- 1439 Okunma
- 16 Yorum
- 2 Beğeni
İniltim.
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
- Deli misin nesin sen
- Değilmiyim üstelik sen nasıl akıllı olduğunu idda edebiliyorsun . Şaşırıp kalıyorum sana seni hastanelerden kaç kez topladım, kaç kere zil zurna sarhoş olup karakolun önünde anadan üryan soyunmaya kalktın. Polisler bile alışmıştı bi yerden sonra gülüp geçiyorlardı.
- Devrimci bir eylemdir benim için soyunmak, herkes bir gün üryan olarak mezarlarından kaldıralacak nasılsa. Asıl delilik kat kat sarınıp çamura bulananların yaptığıdır. Ben körler ülkesinde bir sağırım
- İdeolojik olarak bile ne idüğü belirsiz bir herifsin oğlum sen. Nasıl bir mantıksızlık içerisinde yüzdüğünü görmüyorsun hiç değil mi.
- Senin o bütün saçma sapan değillemelerinden sıkıldım oğlum ben. Ben bir dallamayım dangalak bir çam yarması, Benim babam alkolik bir pezevenkti, annemin kaç kişinin altına yattığını bile bilmiyorum. Üstelik bunların hepsi ta burada kafamın içinde. Anne veyahut baba sözcüklerini söyleyeceğim kimsem olmadı benim. Ne zaman oturup bunun düşünü kursam baba sözcüğü pezevenkleşiyor anne lafı oruspulaşıyor gözlerimin önünde. Yani ben hem piç hemde bir oruspu çocuğuyum bu dünyanın milyonlarca bireyi gibi. Kim çıkıp sokağın ortasında hepimiz bir pezevengin sperminin bir oruspunun yumurtasını döllemesi sonucu var olduk diye bağıra bilir. Ben böyle mutluyum. Onlar öyle mutlu sende araftasın o kadar.
- Büyüsü Bozulmuş Dünyayı Büyülemek kitabını hatırlıyor musun
- Evet hatırlıyorum hayır okumadım. okumaya da ihtiyaçım yok çünkü ben sen ve bize benzeyen herkes bu dünyayı büyüleyecek kimseler değiliz. Biz sadece sayfalar arasında debelenen erkekler ve kadınlarız. Su çokmu sıcak çok mu soğuk bize sormazlar çünkü biz o suya çoktan atlamışsızdır. Üstelik eskiden çok mu büyülüydü bu çürümüş gezegen aynı ölümleri aynı kavgaları adını değiştirip tekrar ve tekrar yaşıyoruz işte.
- Saçmalıyorsun. Sen reddetmek üzerine kuruyorsun herşeyi. Hippiler gibisin iyice yalnız tipin uymuyor tıraşlı takım elbiseli bir hippi üstelik kadınlarıda sevmiyorsun asla kafa yapıcı ürünler kullanmazsın, Sadece reddetmek üzerine kurulusun. Asıl arafta olan sensin ben ise sadece tarafımı seçmedim. Birilerinin düşüncelerine bağlı değilim kendi düşünceme tamamen sahip olana dek.
- Ciaron Çürümenin Kitabı sayfa yüz elli dörtte şöyle der.
"bütün aşağılanmalarımız açlıktan ölmeye karar veremememizden gelir. bu ödlekliğin bedelini pahalıya öderiz. insanlara bağlı olarak, dilencilik kabiliyeti olmadan yaşamak! şişinen şanslılar, şu giyimli maymunlar önünde alçalmak! yazgınızın, hor görülmeye bile layık olmayan şu karikatürlerin insafına kalması!... toplum bir dert değil bir felakettir: içinde yaşayabilmemiz ne enayi bir mucize!"
Ben açlıktan ölmeye karar verdim dostum sadece doyacağım kadar çalışıyorum. Benim çağdaşlarım çoktan bilmem kaç binlik evler arabalar içinde sende biliyorsun. Oysa ben bak şu halime yarı aç yarı tok ama kararlı ama doğru. Ama sana yanlış gelir gelmez. Bak şu yan masada oturan kadına bana bakıyor beni merak ediyor benim gibi bir hayatı istiyor yada salt bir merak. Dişiliği.üreme içgüdüsü onu bana itiyor belki tek bir geceye bile razı ama buna gem vuracak çünkü ben onun bedeni için bir objeyim oysa şu yanına gelen adam hayatı için bir dönüm noktası. Peki bu kadın şimdi neresinde sevginin aşkın gerçekten seviyor mu. Yoksa tek derdi maddi kaygıdan uzak bir hayat mı.
- Beni ilgilendiren senin böyle devam edersen ölecek olman. Sana böyle yapma dedim diye deli ilan ettinya zaten beni.
