- 669 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÖRÜNMEYEN GERCEKLER 3
Altin dünyanin en degerli madeni ugruna insanlar yok edilir devletler yok edilir dünya üzerinde altin nerdeyse gücler orada .Gözden kacan ise güclerin oradaki altin rezervine sahip olan ülkeye direk olarak savas acip yagmalama yoluna gitmemeleri .Herzaman ki oyun sahneye konulur altin cikan bölgedeki insanlara bir korku verilir , bölgenizde altin cikarmakta siyanür kullaniliyor oradakiler ölümün pencesinde buna engel olun yasaminiz önemli denilerek gerekli ortam hazirlanmakta elini atese sokmadan kullanilmaya hazir bilincsiz insan toplulugu masa görevini aynen yerine getirir.
Altin cikarirkene kullanilan siyanür maddesi tehlikelidir fakat sorulmasi gereken dünyada en cok siyanür üreten devlet kimdir ? Cevabi yine almanya .Dünya savaslarindan kalma kimya tecrübesiyle hertürlü kimyasallari üreterek isine geldigi gibi kullanmaktadir . Türkiye de ki altin rezervleri almanyanin gözündedir .Türkiye altinini cikarir isler ve satarsa zenginlige feraha ulasir ve dogal olarak bizlere borcu kalmaz ve istedigimizi yapmaz cok mantikli kendileri icin .Gereken nedir ? Hazirdaki oyunlari masaya yatirmak .bölge halkini ayaga kaldirmak provakotörler yardimiyla ve alman devletinin gizli destegiyle maddi manevi. Sonuc olumlu herzaman oldugu gibi .
Bir tarafta cikarlarini korumak icin ugrasan güc diger tarafta farkinda olmadan kullanilan topluluk ve cikarlari elinden alinan ülke aci ve gercek .
Gecmisi hatirlarsak eger Türkiye yi savasan sokan olay alman gemilerinin bogazlardan gecerek karadenize acilip daha sonrada gemiye türk bayraklarini cekmis olup rusyayi bombalamislardi .Atesi acan kim türkler savastasiniz arka planda gercek atesi acanlar almanlar .
Sahnenin ön tarafinda hep söylenen türkiye dostumuzdur müttefikimizdir türkiyenin yanindayiz gibi yalanlara da cok cabuk inaniriz.Destekliyoruz vs.gibilerinden .
Bizim cografyamizda hep var oldular oluyorlar ve olacaklarda taki türk devletini osmanliya benzetinceye kadar .Ne kadar basarili olmuslar diye bir soru soralim kendimize .
Türkiyenin güneydogusu ile ilgili hep azinlik haklari iste su topluluk bu topluluk diye bir kollama yapilir ve desteklenir .Türkiyenin yargi ve daha birsürü isine karisilir cok bilmislik taslanir ve faliyet gösterilir . Bizler bunlar hakkinda ne gibi faliyetlerde bulunuyoruz veya bunlarin kendi iclerindeki sorunlara neden müdahale etmiyoruz .Bunlarin icinde de mevcut her irktan insan onlarinda azinlik haklari var toprak haklari var bizlerde onlarin arkasinda olalim haklarini savunalim , dise dis göze göz.
Türkiye de yabancilarin toprak aldigini biliriz is yaptigini biliriz .Masumane ticaret yapiyorlar ya ...
Tekrar gecmise gidelim tarihte israil devletinin kurulmasindan önceki hamlelere okadar benziyorki .
Ilerisi icin düsünülmüs cok ince ve derin planlar .Vitrini görüyorsunuz ama mutfagi görmüyorsunuz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.