- 625 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AVUKAT DENİZ’İN MACERALARI BÖLÜM- 18 KANLI MİRAS
AVUKAT DENİZ’İN MACERALARI BÖLÜM- 18
KANLI MİRAS
Akşam olur olmaz Büşra’yı aradım. Sesimi duyunca bir an bocaladığını hissettim.
Deniz_ Ne haber Büşra yarın öğleden evvel bana uğrayabilir misin?
Büşra Başkomiser_ Ne oldu bir şeymi var?
Deniz_ Seninle bazı konularda fikir tartışması yapmak istiyorum.
Büşra Başkomiser_ Maalesef Deniz gelmem mümkün değil. Ben şu anda Yalova’da sürgündeyim.
Deniz_ Hay Allah bu hiç iyi olmadı.
Büşra Başkomiser_Benim vaktim var konuşalım.
Deniz_Yarın Fahrettin Beyin ofisine görüşmeye gideceğim.
Büşra Başkomiser_ Sakın ha, bu görüşme çok gerekliyse senin seçtiğin bir yerde olsun.
Deniz_ Bu adam bu kadar çok mu tehlikeli?
Büşra Başkomiser_ Evet. Onu sakın hafife alma. Çok acı bir deneyim yaşamış olursun.
Deniz_ Peki Büşra, söylediklerini göz önüne alacağım ama bu görüşme olacak. Ha bu arada Sedat Başkomiserlede bir görüşme yapacağım.
Telefonu kapattıktan sonra, bir müddet düşündüm. Bu buluşmaya giderken benimde bir planım olmalıydı. Çocukları yatırdıktan sonra, Yılmazla salona geçtik. Benim düşünceli olduğumu gören Yılmaz dayanamadı sordu.
Yılmaz_ Seni bu kadar düşündüren şey nedir?
Deniz_ Yarın öğleden sonra fahrettin Beyle karşı, karşıya geleceğiz.
Yılmaz_ Ne, sen delirdin mi? Daha ortada fol yok yumurta yok.
Deniz_ Evet ama bir kere ok yaydan çıktı.
Yılmaz_ Teklif ondan mı geldi?
Deniz_ Evet ondan geldi. Ama ben ondan dolayı endişeli değilim. A planım hazır önemli olan b planı, işte burada sıkıntım var.
Yılmaz_ Nerede buluşaksınız?
Deniz_ Taksim Harbiye arasında, bir plazanın on üçüncü katındaki ofisinde.
Yılmaz_ Peki canım şimdi beni iyi dinle. Ben Fahrettin Beyim, Türkiye’nin önde gelen iş adamlarından biri. Yani Adana’lılara rakip olacak kadar güçlüyüm. Sana bir görüşme teklif ediyorum. Yapacağım ilk icraat ne olur biliyor musun?
Deniz_ Ne olur?
Yılmaz_ Arabalarımdan birini sana gönderir ve ofisinden aldırırım. Sen o arabaya bindikten sonra bütün kozlar benim elime geçer. Bu birinci aşama. Eğer art niyetli isem sırada ikinci aşama var.
Deniz_ İkinci aşama ne?
Yılmaz_ İkinci aşama buluşma yerini değiştiririm. Kimsenin seni bulamayacağı yerde buluşurum.
Deniz_ Bunu düşünmek hiç aklıma gelmedi.
Yımaz_ keşke bu buluşmayı bir kaç gün sonraya alsaydın.
Deniz_ Dedimya açıkçası böyle bir oyuna baş vurma ihtimali aklıma gelmedi.
Yılmaz_ Bu görüşmeyi erteleyemezmisin?
Deniz_Asla.
Yılmaz_ Geriye bir tek care kalıyor. İnternet önünde, gerekirse sabaha kadar oturup çalışalım. Adamın mal varlığını ortaya çıkaralım. Belki bir şeyler buluruz.
Deniz_ Hadi davran öyleyse.
Sabah işi bitirdiğimizde önümüzde inanılmaz bir tablo vardı. Kazanç bilançosu müthişti, ve bunları resmen evli olduğu eşi ve oğlundan kaçırıyordu. Burada aklıma hemen bir soru geliyor. Peki neden? Bir türlü bu sorunun cevabını bulamıyordum.
Yılmaz_ İnanılmaz bir şey rakamlar müthiş. İnsanın başını döndürüyor. Şimdi yapacağımız bir şey kaldı. Yirmi sene geriye dönerek büyümenin yüzdesini bulalım.
Evet aradık ve bulduk, inanamayacağımız bir rakam çıktı karşımıza. Tam bil gisayarı kapatırken aklıma bir soru takıldı.
Deniz_ Daha işimiz bitmedi. Yirmi sene evvel Fahrettin Beyin mal varlığını inceleyelim. Bir görelim bakalım neyi var, neyi yok.
Yılmaz_ Barış’ın sana verdiği belgeleri getir bakalım
Deniz_Hemen getiriyorum.
İnceledik, topu topu üç arsa ve bir dairenin fotokopisi çıktı karşımıza. Hemen gece, gece Barış’I aradım, çünkü çok önemliydi bu.
Barış_ Buyurun avukat hanım önemli bir gelişme mi oldu?
Deniz_ Getirdiğin belgelerin arasında üç arsa ve bir dairenin tapu fotokopisi var. Bunların hakkında bildiğin bir şey var mı?
Barış_ Ağabeyim doğana kadar, babam da, annem de çalışarak arsalarla daireyi satın almışlar. Dikkat edersen iki arsa annemin bir arsa ve daire babamın üzerine olmuş.
Deniz_ Tamam Barış yarın babanla karşı karşıya geleceğiz. Onun için bu detayla çok önemli.
Ertesi gün ofise gelir gelmez Sedat Başkomiseri aradım. Hemen telefonuma çıktı.
Deniz_ Başkomiserim yardımına ihtiyacım var.
Sedat Başkomiser_ Ne oldu bir gelişme mi var?
Deniz_Fahrettin Bey bir görüşme talep etti. Ben de Kabul ettim.
Sedat Başkomiser_ Benden ne yapmamı istiyorsun?
Deniz_ Aramızda böyle bir konuşma geçmemesine rağmen, büyük bir ihtimalle beni almak için kendi arabasını gönderecek. Ben de mecburen bineceğim. İşte bundan sonrası için kuşkuluyum. Bana verdiği adrese mi getirtecek, Yoksa bilmediğim bir adresemi götürüleceğim.
Sedat Başkomiser_ Şimdi işler daha da zorlaşıyor. Keşke görüşmeyi Kabul etmeseydin. Ama olan olmuş. Onun göndereceği arabaya binmeyi Kabul etme. Gelen şöfere arabanla kendisini takip edeceğini söyle. Bizde seni takip ederiz bu arada takip edeceğin arabanın plakasını bize bildirebilirsen işimiz daha da kolaylaşır.
Deniz_ Tamam bildirmeye çalışırım.
Sedat Başkomiser_ Kendine dikkat et. Her ihtimale karşı birzde tedbirimizi alacağız.