- 594 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Türkiye Cennet vatan değil artık!
Biliyorum şimdi bana çoğunuz kızabilir fakat öyle hem öyle kızgınım ki; bugün sevdiğimiz bir oyuncuyu kaybettik(ERDAL TOSUN) Trafik canavarı aldı onu bizden. Belki inanmayabilirsiniz ama dün gece BİR DEMET TİYATRO’ YA bakıyordum. Eski tiyatro ve filmlerin tadı bir başka. Hız yapıp,trafik kurallarına uymayan insanların kendilerini araba kullandıklarını sanmaları ne kadar acı ve bütün bunlara rağmen cezaların yeterince caydırıcı olmaması daha da acı.Şimdi çok sevilen bir sanatçıyı daha veriyoruz toprağa ve buna sebebiyet veren insan yaralı olarak kurtuldu. Acaba cezası ne olacak? Adalet yerini bulacak mı?
Gerçi verilen ceza gideni geri getirmeyecek ve acısı içimizde bir kanama yapacak.Nedir bu trafik canavarlarından çektiğimiz? Devlet erkanından biri olsa bu olayı yaşayan Türkiye ’yi sallarlar ama bu olayın üzerini kapatıp devam etmek için ellerinden geleni yapacakları şüphesiz.Umarım bu gidişata daha fazla kan kaybı vermeden ’DUR’ demek mümkün olacaktır.ARTIK YETER!!!
Tabi birde Adana Aladağ da olan olayda ki gariplik. Nasıl oluyorda yangın veya acil çıkış kapıları kilitli olabiliyor? Ben bu yangın olayının tesadüfen çıktığından şüpheliyim. Gençlerimizin canına kastediliyor ve bu bariz bir şekilde ortada. Neden kapılar kilitli ve kızlar yurdunda oluyorbütün bunlar? Elbette ki istemeyiz hiç olmasını ama sorgulamak gerek.
Bu kapılar kasten kilitlenmiş ve o çocukların hayatlarına son verilmek istenmiş ve 11 cana acımasızca kıyılmıştır.
Benim düşüncelerim bu yönde.
Türkiye cennet vatan, öyle mi? Hayır, o kavram son 15 yıldır kalktı. Türkiye üzerinde oynanan oyunlar ve buna göz yuman çıkarcılar herşeyi ve herkesi kendi koltukları için kurban etmeye hazırlar ki bunu da yapıyorlar.
Türkiye artık bir cennet vatan olmaktan çok uzakta, trafik canavarları, terörle iç içe olan ve dışardan bakıldığı zaman hiçte söylendiği gibi görünmeyen bir ülke konumunda.
Çok ama çok kızgınım. Söylenecek şeyler çoktan bitti. Böyle gereksiz ve bilinçsiz insanlar yüzünden nice değerlerimizi yitirdik umarım artık bu son olur.
Bir de şu var ki gelecek vadeden Adana Aladağ da yangında hayatlarını kaybeden bütün gençlere ALLAHTAN RAHMET ailelerine ise sabır ve başsağlığı diliyorum..
Erdal Tosun abimizi saygı ve sevgi ile anıyor ailesi ve sevdiklerine başsağlığı diliyorum.
SİZLERİ UNUTMAYACAĞIZ...
HEPİMİZİN, TÜRKİYE’NİN BAŞI SAĞOLSUN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.