- 1622 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
1 EYLÜL DÜNYA BARIŞ GÜNÜ VE A.B.D EMPERYALİZMİ
Bugün dünya barış günü ve ne yazık ki Amerikan emperyalizmi ülkelerde savaş çıkarmaya , kan dökmeye , savaş çıkardığı ülkelerin yer altı zenginliklerine el koymaya devam etmektedir. Savaş çıkmasına neden olduğu ülkelerin ekonomisini kasıtlı olarak çökertip akbabalar gibi ülke yönetimini ele geçirmekte ve çok komik bahane ile bu yaptığı adi ve kurnazca planını girdiği ve karışıklık çıkardığı ülkelerde barış için uyguladığını söylemektedir...
Geçmişte Afganistan’da , sonra Irak’ta, Bosna Hersek’te ülkelere girip işgal eylemlerini yapmış, hem silah satarak büyük gelirler elde etmiş, hem de bu ülkelerin ekonomilerine büyük darbeler vurmuştur... Zaten Amerika’nın taktiği hep aynıdır,
Gözünü kestirdiği ülkelerde karışıklık çıkarıp savaş çıkmasına neden olmak ve güçsüz düşürüp ülkelere yardım bahanesi ile hegemonyası altına almaktır...Ne yazık ki bu hegemonyayı da yavaş yavaş sağlamayı başarmaktadır...Bunun bir örneği de P.K.K ya destek vererek Türkiye’nin Doğusu ve Güneydoğusunda ve hatta karadeniz bölgesinin bir kısmını da içine alacak şekilde Kürdistanı kurdurma ve Türkiye’yi bölme hayalidir...Arada bir de Kuzey Irak’a Türk Silahlı Kuvvetlerinin düzenlediği harekatta istihbarat verdiklerini söyleyerek P.K.K nın kullandığı ve boş ömrü geçmiş hedefleri bombalatmış ve tabii ki bu da ekonomimize çok büyük zararlar vermiştir.Bunun en somut delili P.K.K’nın halen yok edilemeyişidir, yok edilemeyişin en büyük sebebi de harekatın zamanında öğrenilerek lider kadrolarının bulundukları yerden kaçırılmasıdır...
En son Gürcistan üzerinde oynadıkları oyunlar hala hafızalardadır...
Gürcistan hükümetini Güney Osetya halkına karşı kışkırtıp bizzat kendi askerlerini de kullanarak savaş çıkartıp Gürcistan’ı Rusya ile karşı karşıya getirmiş ve bu savaş neticesinde hem Gürcistan’ın , hem Rusya’nın ve hem de savaşla ilgisi olmayan
Türkiye’nin İthalat ve ihracatına yani ekonomisine büyük darbe vurulmasına sebep olmuştur...
Rusya Türkiye’nin Amerikan gemilerine boğaz üzerinden yol vermesine haklı olarak tepki göstermiş ve Türk tırlarına kapılarını kapatmış ve ekonomimiz büyük bir darbe almıştır...
Amerika bu oyunları neden bu kadar çok ve edepsizce oynamaktadır, nedeni gayet basit, Sovyetler Birliği dağıldıktan sonra karşısında kendisini zorlayacak bir güç kalmamıştır da ondan..
Ama bilmiyorlar ki su testisi su yolunda kırılır.Hiçbir diktatör ve diktatörlük eceli ile yok olmamıştır ve Amerikan emperyalizmi ve diktatörlüğü de elbet bir gün yok olacaktır...Buna inanıyor ve bu savaşların ortamında yine de DÜNYA BARIŞ GÜNÜNÜZÜ kutluyor, ve SAVAŞA HAYIR, BARIŞA HEP AMA HEP EVET DİYORUM....
Kazım DOĞAN
01.09.2008
YORUMLAR
Ama bilmiyorlar ki su testisi su yolunda kırılır.Hiçbir diktatör ve diktatörlük eceli ile yok olmamıştır ve Amerikan emperyalizmi ve diktatörlüğü de elbet bir gün yok olacaktır...Buna inanıyor ve bu savaşların ortamında yine de DÜNYA BARIŞ GÜNÜNÜZÜ kutluyor, ve SAVAŞA HAYIR, BARIŞA HEP AMA HEP EVET DİYORUM....
