- 1221 Okunma
- 13 Yorum
- 4 Beğeni
Tecavüzcü köstebekler
Tecavüz edenin, KHK çıkaranın,Yolsuzluk yapanın,Yalan söyleyenin yanına kar kalır mı kalır vesselam.
Şimdi öncelikle bu tecavüz vb yasa teklifinin gündem değiştirmek için olduğunu bir kere anlayalım. Dolar fırlamış 15 Temmuz ile ilgili kimi belgeler ortaya dökülmüş vs vb neyse.
Ayrıca bu yasa tecavüzü değil çocuk gelin olayını aklamaktadır. Elbette Türkiyede bu yasa tecavüzleride anlayacak bir taşla üç beş kuş.
Aşağıda okuyacağınız paragraf bu yasa teklifini sunan mv lerden birine ait. Metni aratırsanız çıkacaktır
" zorla tecavüz, şudur budur doğru şeyler değil. buradaki hadise evlenme yaşı tutmadığı halde bir evlenme yapılmış bir akit edilmiş düğün dernek kurulmuş, düğüne siyasiler protokol katılmış neticede bu hadiseden bir çocuk meydana gelmiş. doktorun ihbarı üzerine savcılık devreye girmiş on küsür yıl ceza almış ve kız çocuğu bebeğiyle ortada kalmış. bunun üzerine bu travmatik duruma karşı bir önlem almamız gerekiyor."
Yani canım kardeşlerim şu anda yangından mal kaçırılmaya çalışılıyor. Muhtemelen Anadolu’nun bir yerlerinde kuzey,güney,doğu,batı farketmez bir iki ortalama kodamanın oğlu hapiste ve bu yasa sayesinde dışarı çıkacaklar.
Muhtemelen Suriyeli göçmenlerin neredeyse sattığı evlatlarını alıp istediğini yapanlarhapisten çıkacaklar.
Berdel-Beşik kerti -Kız kaçırma vb gibi durumları yapanların çoğu hapisten çıkacaklar.
Eee bunda ne var olan olmuş diyenleri görüyorum.
1- Bak arkadaşım bunda şu var bundan sonra Anadolu’nun sözde muhafazakar kasabalarında elinde az gücü olanların 13-14 yaşındaki çocuklara tecavüz edip aileleri susturup istedikleri gibide bundan sıyrılma ihtimalleri var demek.
2- Zaten çok zor olan çocuk yaşam hakkı daha da kısıtlanacak
3- Sindirilmiş olan aileler ve mağdurlar daha da sinip olanları kabullenecek
Bu liste daha da uzar gider dostlarım.
Şimdi bu yasayı savunan tiplere gelelim.
1. Evlenip evinin kadını olur .ruspu olacağına diyenler.
Bunlar en azından yüzde beşlik bir kesim düşünsenize zorla tecavüze uğrayan on üç yaşında ki çocuğa bakışa baksanıza
2 olan olmuşcular
Bak kardeşim sen olanı aklarsan olacağa kapı açarsın buna kafan basmıyor mu. Bu yasa çocuk gelinler için çıksada yasal boşluklar çoğu şeyi aklayacaktır
3 Ama avrupada cinsellik yaşı şu ama Amerika da şu kanun var bık bık bık goygoycu arkadaşlar.
Bak arkadaşım cinsellik yaşı başka şeydir tecavüz olayı başka. Cinsellik yaşı ortalamayı değil genelde erken vakaları gösterir. Abd deki Romeo Juliet zırvasına hiç girmiyorum. Elinin altında net var ara oku kaç kere olmuş bu olay ve hangi eyaletlerde.
Neyse yasanın çıkması çıkmamasıda mesele değil
Ama şimdi kapayın gözlerinizi birazcık düşünün
12-13-14-15 isterse 30-40 olsun
Kızınız,eşiniz,torununuz,yeğeniniz vb eve geldi
Üstü başı dağınık toz toprak çamur içinde belki bir yerleri kanıyor,ağlıyor perişan halde
Ne diyeceksiniz
- Rızan var mıydı evladım mı diyeceksiniz.
