Ergenekon
Ergenekon belâsının def edilmesi için elimizden geleni yapmalıyız. Kim ne biliyorsa Sayın Savcılara bildirmeli. Teröristlere silah satan bir General Veli Küçük değil midir gariban Mehmetçiklerimizi şehit ettiren, yuvalara ateş düşüren? Bu çete ile irtibatı olan herkese dokunulmalıdır. Belki Sezer, belki Demirel, belki Çevik Bir, Belki Kanadoğlu, belki Savaş... kim olursa olsun. Hani herkes adâlet önünde eşitti? Cumhuriyet rejiminde ayrımcılık yapılmazdı? O hâlde biz millet olarak bunun gerçekleştirilmesini bekliyoruz.
YORUMLAR
Tekere çomak sokmaksa maksat,bir çomakta benden beyler.Bu sayfayı açan değerli kardeşime teşekkür ederim.BU memleketin sahibiyiz diye nara atanların altındaki pislikleri kim temizliyor.?Eğer babamda varsa bunun arkasında,yanında,başında veya önünde
bunlardan hesap sorulmalı.Bu gatayı.matayı,uyduruk hastaneleri,kim kimi satıyor görelim bakalım.ATATÜRKün nutkunda yazıyorda,asıl vatan severleri,vatan haini ilan eden hainlere ne demeli.Bir gün bunların sonu gelecek,fazla uzun değil
Yakın çok yakın.
At izinin it izine karıştığı aziz vatanımız zor günlerden geçiyor, medya her türlü yönlendirmeyi kendi taraf olduğu siyasal gücün etkisiyle pompalıyor, hele bekleyelim bakalım Mevlâm ne eyler, eylerse güzel eyler mutlaka.
Bu ülke, işbirlikçilerin, aymazlık içinde ki siyasilerin, inançlarımızı çıkar uğruna kullananların, Atatürk'ün arkasına saklanarak izinden gidiyormuş gibi melânet saçanların, ülke topraklarını yabancılara peşkeş çeken gafillerin ve kardeş kanı akıtılan mübarek topraklar üzerinde o ve öteki diye yorum yapanların, takiyyecilerin elinden kurtarılmadıkça emperyalizmin kucağında çırpınıp duracaktır.
Türk halkı aklı selim ve sağduyuyla at izini it izinden ayırabilecek tarihsel tecrübeye sahiptir itidâlle beklemektedir dilerim sabrı taşmaz ve sorunlarımız gerçek demokrasi kuralları içinde selamete kavuşur.
Saygılarımla.
dediğiniz doğru eğer ülkemizi bu sekilde kullananlar varsa Allah'a havale ediyorum onları ancak unutmayın ki ergenekon bizim şanlı tarihimiz bi parçasıdır.destanımızdır...bence önce halkın dini duygularını istirmar edenlerle ilgilenmeliyiz inanın bu daha büyük bi felaket
İlginç bağlantılar yazılıyor, çiziliyor.
Dağlıcadaki tabur komutanı Dirik, ergenekon zanlılarından birisine bölgenin , mevzilerin vs. yerlerini gösteren harita gönderiyor maille.1 yıl sonra o tabur basılıp 13 askerimiz şehit ediliyor bir kısmı kaçırılıyor.Askeri mühimmatlar eole geçiriliyor, kaynağı belirlenemiyor.Sanki bir takım gizli güçler terör sürsün, devam etsin istiyor?Hatta iyice azıp zıvanadan çıksın istiyor.Nasıl bir amaç için istenebilir ki böyle şeyler?
PKK ya silah sevkiyatı yapılmasından bahsediliyor vs.
Yazılıp çizilenler doğruysa, bazıları ciddi bir ihanet içerisinde..
Bu soruşturma ile dilerim varsa bütün suçlular hakettikleri cezaya çarptırılır.