- 1412 Okunma
- 5 Yorum
- 4 Beğeni
Kalp Ağrım'a - Affet
Beni bir tek sen anlarsın diye..
Avuçlarıma, gözlerin kadar soğuk bir mezar bıraktın annem. Bıraktın ve gittin sonsuzluğuna, ardını arkasını düşün(e)meden.
Hep geceye uyandım ben senden sonra. Hep karanlığa..
Zar-zor hatırladığım yüzün, dermansız bırakıyor bazen beni. Lâkin sesin çıkmıyor aklımdan.. O son anda ’-anne’ diye haykırdın ya güzel yüzlüm, ben bilemedim son nefesin olduğunu..
Direkt kalbinden vuran elektriğe kapılmak istedim o an. Üstelik gelip almıştım da başını dizlerime.. Olmadı işte..
- Bilemedim, affet annem..
Yıllar geçti üstünden ve yüreğim halâ acı bir serzenişte. Sus diyorum içimden geçenlere, susss. Dillendir(e)miyorum yürek sancımı ki, isyanım olmasın Rabbime.
- Kaybettiğim sesim ol annem..
Gözyaşım bile öldü ardından. Ki ne kadar sulu gözüm, en iyi sen bilirsin.
Kendimi ve o günü unutmak istiyorum, fütursuzca karanlığa haykırarak tükenmişliğimi. Sonra derin bir nefes geçiyor gözlerimden ve boğuluyorum kalbimin ikrarında..
Hem biliyor musun annem
senden sonra felç geçiren aklım rüyana yatıyor hep, uyanmazcasına..
- Sadece bir gece ışık ol karanlığıma
- Aydınlığımdan uyandırma..
....
Affet beni
Ağır ilerliyor vakit, tutunamıyorum sana..
Dua ile..
YORUMLAR
hazan / hüzün & dua...ve kaybolan yıllar
ama en çok da kimsesizliğin sesi yükselirken sinenden
gecenin o karasında kim/ler duyar feryadını
ağlamanı
yalnızlığını ya da
ta ki bir başka dünyanın meleği olanlara hasretimiz de yoğunlaşmışken iyicene
''gözünü seveyim ölüm'' der gibi değil miyiz ?
gelemedik ki kendimize
dönemedik ki annemize
benzer duygular içerisinde inan çok çektim ben de
eyvallah ile...
..güney_su..
teşekkürler ve sevgimle..güzel kalbine..