Bı topraklar artık köstebekler ve devekuşları ülkesi, toprağın altından gemisini yürüten kaptan, kafasını kuma gömen rahatta.
Öykülerde masallarda hani samimi sıcak mert olarak anlatılıyor ya buraların insanı
Değil kardeşim
İki yüzlü
Bencil
Yağcı
Korkak
Bana dokunmayan yılan bin yaşasıncı buraların insanının çoğu artık.
Ve bu insanlar musibet kendilerine gelmeden komşusunun acısını görmüyorlar. Fazlada enerji harcamayın bela herkesi bulur. Aslında suya sabuna dokunmazdım ya. Doğrucu davutluğum tuttu
YORUMLAR
anlamadılar
anlamayacaklar
vebalini ödeyecekler ha ben görür müyüm görmez miyim orasını Allah bilir. gerek gönül rızasıyla ki 18 yaş altında bir kişinin hiç bir gelişimi tamamlanmadığı için sağlıklı karar veremez o nedenle gönül rızasıyla sevdik evlendik estek oldu köstek oldusu kabul edilemez.
yasayı çıkaracaklar ve o yasanın da ırzına geçecek bu tecavüzcü zengin bebeleri ve diğer tecavüzcüler işte o zaman Allah belamızı toptan verecek.
Kur-an'da varmış dediler ben bulamadım tecavüz mağdurunu tecavüzcüsüyle evlendirin diye bir ayet görmedim.
Kimse masum değil böyle bir yasa kadın ve çocuk yaşta istismar edilmiş mağdurları kendi ayıplarına ortak etmekten başka bir şey değil. bu yüzden halk olarak sesimizi daha yüksek wolimde çıkartamalıyız .her yasa kendi istedikleri gibi uygulanmaz bu ülkede demokrasiden söz edeceksek her şey demokratik yollarlaçözümlenmeli.. bende Kadın ve Aileden sorumlu bakana tepkileri dile getirmeli sivil toplum kuruluşlarının da katılımıyıla. sesleri bir duyan olmalı diyorum ..
yani şimdi bu yasa çoluk çocuğa karışmış insanlar için yapılıyor, konuyu çarpıtmayın diyorlar..hadi böyle olsun diyemiyor insan.. çünkü bu yasa sapık beyinlerde daha geniş yankı bulup daha çok yapma cesareti taşıyacaktır.. '' ben yaptım, yasada yeri var, evlenirim çoluk çocuğa karışırım yeri geldiğinde bir tekme ile kapı dışarı atarım mantığı hakim olmaz mı..?.. ayrıca yasa bu durumlarda özel kişiler için çıkarılır mı..ne özelliği var.. adam tecavüz etmiş... kazara çocuk doğmuş..evlenmek zorunda kalmışlar.. bunun nesi güzel ki bir yasa ile aklanıyor.... cahilliğe sapıklığa, olacak olanlara güven sağlama..fikri zikri ne olursa olsun.. insan savunduğu bir grubun hazırladığı şeye biraz da sorgulayıcı bakmak zorunda değil midir. sürü müsünüz..sorgulama yeteneğinizi kaybedip robotik birer makineye mi dönüştünüz..her şey gözünüze sokulduğunda kabul etmek zorunda mısınız... lan çürümenin allahını yaşıyoruz haberiniz yok....
pardon
memlekette tecavüzcüler mi var? bunlar çoluk çocuk demeden beyinlerinin dickine hareket ediyorlar ve toplum gördüğü, duyduğu, iliklerine kadar hissettiği halde bunlara karşı tek vücut olup, bunları kendi içinden ayıklayamıyor mu? yoksa toplum, başlı başına bir sorun olan, "tecavüz"ü görmeyip, onun uzantısı zırvalıklar yüzünden birbirine mi giriyor? tiksindirici!
Nohut nereden geldiyse aklıma gündem dışı gidiyormuş değiştirelim diye sanırım..
Uzun süredir televizyon raşit tarafından haber dinliyorum üç dakika her gün. Tiksindirici.
