- 691 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DÜNYA BİR HANDIR.
Doğarak geldiğimiz bu dünya’ya yaşayarak öğrendiğimiz onca geçen zamana bizi bu dünya’ya gönderen bize can veren yaratana o kadar çok şey borçluyuz ki aslında,dünya bir meşgale yeridir.Zaman meşgalenin bir sebebidir aslında yaratan göndermiş imtihana bize düşen hepsini layıkıyla yerine getirmektir aslında.Başlıktada belirttiğimiz gibi dünya bir han’dır elbet yolcudur yaşayan tüm beşeriyet vede mahlukat. Her yaşayan varlık dünya dediğimiz bu gezegende doğduğu andan itibaren öğrenmeye vede öğrendikleriyle hayatını idame ettirmeye mecburdur.İyi ve kötü’nün mücadelesi en başında da vardı halen de var dünya’da her istediğimiz şeyin mevcut bulunmasına rağmen hep bir açgözlülük hep bir aşırı vurdumduymazlık hüküm sürmekte malesef.Oysaki her türlü ihtiyacın eşit düzeyde karşılanabileceği açlık düzeyinin minimize edilebileceği yatsınamaz bir gerçektir.Savaşların son bulmasına tek engel olan şey para hırsıdır,silah tüccarları,küresel güçler savaşların tek finansörleridir.bugün çocuklar ölüyor,kanlı göz yaşları akitiyorlar ise bunun tek mesulü bu savaşlara göz yuman arka plandaki gerçek kişilerdir.Akan kanın durdurulması basit paylasilamayan tek şey ise hırs daha çok kazanma hırsı petrol kara ama petrolü satanların kalbi petroldende kara taş kesilmis kalpleri hırsları gözlerini kör etmiş ama şu var ki mazlumun allah’ı var varsın Zalimin zulmü olsun elbet hak hakikat ergeç vukuu bulacaktır.Ey zalim dünya’nın gaddar yaratıkları bir gün o akittiginiz kan deryasinda boğulacaksınız.Yaşasın zalimler için ebedi cehennem.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.