- En kısa ifade sana ne kardeşim ben olanın olacağın sorumluluğunu aldım bile. Ben böyle mutluyum mutsuz ve bol paralı bir ölümden ise mutlu ve yarı aç öksürükleri yeğlerim. Bu seçim beni ilgilendirir duyusal kaygılarını boşveriyorum senin asıl düşündüğün yalnızlığını paylaşacak kişi sayısının azalacak olması. Oturup kaç kişi ile konuşma eylemini tat alarak sürdürüyorsun, düşüncenin körelmesini engelleyen kafa açan kaç arkadaşın var. Üstelik yalnızlaşmak salt maddi değil artık manevi bir şey iç sesiyle bile kavga edebilir bazen insan. Misal ben çok yapıyorum bunu rahat ve keyfinde yaşamak isteyen nefsim sürekli benden bir yalayıcı yaratmaya çalışıyor. Üstelik çok haklı söylemleri var ama bu kavga bile artık benim canımı sıkıyor o yüzden onu zehirlemeyi düşünüyorum ve sen aynı derecede kavgalısın iç sesinle ama onu zehirlemek değil isteğin. Sürekli bir kaos istediğin bundan zevk alıyorsun.
- Ben kalkıyorum hava soğudu
- Yazın da terledim diye kaçarsın zaten tütün getirticem sana da söylimi
- Olur ne kadar
- Hallederiz sonra hadi eyvallah.
- Sen kalkmıyor musun
- Yok ben biraz daha pineklicem
YORUMLAR
Bir türlü karar verememiş bir iç/ses sürtüşmesi,
deli mi olacaksın, akıllı/uysal mı;
sınırları/zihinleri mi zorlayacaksın, varolan/verilenle mi yetineceksin;
Bir çoğunun yaşamadığı, cesaret edemediği, hatta hiç gerek bile duymadığı
Bir "varoluş sorgulaması",
"başka bir dünya mümkünken, varolan cebellemede ısrarın yüzleşmesi" gibi
Ama yine de yarım kalmış bir cesaret denemesi...
Saygılarımla.
Tsukuyomi
uğraşıyorsun, didiniyorsun, ödün veriyorsun, özgürlüğünden, mutluluğundan, ailenden vs. sonra bakıyorsun sistem liyakati değil blowjob kabiliyetini takdir ediyor. sonra bir bakıyorsun ömrün boyunca uğraşıp didindiğin şey birilerinin seni öteki ilan etmesiyle elinden alınmış. ve sonra bir bakmışsın mutlu köle olmaktansa kaos gözüne daha hoş görünüyor. 1984 geçeli 32 yıl oldu ve sistem köleleştirmekte orwell'in hayallerinin bile ötesinde..
not: itiraf ediyorum tevfik'in atarlarını yazıdan önce okudum :))
Tsukuyomi
farkında olabilmek sanırım bütün mesele
farkında olan kalemleri okumayı seviyorum çok güzeldi
farkında olabilmek önce kendinin
sonra çevredeki herşeyin insanların evlerin hatta kedilerin
herşeyin herkesin işte
okurken aklıma hz Alinin 'aç kalmak alçalmaktan hayırlıdır' sözü geldi
yine hz Aliye bağladım ya ben olayı Allahta beni bildiği gibi yapsın:)))
okumak çok güzeldi
saygı ve sevgilerimle kardeşim
Tsukuyomi
saygılarımla sağolun sizler olmasanız yazmam valla
Hesabı kim ödeyecek peki? "
Cenneti çaldırmaların", oradan kovulmaların bedelini diyorum, diyalogdaki hangi karakter ödüyor? Yazara sormak isterdim doğrusu.
İç ses dış ses gibi de düşündüm ayrıca, ben. Çünkü hiç bir sınır asla ikiye bölmüyor o sürgün tayfasını. Bedeli ödemeden arka kapıdan deliliğe kaçmalara izin vermiyor akıl.
Bulaşıkları birlikte yıkatıyorlar insana :)
Güçlü bir anlatımdı. İlgi ve beğeniyle okudum.
Tebriğim, saygım ile.
Tsukuyomi
Tsukuyomi
Aynur Baş
s1ayfa 154;
"bütün aşağılanmalarımız açlıktan ölmeye karar veremememizden gelir. bu ödlekliğin bedelini pahalıya öderiz. insanlara bağlı olarak, dilencilik kabiliyeti olmadan yaşamak! şişinen şanslılar, şu giyimli maymunlar önünde alçalmak! yazgınızın, hor görülmeye bile layık olmayan şu karikatürlerin insafına kalması!... toplum bir dert değil bir felakettir: içinde yaşayabilmemiz ne enayi bir mucize!"
Not : Beni terk etmesine fırsat vermeden toplumu dışlıyorum .Toplumsal kaygıların acı çekmesinden sorumlu değilim. Benim mucizem bu.... Tüm kariyerli maymunlara boyun eğen asalakları ben dışlayınca çektiğim acının bile bir asaleti var...
Sevgilerimle..
Osman Yalnızarıkan
hürriyet olamayan bir memlekette ölüm ve yok olma vardır...
Mustafa Kemal Atatürk