- 670 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Kirli Medya...
Bir medya kirliliğidir aldı başını gidiyor. Nerede o eski siyah – beyaz televizyonlardaki 00.00’dan sonra İstiklal Marşı ile kapanan kanallar. Şimdi geceleri marşımızın yerini kırmızı noktalı filmler almış… Bugüne kadar neler gördük, bundan sonra neler göreceğiz? Gelin – kaynana programlarımı dersiniz, eşimi arıyorum diye televizyonlara çıkıp abuk sabuk hareketler yapıp, abuk sabuk konuşanlar mı dersiniz… Hele ki bir vadidir aldı başını gidiyor her gören kendini Memati, Polat sanıyor. Hepsini geçtik, hepsi bitti şimdide bir evlilik program akımı başladı. Yazımı yazarken dahi gülüyorum. Her kanalların vazgeçilmezi olmaya başladı bile. İşin ilginç yanı ise Evlilik programını sunan sunucuların hepsi de bekâr. Madem evliliğe o kadar değer veriyorsunuz siz neden bekârsınız? Nerden bilebiliriz ki belki de program finallerinde kendilerini evlendirecekler.
Biz izleyicilerde nedense hep eleştiririz bu tarz programları ama nedense hepsini de takip ederiz. Neden böyledir inanın anlamış değilim? İzlerken programı eleştiririz ama izlemekten de geri kalmayız. Biz insanlarda çok ilginç bir yapıya sahibiz.
Her yazımın sonunda olduğu gibi iyi dileklerimle yazımı bitiriyorum…
MEDYAMIZIN EN İYİ YERLERDE, EN KALİTELİ ŞEKİLDE OLMASI DİLEKLERİMLE…
Radyo Program Sunucusu
Fatih AYDIN
www.kalplerinfatihi.com