- 408 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
SESSİZ ÇIĞLIK .........BÖLÜM.. 6..
SESSİZ ÇIĞLIK …BÖLÜM .6 .
Necla babasına Amerika’ya gideceğini söyler.
-Ahmet tamam kızım dikkat et kendine ve torunuma ne zaman gitmeyi düşünüyorsun ?
- Necla Yarın babacığım.
-Ahmet aman kızım dediğim gibi dikkat et.
- Necla merak etme babacığım deyip boynuna sarılır.ertesi gün Necla hazırlanmış salona babasının yanına gelir yusufta onu beklemektedir
- Ahmet ben seni uğurlamaya geleceğim kızım içim rahat etmez.
- Necla babacığım hiç gerek yok Yusuf beni yolcu edecek zaten, sen hiç zahmet etme yorulma
-Ahmet hay Allah benim de toplantım vardı ama çok istiyordum kızım seni uğurlamayı.
-Necla gerek yok babacığım bak toplantında varmış sen işini ihmal etme ben nasıl olsa Yusuf’la gidiyorum
- Ahmet tamam kızım ara yinede sesini duyur bana der sarışırlar vedalaşırlar ondan sonra yola koyulurlar, az sonra Ahmet de şirkete doğru yol alır.
Yusuf’la Necla eve gelmişlerdir Yusuf ben de Amerika’ya gidiyormuş gibi yapsaydık ya Necla olmazmıydı?
-Necla olmazdı benim her zaman dışarıda olmam tehlikeli, ya babam veya bir tanıdık görürse sen bizim her şeyimizle ilgileneceksin babamın evinde kalıp işe gideceksin böylece şüphelenilecek bir durum olmaz.
Funda Hanımın dokuzuncu ayı tamamlanmış doğum yaklaşmıştır, Necla heyecan içindedir Funda ise bu duruma alışmış görünüyordu, bir sabah kahvaltıda Funda’nın yüzünde acı bir ifade belirir Necla ne oldu diye sorar?
Funda karnını tutarak yerinden kalkar acı içindeydi bebek geliyordu anlaşılan hemen taksi çağırılır hastaneye yetiştirilir Necla’nın önceden parayla satın aldığı Doktor her şeyi hazırlamıştır her şey Necla Taşkıran’ın adına kayıt yapılır.
Öğlen saatlerinde doğum gerçekleşir. Funda’nın bir oğlu olmuş bilekliğine de Ahmet adı yazılır ertesi gün Funda taburcu edilir eve gelirler.
Necla bebeği kendi doğurmuş kadar yakın bulur kaynaşır kucağından düşürmez günler geçer.
- Necla Yusuf’a şimdi ne olacak ben Amerika’dan eve dönüş yapacağım ama Funda ne olacak bir şeyler düşünelim yoksa bize tehlike arz eder .
-Yusuf bırakalım burada yaşasın.
- Necla Çıldırdın mı sen onu bir yere kapatmalıyız
-Yusuf nasıl yani onu bir yeremi kapatacağız?
- Necla ya da yok etmeliyiz .
-Yusuf olmaz böyle bir şey yazık günah
- Necla Eğer zamanla foyamız meydana çıkarsa ne olacak Babam bizi sokağa atar
- Yusuf üzgün bir ifade ile nereye kapatacağız?
- Necla annemden kalan bağ evine bağırsa bile sesi çıkmaz ona haftada bir gün erzak vs, götürürsün Yusuf rahatlar ,
-Tamam bu daha insaflı bir düşünce oldu.
- Necla Tamam dedi hadi çıkalım Necla çantasını bebeği alıp Funda’ya ben bebeği doktora götürüyorum gecikmem. Funda da gelmek istediğini belirtir işaretlerle
- Necla Hayır Sen evde kal yorgunsun biz geç kalmayız geliriz der.
Aslında Funda korkmuştur beş ay önce bebeğini düşürdüğünü söyleyen Necla’ya fazla güvenmemesi gerektiğini hissediyordu ama yapacak bir şey yoktu.
