- 894 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİME
Kendince, hayata dair beklentilerin var, bu yol da ilerlemeye çalışıyorsun. Bu süreç de kolaylıklar da var, zorluklar da var. Belki zorluklar seni bazen canından bıktıracak hale geliyor, neredeyse pes edebilecek raddeye gelebiliyorsun ama pes etmemelisin!.. Her şeyin bir bedeli var ve sen bu bedeli ödüyorsun ve de ödemeye devam edeceksin.. Ne kadar karşına zorluklar çıksa da, ne kadar olumsuz yargılarla karşına çıkanlar olsa da bile sen doğru olduğuna inandığın değerlerinden şaşma ve ilerlemeye devam et… Kimseye bir şeyler doğru diye ıspatlama çabasına girme, herkesin doğrusu kendince doğrudur ve sen doğru olduğuna inandığın doğrunun arkasın da durmaya devam et, tabii ki çıkabilecek sonuçları da dikkate alarak… Bu arada ilerlediğin yolda, seni eleştirenlere de açık olabilirsin ama tabii ki bu eleştiriler de uslubun da ve yapıcı olacaksa eğer. Zaten iyiliğini düşünen insanlar, seni gerçekten seven insanlardır ki bu insanların eleştirilerini de dikkate almalısın. Ne olursa olsun kararlarını kendi iradenle almalısn, eleştirilere açık ol ama bu yönlendirilen olmasın tek başına, bu unsurları dikkate aldığın sürece, hedeflerine kavuşma olasılığın da artacaktır…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.