Ne diyeceğim, dini argüman saptama tanımlama kavrama sokma çıkarma olmadan da bu şekilde bağlara girilirmis .. İyi olmuş. Böyle eleştirel bakış iyidir
midem bulandı ,,,,,,,,oylamıyı kabul oyu veren kim varsa ,dilerim baslarına aynısı gelsin ,,,
adelet bana göre yalancı dünyada yok ,parası ve tanıdığı olanlarının adeleti var ,,,,,aldıkları paranın hakkını vermeyen millet vekillerinin ......................................................... partisi kursunlar berki oy veren cıkar,,,kansızlara........
teşekkür ederim konuyı acıp konuya yorum yapan herkeze,,, saygılarımla.
Az önceki yorumda bir hususu es geçmişim ve o en önemli olan yaklaşık yarım saatten beri sayfalarınızı dolaştım Akdeniz Karadeniz hepimiz bir gemideyiz bunun bilinci ile Yaşamak yaşatmak olmalı ana ilke ülke hepimizin ülkesidir bir nevi Ülküm diye bir kavram var Ülkenin ne suçu var köstebekler ülkesi değil Mustafa Kemalin önderi olan bu ülke Türkiye Cumhuriyeti Türkiye diye geçer haritada Nutuk okumayı değil bir ara onu ezberlemeyi düşünmüştüm Türklerin Kökeni kitabında nasıl ne olduğumuz bellidir ve Türkçemiz bir dünya dilidir şiddete karşıyız Tecavüzcü Köstebekler yeterliydi diye düşünüyorum
Saygılarımla
Haberler de misal veriyor " erkek 20 yaşinda kız 4, 5 yaşlarında doktor sikayey ediyor hapse giriyor vs."
Arab ülkelerinde evlenme yaşı 9 imiş aklım almıyor nasıl bir vicdan nasıl bir sapkınlık
Her gelen gün dünden daha kötü
Gündem değistirdiklero doğru ama bu arada kendi ahlaklarına uygun kanun çıkardıkları da doğru
Bu durumu savunan her erkek sübyancı het kadın da sapkındır bunu savunanlar vicdansız ve aynı zaman da ahlaksızdır
Bu çok önemli bir konu
Önemli olduğu kadar hassas
Ben içeriği açıkça ifade edilen güncel bir konuyu
Ve güncel yarayı kaleme aldığınız için tebrik ve takdir ederim. Öncelikle çocuk olmak dünyada insanlığın mutsuz olduğu kadar bilgiden samimiyetten ilgiden yoksun yoksul insanlar en çok çocuklara zarar veriyor arkadaşlar okula yolcu olması gerekirken ellerinde kitaplar elleri kalem tutması gerekirken enkaz altından çıkarıyoruz ruhlarını öldürüyorlar ve o canlar ölü ruhları ile hayatını sürdürüyor Nerede kişi hak ve özgürlükleri arkadaşlar bu işin a veya B si yok bana göre bizim temsilciler içinde kendini ifade edebilen bizim hak ve özgürlüğümüźü ve emeğimizi savunan etkili bir dil kullanan birini bana gösterin Allah aşkına geçelim siyasi partiler liderlerin etkisi altında onlar ne derse o hani bir zamanlar bir şarkı vardı ben sizin babanızın ben ne dersen o diyordu bir gerçeği vardı oysa tutulmadı bir gerçeği savunuyordu şimdiki lay lom lay lar gibi değil bizim çocuk Şarkılarımız bile yok denecek kadar az neden çocuklarımızı koruyucu yasa ve kanunlar yok olamaz çünkü onlarda oy yok konuyu bilerek dağıttım herkes aklını başına toplasın diye çekinmeden yazıyorum çocuklara bütçe istiyorum ben vaktinde çocuk işçiydim pamuk tütün tarlası nedir bilirim Hatta İlkokulda iken arkadaşım kız arkadaşımı cimdik attığı için dövdüm onu ha o da yanlış insanın aklı ve yüreğini fethetmek gerek yanlışa yanlış demek gerek
Saygılarımla