- 396 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
En büyük Silahtır Gözyaşı (2)
Aylan bebekle Ümran çocuğa ağlama,onların ağlayanı çok.Sen önce kendi çocuklarına ağla.Eğer,bir beklentin yoksa; gözyaşlarında..
Zihindeki engelleri yıkamazsak bir şey yapmış sayılmayız.Buda eğitimle olacaktır.(B.Y.) diyor bir büyüğümüz,konuşmasının bir yerinde.Doğru söze ne hacet.
Yap işlet devret modunda yapıldı Osman gazi köprüsü.Bu modda ne kadar önem taşır, maliyetinin doğruluk oranı.Borç isteyen adama sorarsan ne zaman ödersin.İstediğin zaman derse,bellidir o paranın geri gelmeyeceği.Veresiye alış veriş yapanlarda öyledir.Ne kadar bunun fiyatı.Aşağı olmaz mı demez.Yaz hesaba.Pazarlık gücü yoktur.Pazarlık yapabilmek için biraz para koymak gerekir orta yere.
40 Bin araç geçiş garantisi verilmiş.Maliyetin tahsili işleminde.Ama;gel gör ki geçmiyor,beklenilen sürücüler. Geçmeyenin ücretini üstlenince iş bilenler.Şimdiye kadar geçen en yüksek seviye 15 000 de.Öyleyse (40 000-15 000 ) x 35 $ x 3.00 tl = 2 625 000 TL gibi bir rakam çıkar karşımıza.
200 Öğrenci kapasiteli bir yurt yapımının bu sene sözleşmeye bağlanmış rakamı 3 177 000 TL Demek ki her gün 150 öğrenci kapasiteli bir öğrenci yurdu yapabilirmişiz Topçulardan binsek feribota.Tabii bu kardelenleri onun bunun cemaatine malzeme olarak vermeyeceksek.
Elektrik panosundan çıktı deniliyor bu yangın.Bilmiyoruz kullanılan kablo kesiti mi kaldırmadı gelen akımı.Yazın maraza çıkarmayan bu pano niye yanar ayazda ?
Doktorlar gibi mühendislerde yemin etseler,tutarlar mı yeminlerini? projeye uyarlar mı ? Yoksa; edenleri gördük boş ver adam sende mi derler ?
Kalın sağlıcakla
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.