- 779 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sen katilsin
Biliyorum
Sevmiyorsun beni sadece hayransın.
Sana olan sevgime…
Dilinde eziyor şimdi her kelime. Hayır, bu kadar bencil olamam. Seni benle ol diye asla zorlayamam.
Aşkın bana verdiği aptallıktan olsa gerek hayranlığını da kayıp ettim ya..
Bırakıp gittin.
Şimdi gözlerin bana yasak, nefesin çok çok uzak ..
Belki bir anı hep kalacak. Belki bu yara hep kanayacak. Sesim çığlık olacak. Değince boş odaların sessizliğine, anılarım sıcacık hüzün damlar gözlerimden anılarını uzak tutmalıyım kendimden…
Biliyorum
Artık hiç gelmeyeceksin. Belki de kim bilir evlenmişsin. Belki de Çocuğun olmuş sana benzeyen.
Dilerim ki senin gözlerine baktığım gibi bakarsın. Sana değer verenin gözlerine mutluluğun daim olsun. Uzaktan da olsa bir kez görmek isterdim seni, eşini çocuğunu..
İçim acır… Olsun sensizliğe dayandım buna da dayanırım.
Başkasına da olsa görmek isterim gülümsemeni. Şartlar ne olursa olsun mutluluğun mutlu eder beni Senden sonra saçlarım ağardı. Kendimi rüzgâra bıraktım. Bir oraya bir buraya savurdu. Sustum, karşı koymadım. Kendime güvenimi, hayatta İnancımı da aldın gittin…
Biliyorum
Benden haberin olmayacak…
Gölgen bile geçse bu sokaklarda ben çok uzaklarda olacağım.
Kalbim senin için çarparken kendimi boş odaların sessizliğinde teselli edeceğim.
Ortak arkadaşlarımızı terk ettim. Acına dayanamadığım için BB satırları okuyamayacaksın, Rüzgâra yazdım. Benle beraber savrulsun istedim.
Akşam iş dönüşünde düşledim gülüşünü. Taze tuttum güzel anıları…
Beraber yürüdüğümüz o eğimli cadde var ya işte tam orada bankın kenarında gülüşünün güneş açtığı yerde anımsarım.
Kalbim sıkışır, nefesim düğümlenir. Kim bilir belki kalbim son defa, burada sıkışır ve durur ..
Toplanırlar başıma, Yakınlarım ağlar ardımda, Ne üzünç En yakım olmayacak orada Bedenimi toprağa verecekler
Ruhum rüzgârlarda savrulacak, bir oraya bir buraya…
Sen kötü birisin belki farkında değilsin. Hayatın tadını, tuzunu bilmeden kabuğumda yaşıyordum. Tattırdın bana güzel duyguları, öğrettin bana aşkı çürüttün aşk denen şeyi.
Yaşamımda güçlü bir bağ oldun. Sevdiğimin farkındaydın. Sende boş değildi. Giderken kopardın bağıları acımadan, gözyaşıma bakmadan.
Ardında ceset bıraktın, farkında mısın bilmem?
Sen katilsin!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.