- Necla evdeki çalışana parasını verip işten çıkarır biz buradan Amerika’ya gideceğiz dedi ve bu evi kapatacağız Kadın tamam deyip eşyalarını toparlayıp gider.
Necla da arkasından çıkar Yusuf Funda’ya geç kalmayız işareti yapar ve giderler Necla kucağında bebek ve babasının karşısına çıkma heyecanında eve varır kapıyı Yusuf çalar Fatma kapıyı açar aman Allahım bu ne güzel sürpriz hoş geldiniz
- Necla hemen Babam nerede diye sorar?
- Fatma Buyurun salonda Necla’nın sesini duyan Ahmet heyecanla ayağa kalkar Necla’yı kucağında bebekle görünce çok sevinir sarışırlar bebeği kucağına alıp neden geleceğini bildirmedim kızım. seni karşılardım der Yusuf’a bakarak.
- Yusuf Baba valla Necla sürpriz yapmak istedi ben de buna saygı duydum.
- Ahmet adı nedir kız mı erkek mi Necla büyük bir sevinçle Adı Ahmet babacığım senin adını koydum .Ahmet öyle mi dedesinin kuzusu diyerek kucağına alır onu sevmeye başlar akşam olur Funda’nın gözü yoldadır nerde kaldılar diye düşünür ama içinde bir korku hisseder.
Akşam Yusuf çok üzgün ve ağlamaklı bir halde kapıyı açar Funda kapı sesine kulak vererek yerinden doğrulur geldiler diye düşünerek kapıya doğru koşar Yusuf yerde oturmuş ağlama mimikleri ile çok üzgün tavırlar sergiliyordu Necla’nın kaza yaptığını bebekle aynı anda öldüklerini söyler.
Funda duyunca sessiz çığlıklar atmaya başlar bebeğine doymadan ilgisini ve göstermeden onu kaybetmişti birden evden dışarı fırlar arkasından Yusuf çıkar onu omuzlarından tutup içeriye geçirir Nereye gidiyorsun der?
- Funda başını Yusuf’un omuzuna dayayarak ağlamaya devam eder sonra bir kağıda Ahmet dayısını sorar?
- Yusuf Ahmet’in yurt dışından artık gelmeyeceğini işini orada kurduğunu söyler. Funda’nın bir kez daha ruhu sarsılır artık yapacak bir şey kalmadı yurda dönmesi gerektiğini Yusuf’a yazarak bildirir ama önce Cenazeye gitmek ister .
Yusuf olmaz Sen çok etkilenirsin ama çok istiyorsan ben seni gelir alırım sen evde kal ben senin yanında biraz daha kalacağım sen merak etme der.
Ertesi gün öğlen sonrası Yusuf tekrar Funda’nın yanına gelir Funda’ya seni alacak zamanım olmadı çok kalabalıktı Funda hemen bir kağıta beni mezara götür diye not yazar.
- Yusuf tamam der, gözünün önünden Necla ile yaptığı plan geçer bir gün önceden hazırlanan Mezarın üzerine taze çiçekler bırakıp geldiğini düşünür arkasındanda ben öyle zalim bir insan olduğumu bilmiyordum böyle mağdur kimsesiz bir genç kadına yardım edeceğime hayatını çalmaya çalışıyorum sonra birden o düşüncelerden sıyrılıp kendine gelir.
-Yusuf onu o mezara götürür Funda mezara kapanıp sessizce ağlamaya başlar.eve gelirler Yusuf hazırlanmasını ister Funda kendine yapılacaklardan habersiz nereye diye işaret yapar .
-Yusuf başka eve gideceklerini söyler.nihayet yola çıkarlar ev şehirden 50 km uzaktadır.Funda hayretle ellerini açarak nerede bu ev demek ister –Yusuf az kaldı der o sırada Yusufun telefonu çalar arayan Necladır.
- Yusuf sessizce ne oldu?
- Necla kızı yok et ben fikrimi değiştirdim.
Yusuf tamam deyip telefonu kapatır.
Sabahat Çelik
18.11.2016
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.