- 463 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
SESSİZ ÇIĞLIK ..........BÖLÜM ..7..
SESSİZ ÇIĞLIK …BÖLÜM 7…
Yusufun rengi sararır,Funda’nın kendisine baktığını fark edince biraz gülümseyerek az kaldı der nihayet eve varırlar
Yusuf arabayı park ederek bagajdan valizleri alır kapıya gelir, Funda arkasından bakımsız kalan çiçeklere göz gezdirir içinden ben bunlara iyi bakarım diye geçirir içinden.
Bahçe büyüktü bol çeşit meyve ağaçları vardı.
Funda beş basamaklı merdivenden çıkıp Yusuf’un arkasından içeri girer ev çok güzeldi büyük bir salonu salonun içinde üstü beyaz örtülü koltuklar vardı.
Yusuf örtüleri çıkarmaya başladı Funda ona yardım etmeye çalıştı nihayet ev oturulacak hale gelmişti ev dubleksti Yusuf çantaları merdivenin önüne bırakıp Funda’ya sen yukarı çık ben birazdan valizleri çıkarırım .
Funda yavaş adımlarla üst kata gelir yukarıda üç kapı görür birini açar yatak odası olduğunu görür diğeri de yatak odası diğer kapıya geldiğinde banyo olduğunu tahmin eder kapıyı açıp bakar sonra Yusuf’un seslenmesi ile Yusufa döner Yusuf valizleri çıkartmış Funda’ya evi beğendinmi diye sorar ?
-Funda Evet anlamında gülümseyerek başını sallar.
- Yusuf bu oda senin biraz temizle sonra eşyalarını yerleştirirsin, şimdi gel yoldan aldıklarımızla karnımızı doyuralım sonra işe koyuluruz.
Funda gülümseyerek Yusuf’un arkasından aşağıya iner Yusuf bir poşeti mutfağa götürüp hemen fazla soğumadan yiyelim der yemeklerini yedikten sonra Funda yukarı çıkıp odaları temizler sonra eşyalarını yerleştirir.
Zaman hayli geçmiştir Funda aşağıya iner Yusuf ben gitmek zorundayım yarın yine gelirim korkma buraya kimse gelmez, bak televizyonda var açıp izlersin içeriden de pencereleri kapıları kilitlemeyi unutma der.
Funda başını tamam anlamında sallar Yusuf yola çıkar Ahmet bey’in evine doğru yol almaktadır yani Necla’nın yanına gelir Necla Yusuf’u görünce odaya çağırır hallettin mi diye sorar?
- Yusuf neyi hallettin mi?
- Necla onu yok ettin mi bak Yusuf başka çaremiz yok onu öldürüp bir yere gömeceksin.
- Yusuf çok mu kolay Necla bu dediklerin.
- Necla kolay değil ama bak beşiğe doğru döner bebeği kucağına alıp iyice bak, yıllardır hasretini duyduğumuz çocuk sevgisini biz böyle küçük Ahmet’le yaşayacağız daha doğrusu biz anne baba olduk bunu riske atamam eninde sonunda o bizi bulur evi de biliyor zaten lal ama ,gözleri görüyor .
-Yusuf tamam der ama nasıl olacak bu iş?
-Necla orada yapacaksın dağ evinde ya zehirleyeceksin yada bıçakla bilmem gerisini sen düşün sen hallet hemen yarın Yusuf hemen yarın gidiyorsun
- Yusuf hemen yarın diyorsun ama bu birkaç gün sürebilir.
- Necla neden?
-Yusuf ben öldüremem adam bulmam lazım.
- Necla sus kimseyi karıştırma o da riskli olur sen yapacaksın!
- Yusuf ben katil değilim Necla, beni buna zorlama.
- Necla o zaman beni bebeğimizi şirketi serveti unut Yusuf üzgün bir vaziyette başını tamam diyerek sallar
- Necla Yusuf’a dik, dik bakarak en geç üç günde bu iş bitmeli!
-Yusuf tamam der ,ertesi gün Funda’nın yanına gider Funda Yusuf’u karşısında görünce gece korkmuş ki boynuna sarılır Yusuf Funda’nın bu hareketine şaşırır ama içinde bir şey cız eder ondan etkilenmişim diye aklından geçirir,yok daha neler der sonra ne oldu korktun mu diye sorar Funda’ya,
- Funda evet anlamında başını sallar sonra Yusuf’un elinden tutup mutfağa doğru çeker Yusuf o ne ?yemek mi yaptın? Funda Evet diye başını sallar .
Yusuf tencerenin kapağını kaldırır ben bu yemeği çok severim imamı bayılttın demek, imambayıldı ya ben de bayılırım.
Funda gülerek dolaptan tabak çıkarır yemek koyar Yusuf Allah’ım beni affet böyle güzel bir kadını öldürmek zorundayım.
Funda da içinden ne iyi bir adam iyi kalpli sevecen sonra ben neden Yusuf’a karşı böyle şeyler düşünüyorum acaba der içinden .
