- 943 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
MEVSİM SONBAHAR
MEVSİM SONBAHAR
Gönlüm dilime dargın, dilim gönlüme, Gönlüm duygularını anlatamadığı için kızarken dilime, Dilim anlatamayacağı şeyleri düşündüğü için kızıyor gönlüme”"Mevlana"
İçimiz sonbahar ,dışımız kış,arkamız yaz önümüz bahar koyulmuşuz yola..!
Bu yol ,kim bilir nerelere götürecek bizi..?ya da dönecek miyiz yanlışlardan, kendimize güzel bir doğru bulabilecek miyiz..?
Ya da ne kadar kalırız o doğruda ,sağa sola gitmez gözlerimiz.
Biz kimiz ,neyiz ,neciyiz..?neye göre yaşar ve neye göre yolumuza devam ederiz.?
Aslında şöyle düşünsek ,çok daha kolay olur hayat;bak dostum bir iyi var, bir de kötü..!
Birde tüm yaşadıklarımızı sonlandıran ölüm var.!
İşte ondan düşünüp de .. gelsek kendimize !
Kaybettiklerimizi ve kazandıklarımızı tartıp gelsek kendimize.
Ona göre koşsak yaşama,ona göre büyüsek ona göre sevsek.
Ne kadar sevgi var kalbimizde,ne kadar nefret var dilimizde,baksak ve onarsak kendimizi.!
Bak dostum bu sonbaharlar ve kışlar hüzündür,sorgudur ve düşüncedir.!
Yeniden doğmaya hazırlıktır, o yüzden acıtır kalbini,kaybedişler,tükenişler üfler sana.!
Aslında mesaj açıktır....kalk ve kendine gel.!
Her şeye rağmen tüm olumsuzluklara rağmen umudu at önüne.!
Selam ver sabaha, selam ver geceye,olumsuzluklar geriletmesin seni.!
Sen her gün ve her şeye rağmen barış kendinle,tüm olmazların yanına bir eşittir koy ve olacak yaz.!
Bu mevsim ne kadar hüzün verse de ..sen inan ,sevgi varsa sende.. sen inan.!
Neye mi ,neyi bekliyorsan işte ona inan.!
Kışın arkası bahardır inan,gecenin sonu sabahtır inan..!
İşte ondan vazgeçme sen gönül..!
Hatice Nilüfer Dirilen
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.