- 580 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TAŞIYABİLECEK MİYİM HAYALİNİ
TAŞIYABİLECEK MİYİM HAYALİNİ
Bir sıcak nefese tutsak bedenlerin fikrini cezbedecek cümleler hangi yasakta kendini yeniledi? Sıfıra indirgenmiş duyguların arasında biraz fazla ümit vermedin mi yorgun yüreğime? Hiç hazır mısın diye sordun mu bana bakışlarınla sahibim olurken? Kaç nefeste bir idrakine varabilirim bu düzenin bilmiyorum ama her nefesimde ruhumdan bir parça daha tutsak veriyorum kısrak döngülere. Sıkılmış bunalmış ve daralmış hayat karelerinden çekip çıkarmaya çalışırken bedenimi bakışlarındaki sıcak savaşta binlerce hücremi şehit veriyorum.
Bende istiyorum hiç düşünmeden yaşamayı, kapısı olmayan yollarda seçim yapmak zorunda kalmadan koşmayı. Bende istiyorum bütün uçurumları ayıklanmış bir evrende düşmekten korkmamayı. Bu kadar engebeli yollarda dengeye kalmaya çalışırken sıcak yağmurlarda bütün çıplaklığımla duş alabilmeyi bende istiyorum.
Hadi söyle bana içimdeki kesiklerin kendini yenileyebilen hücrelerini nerde bulabilirim. Hangi şehirde rüyalarımın melodisini değiştirebilecek kavala erişebilirim. Ya da kaç şehir daha geçmeliyim kelepçe vurulmuş gülümseyişimin kilidini kırabilmem için?
Hadi söyle bana sevdiğim taşıyabilecek miyim hayalini?