Yusuf ise bu kızın dünyadan haberi yok ne de güzelmiş diye düşünür yemek yenir Yusuf ayağa kalkar ellerini yıkarken Funda ona bir not uzatır notta şöyle yazıyordu Bu gece burada kal ben çok korkuyorum Yusuf gözlerini yüzünü yıkadıktan sonra tamam düşünürüm bir yere telefonu açmam lazım der.
Yusuf bahçeye çıkar Necla’yı arar ben bugün bu işi halletmeye çalışacağım Necla tamam hallet aşkım –Yusuf bu gün eve gelemem.
-Necla gelme zaten işi bitir öyle gel
- Yusuf Necla’ya alınır ama yapacak bir şey yok,sonra Funda’nın yanına gelip bugün buradayım der salona geçip televizyonu izlerler Funda çayı demleyip getirir içerler sonra odalarına gider yatarlar Funda bir gök gürültüsüyle uyanır korkar Yusuf’un odasına gider Yusuf’a dokunur onu sarsar Yusuf uyanır oda gök gürültüsünü duyar.
Funda korkulu bir bakışla Yusuf’un yatağına ilişir ,Yusuf onu ellerinden tutup korkmaması için teselli eder, göz göze gelip birbirlerinin gözlerinde kaybolurlar ve beraber olurlar.
Sabah olmuş kuş sesleriyle uyanan Yusuf aklına gece olanları getirir yaptığından utanır Funda’nın yüzüne bakamam diye düşünür.
Funda çay demleyip iki fincanla salona gelir arkasından salona Yusuf gelir Yusuf mahcup bir ifadeyle fundadan özür diler.Funda ona bir not uzatır, o, notta suçlu yalnızca sen değilsin bende de vardı galiba senden hoşlandım diye yazmış.
Yusuf derin bir oh çekse de Funda’ya üzülmüştür onu öldürme planları düşünen adamla yattığını bilse neler yapardı zavallıcık zaman öğlen olmuştu Yusuf ondan ayrılmaya hazırlanırken Funda Yusufa ne zaman geleceksin yazılı bir not uzatır
- Yusuf akşama geleceğim der
- Funda sevincinden Yusuf’un yanağından öper, Yusuf ona karşılık vermez ,ama funda bu davranışından dolayı alınmaz.
Yusuf yola koyulur şehir İçinden hiç tanımadığı bir Eczaneden fare zehiri alır arabaya biner akşam olmuştur dağ evine doğru yol alır o sırada Funda kaldığı evin kapısının çaldığını duyar Yusuf geldi diyerek sevincinden koşar kapıyı açar.
Karşısında iki adam dikiliyordu adamlardan biri arabamız yolda bozuldu da gidecek yer yoktu bize yiyecek bir şeyler verir misiniz sonra elini Funda’nın ağzına getirip ağzını kapatır Funda korkmuştu diğer adam da İçeri girip kapıyı kapatır Funda’nın ağzını bağlarlar sonra mutfağa gidip bak hele yemekle varmış burada.
Diğer adam Zıkkım ye hadi evi ara da ne var ne yok bakalım, ikisi evi didik, didik ederler Funda çok korkmuştur çırpınmaya çalışsada bağlıydı elleri ayakları ,yukarı katı arayan adam burada bir şey yok der aşağıdaki de Allah kahretsin burdada bir şey yok, o zaman yemek yiyelim ayakta atıştırıp kapıya gelirler.
Adamlardan biri aklıma ne geldi biliyor musun lan biz bu karıyıı satarız hadi götürelim adam bir telefon açayım alırlarmı para hazırmı diye diğeri hemen o zaman kimse gelmeden alıp kaçalım buradan adam birini arar konuşur karşıdaki ses tamam getir der.
O sırada Yusuf gelmiş kapıyı anahtarla açmaya çalışıyordu adamlar sesi duyup kapının arkasına saklanırlar Yusuf kapıyı açar ilk adım’da adamlar kafasına vururlar,
Yusuf yere yığılır bayılmıştır, adamlardan biri hadi hemen buradan gidelim diğeri karıyı almıyor muyuz? diğeri tabii alacağız lan bu sermaye olacak bize oğlum , Funda’yı ellerinden tutup ayak bağlarında çözerler ağaçların arasından uzaklaşırlar.koşarken Fundanın ağzını bağladıkları bez karanlıkta bir çalıya takılır düşer .funda çaresiz bir şekilde bocalamaya konuşmaya çalışır ama tabiî ki konuşamaz.
Adamlardan biri lan bu karı konuşmuyor bağırmıyor baksana yoksa gelmeye gönüllümü ?diğer adam salakmısın kadın lal konuşamaz buda bizim için daha iyi olur adamlar birbirleriyle konuşurken Funda aralarından kaçar karanlığın içinde kaybolur adamlarda peşinden koşmaya başlarlar
Sabahat Çelik
26.11.2016
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.