------------------------------------------------------------------
HERZAMANKİ GİBİ DUYARLI İNSANA YAKIŞAN DİMİK DURUŞUN YANSIMIŞ YAZINA... BIKMADAN USANMADAN YAZMAYA VE ÇİZMEĞE DEVAM EDECEZ ARKADAŞ. MUTLAKA BİRİLERİ DUYACAK VE BU VAHŞETE SON VERECEK. İNANIYORUM...
ELLERİNE SAĞLIK BARIŞ DOLU GÜNLERE TÜM DÜNYAYA...
Aç tacirler...
Sanırım adı tacirse daha doymaz.. süreğen - süregelen bir iş...
Fazlasıyla alışkanlık yapmış ki insanlıklarını kenara koyabilmişler.Eh işin içine bir de din ve Türk girdi mi feleği şaşıyor âma ların ne etsinler.. İnatçıda âmalar, inatla tutturmazlar kolundan ki batağa saplandıkça sana bulaştırsınlar..
Kurunun yanında yaş..
Vardır Allahın bir bildiği de bizde hiç mi yok diyorum .
İllaki var..
Bu kadar duyarsızlık eder ve Yaratandan ümit kesip atarsak - satarsak emperyalizmin bucağına hasletimizi ne kalır ki geri..
Bazen az bile dedirim içimden yaa..
Yazık değil mi insan oğluna ...
Ayıptır ya söylemesi, bu kadar mı bellenir anamızın silsilesi..
Anam demişti ya inanmazdım ,
_ Çiğ süt emmiş insan oğlu.. Acıması yok.. Sakın sakın..
nanköre satmayasın kendini, olmaz sonra helel sana hakkım..
Eyvallah be anam, eyvallah.
Ve babam;
_ Kimseye gebe kalmayacaksın bu dünyada.Ödeyemezsin bedelini sonra..
Yah babam .. ben değil ya ülkem ve nefsine yenik düşen milletler gebe kaldılar emperyalist devletlere...
Şimdi ödesinler bedeli ödeyebilirlerse..
Beklee....
...
Savaşlar olmasın ve içlerindeki bu kinler dönsün sevgi olsun kucağımıza..
Eyvallah gönül dostu.. Yüreğine sağlık.
Saygı ve sevgimle..
goody tarafından 9/1/2008 2:09:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Rus emperyalimine değinmeden bir barış yazısı olmuş:)
Yani pek suya sabuna dokunmayan bir yazı.Aynı Afganistanı geçen sefer kanlı şekilde işgal eden Sovyet Emperyalizmi hani. Şimdi de Gürcistanı işgal etmeye çalışan sovyet yayılmacılığı.Kafkas bölgelerindeki yeraltı zenginlikleri, doğalgaz, petrol ve enerji nakil hatlarının Rusyanın iştahını kabarttığını görmezden gelemeyiz.
Gelecekte dünya için en büyük tehlike en az ABD emperyalizmi kadar, hatta ondan dahada çok Rus emperyalizmidir.Eline geçen her fırsatta yayılmacılığını, böl parçala, yoket stratejisini uygulamaya devam edeceği aşikar.
Dolayısıyla Sovyet emperyalizmini gözlerden kaçırarak barış günü kutlamaları, dünya barışı , savaş karşıtlığı falan koca bir kandırmacadır.Kim ki barış derken, emperyalizm derken sadece ABD emperyalizmini öne sürüp, Sovyet ve diğer emperyalist güçleri ,rejimleri dolayısıyla cici göstermeye çalışıyorsa samimi bir antiemperyalist duruştan, barış yanlısı ve savaş karşıtlığından bahsetmek çok zor olacaktır.
erolbasci tarafından 9/2/2008 8:15:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
"Geçmişte Afganistan’da , sonra Irak’ta, Bosna Hersek’te ülkelere girip işgal eylemlerini yapmış, hem silah satarak büyük gelirler elde etmiş, hem de bu ülkelerin ekonomilerine büyük darbeler vurmuştur... Zaten Amerika’nın taktiği hep aynıdır,
Gözünü kestirdiği ülkelerde karışıklık çıkarıp savaş çıkmasına neden olmak ve güçsüz düşürüp ülkelere yardım bahanesi ile hegemonyası altına almaktır..."
***************
İşte bu abi...İşte bu...ama neden bu kadar geç astın şu yazıyı.Güne düşmeliydi bence...
Sen abimsin ya daha çok şey öğreneceğim senden belli.sevgimle abim sevgimle
NeNa