DENİZ GÖZLÜ ÖZLEMİM
Deniz gözlüm dedim sana ,gözleri mavi değil dediler.Güldüm sen denize baktığın da ne görüyorsun dedim arkadaşıma.Koskoca bir mavi.Ben ise bir uçsuz bucaksız bir derinlik bir umut bir güzellik görüyorum dedim ve devam ettim.Onun gözlerine baktığım da bir derinlik bir umut görüyorum aslında onun duyduğu umudu mu yoksa kendi umudumu mu görüyorum bilmiyorum.Deniz gibi huzur veriyor bana içimi ısıtıyor.O donmuş kalbimin buzunu çözüyor sanki.İlk sevgim İlk sevgilim İlk göz nurum kısacası ilklerim.Kızdırmak tan hoşlandığım deniz gözlüm her şeyim işte.Kaybetmek den korkmuyorsun diye soranlar da oldu.Korkmuyorum hayat da hiç kazanmamış birisi kaybetmek den korkmaz. Alıştım kaybetmelere, bu hayat da tek kazandığım bu yaşıma kadar geldiğim gün sayımdır.Geceler de korkmam ben ölümden bıçak dan silah dan hiç bir şey den korkmam.Allah aşkına kaybedecek bir şeyi olmayanın korkusu olur mu?Ben kendimin Azraili. Ne zaman canım sıkılırsa kendi canımı kendim alırım.Bedenim bile ruhum dan korkarken ben neden korkayım.Bir insanın kendine affı yokken kaybetmek den korkar mı?Bunu okuyan kesin diyecektir psikopat yok vallahi sadece hiç kazanmasını bilmeyen birinin satırları sadece. Ner de kalmıştım Deniz gözlü özlemim gözlerine baktığımda huzur buluyorum derin bir uçurum görüyorum sessizce düşüyorum uçurum dan düşerken seni sevdiğimi haykırıyorum uçuyorum resmen huzur kaplıyor içimi düşmek den korkmuyorum inan düştüğüm yer senin kalbin se ölüme bile eyvallah.Huzur gözlüm yarınımı bilmeden yaşama sebebim.Yarın sen nefes alacaksan yaşama sebebim. Cesaretim sin içimde ki vahiti yaşatan volkanı öldüren sin.Biz yinede soyadım gibi bir ömür boyu sevinç li olalım.Mutlu ol ki mutlu olayım.Huzurlu ol ki Huzur bulayım..
Vahit volkan sevinç