- 655 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Basit kurnazlık.
Neler düşünüyorum mu?
Düşündüğüm,
Bende her kes gibi çocuk yaşta gelin olan çocuklar ve tecavüzcüler gündemine takıldım.
Aynı yaşlarda veya bir iki yaş farkı olsa her ne ise,görün bakın düşünün Allahhınızı severseniz çocuk yaşta ne sevgisi ne zevki olur.Hele hele birde kendisinden otuz kırk yaş büyük biriyle zevk mi olur.
Bu ancak zulüm dür.
Bu verilen önerge ile tartışmalar başladı,inatlaşmalar devam derken,
Cumhurbaşkanımızın müdahalesiyle önerge geri çekildi kapandı dendi.Tartışmalar son buldu.Başkanlık sisteminin gerekliliği,haklılığı,iyi olduğu başkanlık sisteminin gerekliliği anlatılmak istendi vurgulandı.
Fakat Cumhur başkanımız bu önerge aynen kabul edilecek deseydi ne yapılabilirdi.
Bir taraftan da ne kadar gereksiz tehlikeli ve yanlış olduğu anlatılmış oldu.
Diğer bir taraftan ise en güzel yönetim sisteminin DEMOKRATİK CUMHURİYET OLDUĞU,
Yani parlamenter sistemin,
Yani demokrasinin,
Yani halkın kendi kendini yönetmesinin en güzel yönetim sistemi olduğu ispatlanmış oldu.
Bir diğer taraftan Askerlikle ilgili bir önerge vardı.On beş Temmuz kalkışmasının ardından Askeri okulların Kara,Hava,Deniz harp okulları Fettullah Gülen cemaatinin yuvası olduğu için kapatıldılar.
Verilen önerge ile On beş Temmuz şehitlerinin yakın akrabaları Askerlik yapmaya bilir mecbur değildirler,askerde olanlar bırakabilir deniyor.
Benim bildiğim ise her yirmi yaşına giren Türk genci askerlik görevini yapmak mecburiyetindedir der.
Acaba bu ilerideki bir zaman da kaldırılmak veya değiştirilmek mi ? isteniyor diye düşünüyorum.
Önemli değil çünkü:
Basit kurnazlık.
Sloganımız var,
Her Türk Asker doğar.
Türkü, yok etmeye kalkan düşünen boşa çabalar.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
-----------------------------apturamançelebice...
------refik pelvan...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.