- 687 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gülizar ile Adem 3. bölüm
Annesinin bahçe kapısını kilitlemesine şaşıran küçük Pelin acele ile çantasını kenarı atarak cebinden anahtarı çıkartıp bahçe kapısını açtı.Gördüğü manzara karşısında neye uğradığını şaşıran ve korkudan ağlayan Pelin’in yan apartmandaki sofra bezi silkeleyen komşu kadın gördü ve koşarak ambulansı aradılar.Yerde kanlar içerisinde hareketsiz yatan Gülizar’a Adem sırtından yaklaşaraka ense köküne 3 kere keseri geçirmişti. Pelin, komşu ve ambulansın oldukça hızlı hareket etmeleri 2 hafta komada kalacak Gülizar’ ın hayatını kurtarmıştı.
Uzun zamandır boşanma davası için gün bekleyen Gülizar bu kez de hastanede yattığı için mahkemeye gidememişti.
Adem mahkemeye gitmiş ve Gülizar’ı davaya gelmemek ile suçlamıştı. Çok işi olduğunu devamlı buraya gelip gidemeyeceğini söyledi.Mahkemeye giderken çocuklarıda sıkı sıkı tembiledi.
-Eğer bunu annenize benim yaptığımı söylerseniz sizde onun yanında yatarsınız.diyerek çocukların gözlerini korkutmuştu.
2 haftalık bir koma perşodundan sonra annesinin ısrarı ile baba evine döndü.Adem her Allahın günü rahatsız ediyordu ama bu uzun vadede bir çaba vermeyecekti.
Aradan aylar geçti ve sonunda Gülizar ve Adem 16 yıllık bir evliliği bitirdiler.
Adem Gaziantep’e döndü.Gülizar ise boşandıktan 2 yıl sonra başka birini bularak yeniden evlendi.O ve çocukları artı yeni eşinden olan küçük erkek çocuğu pılı pırtı toplayarak. Hep birlikte başka bir ülkeye taşınmaya karar verdiler.
Çocuklar küçük olduğu için Adem’in izni alınmadan bişey yapılamazdı.Ancak Adem’e ulaşılamıyordu ve kendiside ar ayıp çocuklarını sormuyordu.Bunu avukat aracılığı ile hakime ileten Gülizar’a onay fazla gecikmedi.
Hakim çocuklarıda alıp velayeti tamamen Gülizar’a verdi, ve bundan sonra Gülizar yeni eşi,yeni doğmuş 10 aylık bebeği ve Adem’den olan 3 çocuğunuda alıp memleketi terketti.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.