- 625 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SON TAHLİL
____ABD’ye 45.başkan seçilen Donald J. Trump’ın ırkçı ve yabancı düşmanı olmasına rağmen..belli bir zaman beynindeki anti Demokratik yaptırımları uyguluyamıyacağı hatta ABD dış politikada uyguladığı küresel krizin aşılması için yürürlükteki yayılımcı ve sömürgeye dayalı politikasından vaz geçmiyeceyi gibi Afrika Cumhuriyetleri,Ortadoğu ,Arap yarımadası ve Asyada ki çıkarlarından zerre kadar taviz vermiyeceyide kesindir...adı geçen bu bölgelerde hüküm süren CİA ve Pentagon’un uyguladıkları şiddet ve savaşın ateşi de sönmüyecektir.
___Önceden planlanan yeni haritada hem Sünnü bir Arap devleti hem " KÜRDİSTANIN" yerinin açılacağını hep birlikte göreceyiz.
____Cumhur başının her seçimde gelenekselleştirdiği sıkma kabadaylık buna care olmuyacaktır.Sen bakma istisna bir ortadoğu sultanları veya toy bir prens gibi atıp tutmasına..bu huylaştırdığı ve her seçimde meydanlarda küçültücü hitaplarla devlet adamlığına yakışmıyan sokak dili ve tavrı tüm devlet adamlarına ve devlet kuruluşlara atıp tutması şaşılmıyacak kadar bir durum hasıl olmuştur...şimdi de kafayı ABD’ye takarak " Eyy Amerka...!!!!" hitap şekline bir bak !
___Bu küçültücü tavır özde milliyetci oyların akılsız beynine hükmetmekten başka bir virgül kadar değer taşımamaktadır.Lahos koxmuş bir balık gibi "İsraille mavi marmara olayında meydanlarda nasıl kükrediğini hepimiz bilmekteyiz.Peki akıbetinde ne oldu ?" kapalı kapılar ardında neler döndüğünü..İsraile nasıl ne tavizler verildiğini hatta tazminatın bile Türkiye tarafından ödendiğini buna rağmen Filistinin kapılar ardında nasıl satıldığını hatta nasıl işbirliğine gidildiğini aklı selim herkes bilmektedir.
____Her seçimde Kasımpaşa kaldırımında omuzunu yan tutarak hava atması..meydanlarda meteortaşı gibi gürlemesi bir acaipdir ki gidiyor..anımsıyallım...Suriyede ki Rus uçağının düşürülmesinde hem suçlu hem güçlü rolüyle Putine de gürlememişmiydi ? ..bunu hepimiz biliyoruz....seçim bitti Putin’in ayağına giderek özür dilemesi yetmedi..Ortadoğuda ki izlediği politikada da değişikliğe gidince bu defada Arap sermayesinin yok olmasına sebep oldu...son 5 sene de her 3 ayda bir 2 milyar dolar kralın kendisi eliyle Cumurbaşkanına teslim ederdi.
___Dediğim gibi meydanlarda Meteor taşı gibi gürlemenin ceremesini Türk ve diğer halklar ödemekte ve çekmektedir....ama her nedense her gürlemenin sonunda minnettar mürid gibi el ayağa düşerek armonize edilmiş ses telleriyle kapalı kapılar ardında yalvarmış ve daha çok yalvaracaktır.
____Sayın Dr.Mustafa Peköz’den de esinlediğim gibi Bizim Cumhurun başı yine meydanlara çıkarak.."Eyy AB..hattını bil hattını...!!" Sayın Cumurun başı bağırmakla olmuyor..olsa olsa küçültücü kabadaylıkla milliyetcileri kandırıyorsunuz" biz İdamı getiririz."..yok "referanduma gider AB’den çıkarız."..at gardaş attt...koskoca yalan...nedenine gelince daha dün Maliye bakanı Mehmet Şimşek kapılar ardında "AB ile müzakereler durursa üçüncü dünya ülkesi oluruz"
____Peki ABD’nin yeni başkanını ilk gezisinin Türkiye’ye yapması için kaç arabeks şarkı..kaç hicazdan yalvarma seaslar’ı yapılmış ?
___Şimdi birazda ekonomiye gelelim...Ülkenin uzun ve kısa vadeli borçlarının faiziyle ertelene ertelene kapıya mart kazmasının yanaştığını söylüyebilirim...daha dün yazdık ülkedeki cari açığın...euro ve doların baş alıp gitmesi..paranın değerden düşmesiyle ister istemez enflasyonun yükselmesi enflasyonun yükselmesi demek fiatların baş alıp gitmesi demektir.Fiatların baş alıp gitmesi demek halkın alım güçünün düşmesi demek..işsizlik demek ve kaos demektir....artık satılacak ne yeşil kaldı nede mavi...başkanlık için elini önceden xellazladığın cepdeki dollarlardan çıkarmak demektir.
Hani derler yaa!!
"ETTİĞİN HAYIR ÜRKÜTECEYİN KURBAĞAYA DEĞMİYECEK"
Kadir Haktan TÜRKELİ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.