- 484 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Aşk Güzeldir
Niye hiç bişey insanların istedği gibi gitmezki,bu bir hayat kuralı dimi, belki de soruyu yanlış sordum bilmiyorum ama istedği gibi gitse acaba zevki mi kalmaz.
Ya da insanlar neden hep canını acıtan insanlara aşık olur ,onları üzmiycek insanlar çok mu sıradan geliyo,üzenleri farklı yapan ne peki kaçan kovalanır politikası mı ? anlamıyorum ki bişey...kısacası ben de bu gruptanım galiba zevk mi alıyoruz acaba millet olarak o da tartışılır bi konu.Gelelim bana ben hayatta hep bir ilişki için fedakarlık yapmak gerek diye düşünenlerdenim yani karşılıklı fedakarlıklardan bahsediyorum kişilğinden ödünverden olanlardan hani,ben bu kurala harfiyen uyuyorum hani insan ilşkisinde pürüz çıksın yada kavga çıksın istemez ya işte bundan bahsediyorum ama unuttuğum bişey var galiba tek taraflı yürümüyo bu sen istediğin kadar fedakar,anlayışlı ol karşı taraf vurdum duymassa ve yaptıklarının farkına bile varmıyosa nafile at gitsin bütün uğraşlarını çöpe.İlişkiyide mi atmalı çoğunluğa sorsam bu soruyu biliyorum ki yanıtı evet olurdu ama yapılan onca şeye veya yaşananlara haksızlık olmaz mı bu?o zaman şu cevabı duyar gibi oluyorum birden ee hani anlayan yoktu ve vurdum duymazdı ozaman onu için farkeden bişey olur mu?evet olmaz benim için çok şey olucağı kesin ama bide şöyle bir söz vardır zar arın neresinden dönersen kardır yani bu sözü ilişkiye çevirirsek seni üzen erkekten enkısa sürede ayrıl daha az acı çek mantıklıda gelmiyor değil hanii ama aşk baştayken mantık işe yarar mı hiç bu sözün bir anlam kalırmı ki, tabiki de hayırcanını açıtsada seni ne kadar üzsede seversin onu istersen içinden kendine binlerse söz ver bitti diye onun bir tek sözü lafi yelkenleri suya indirmek için kafi,bir sarlışı,bir gülümseyişi için o an işte o an herşeye değer diyosun içinden ama herşeye aşk böyle bişey herşeye rağmen sevmek,pes etmemek,kaçmamak,direnmek,yüzleşmek aşk güzel olan herşey ama herşey insanı mutlu eden heycanlandıran kendinden başka bir insanıda sevebileceğine inandırabilen ve onun uğruna yapamıycağın hiç bişeyin olduğunu anlayabileceğin bişey ...
Aşkta korkulara yer olmamalı aşk,korkuları sevmez,güçsüzleri sevmez ezer geçer zaten.Zayıf insanlar hiç bizaman aşık olmazlar çünkü; aşık olmaya bile korkarlar bu kadar güzel bir duygudan hayatları boyunca mahrum kalırlırlar,dedim ya aşk güçsüzleri sevmez diye.Hayatta hiç bişeyin sonunun ne olucağını ,bize ne getiriceğini, nelere gebe olduğunu bilemeyiz ki,o zaman niye sadece acı çekerim, üzülürüm diye aşktan kaçmak,aşk gibi güzel bir duyguya neden kapıları kapımak işte yine aynı yere çıkıyor cevaplar güçsüzlükten, korkudan başkasını sevebileceğimize ya da başkası tarafından sevilebileceğimize bile olmayan inancımızdan kısacası kendimizden korkuyoruz biz aslında niye biz sevilmeye layık olmayan bir insanmıyız tabike değil eksikmiyiz ,kusurlumuyuz o zaman neden kaçmak size şunu vaad etmiyorum acı çekmiyceksizniz diye bişey yok tabikide bu doğanın kanununa da aykırı bişey eğer çekiceksekte bunu göze almalı çünkü hayatın bir evresinde zaten çekmiyomuyuz acıyı? yakınımızı kaybettğimizde,arkadaşımızla kavga ettğimizde,kötü not aldığımızda bunun gibi bir sürü şeyde göz yaşı dökmüyormuyuz birkerede varsın bunun için dökelim acılar insanları büyütür ve olgunlaştırır.siz sanıyomusunuz ki insanlar durduk yere olgunlaşıyor, hiç bişey yaşamadan üzülmeden,dertsiz tasasız tabiki de böyle bişey olanaksız aslında en mükemmel ve imrenerek baktığım insanlar en çok acıyı çekenlerdir ama saklamasınıda iyi öğrenmişlerdir çünkü onlar korkak değilller çünkü onlar kendilerini çözmüşler,günümüz de bir yere gelen hayalinizdeki en doruk noktada olan insanlar sorunlarıyla yüzleşmeyi öğrenmişler acılara katlanmayı,direnmeyi ,sevmeyi ve dedğim gibi aşık olmayı mesele bu işte. Peki onlar sizden çok mu üstün tabikide değil ama korkmamayı öğrenmişler zor diye kaçmamayı ,engellerin üstünden atlamayı ve tekrar tekrar sevmeyi aşkın güzelllğini...
Ee ozaman hala niye korkuyoruz aşık olmaktan bu kadar güzel bi duygudan neden kendimizi mahrum ediyoruz terkediliceğimizi hep aklımızn bir köşesine yerleştirirsekozamn hiç mutlu olamayız, aşık olamayız ve kişisel gelişim kitaplarında hep denildiği gibi negatif düşünceler negatif olayları çeker.terkediliriz dersek terkediliriz ,aşkımı bulamam dersek bulamayız önce kendimizi sevmeli sonra başkalarını hayat boyu bilemeyiz ki bir gün ne olucağını bir gün bir bakmışız yanı başımızda duran gözümüzün önünde duran ama hayatta dikkatimizi çekmeyen biri ileride bir bakmışız ruh eşimiz olmuş. Hayat böyle bir karmaşa işte kendi kuralları var ama kendi kuralları var diye depes etmek niye herşeye ne boyun eğmek makbül nede zıtlaşmak herşeyin bir orta yolu vardır .bu da bnden bir söz olsun.
YORUMLAR
Aşk...
Öyle olmalı ki...
Gülümsetebilmeli seni, çekip gittiğinde.
Acılara değil, yaşanmış o çok özel anlara teslim olmalı insan gidişinin ardından. Gözlerde bir ışık olarak kalabilmeli. Ve dudaklarda hafif bir tebessüm...
"Çok güzeldi, yaşadım, yaşadık", diyebilmeli.
Kutlarım...
not: renk seçiminden zor okudum..