
İŞTE GELDİM HALEP
İşte geldim gidiyorum
Şen kalasın Halep şehri
Çok nan’ü nimetin yedim
Helal eyle Halep Şehri
Sana derler Arabistan
Güzellerin çeşm’i mestan
Yeni haber geldi dosttan
Durmak olmaz Halep Şehri
Çok garipler sana gelir
Gelirde eğlenir kalır
Her kişi muradın alır
Şen kalasın Halep şehri
Âşık Garip düştü yola
Hızır yardımcısı ola
Gözüme göründü sıla
Şen olasın Halep şehri(ÂŞIK GARİP)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.