- 1528 Okunma
- 4 Yorum
- 3 Beğeni
ÇOK PİŞMAN OLACAĞIZ ÇOOOKKK..
.
Televizyonda gördüm de..
Öyle mutlu öyle mutlu ki ağzı kulaklarına varıyor. Zil takıp oynayacak neredeyse..
İsviçre’de görüşmelerdeymiş. Ortada Birleşmiş Milletler Genel Sekreteri. Öbürü daha ciddi daha ağırbaşlı duruyor.
Kimler..?
KKTC Cumhurbaşkanı ve Rum Yönetimi Lideri.
Görüşmelerde son noktaya gelmişler. İki gün içerisinde çözümde anlaşacaklarmış.
Garantör ülkeler olan Türkiye, Yunanistan, İngiltere temsilcileri toplanacakmış. Rum tarafı Garantör Ülkeler toplantısı için acele edilmemesi gerektiğini söylüyormuş. 2017 Yılı ortalarında falan olabilirmiş. Ondan öncede çözüm sürecinin sonuçlandırılması, Türk Askeri’nin Ada’dan tamamen çekilmiş olmasının sağlanması gerekiyormuş. Ondan, ondan, ondan sonra Garantör Ülke toplantısı yapılabilirmiş. O da "GARANTÖR ÜLKE SİSTEMİNİN LAĞVEDİLMESİ” kararının alınması için olabilirmiş ancak.. Peh peh..
Buna ne denir..?
Ulan bunlar değil miydi sizleri katleden. Çoluk çocuk dinlemeden kurşuna dizen. Türk Askeri çekilince, garantörlük ortadan kalkınca, elinizde olan toprakları verince barınacak yeriniz bile kalmayacak. Ondan sonra bırakın Türkiye’nin müdahalesini "imdaaaat" çığlıklarınızı duyan bile olmayacak.. YOK OLACAKSINIZ. BİRKAÇ YIL SONRA REFERANDUMLA YUNANİSTAN’A BAĞLANACAKSINIZ..
Peki ya Türkiye..? Yazık değil mi o soydaşlarımıza. Böylesine stratejik öneme sahip bir ada verilir mi Yunana.
ÇOK PİŞMAN OLACAĞIZ ÇOOOKKK..
Suat Zobu
.