- 1459 Okunma
- 9 Yorum
- 4 Beğeni
DÜNLERDEN bir PAZAR
GÜNAYDIIIN :) ☕ 💕
Haftanın en sıcak günüdür pazar ..
Koşuşturmanın yerini rehavete bıraktığı biraz tembel biraz da miskindir pazar ,
hele henüz yuvanızdan yavrularınız kanatlanıp uçmadıysa
ahh...
bir bilseniz elinizdeki anın kıymetini güzelliğini
o anlar hiç bitmesin isterdiniz !
Halâ duyarım pazar sofralarında ince belli bardaktan
çay kaşıklarının çıkardığı ahengini
sanki bardaklar bile o günlerde daha bir neşeliydi...
Bugün pazar minik kuşlarım yuvadan uçalı çok oldu
kanat seslerini bile özler oldum bir de o çay kaşıklarının ahengini
burnumun direği sızlar
MUTLU PAZARLARR :)
13 Kasım2016 / İZMİR
YORUMLAR
İnsan eskileri neden özler ki? Yıllar öncesini aradan bunca yıl geçmesine rağmen neden arar ki? Daha dün, yuvanızdaki minik kuşlarınız ( sizin söyleminizle) minik kuş dedim, uçtular kanat çırpıp taaa uzaklara gittiler..
Pazar günlerini ben de çok özlerim. Neden mi? Yıllar önce annem, babam, kardeşlerimle pazar günleri iki küçük odası olan evimizde, ki bu odanın biri yatak odası, diğeri de bizim odamızdı. Başka da odamız yoktu. 2 küçük oda.. bir küçük mutfak.. Maddi açıdan sıkıntılar yaşadık. Çok hem de. Babam genç yaşta vefat etti. Kalmıştık 3 minik kuş.. Annemiz başımızda ama, sonuçta adı dul..
Evlendi annem, önce kız kardeşim.. çocuk yaşta gelin oldu, gitti Almanya'ya.. Sonra biz 2 kardeş, üvey bir babanın evine yerleştik.. ben çok kalmadım orada, iş bulup başka şehre taşındım..
Sonrası.. evlendim tabi.. ben de bir babayım. Çocuklarım var.. Bir ailem var, eşim var.
Ben en çok da babamın, annemin ve kardeşlerimin olduğu o hafta sonu kahvaltılarını özlüyorum. Ayda bir et girerdi evimize, yeterdi bize. Kışın sobanın üzerine ekmek kesip kızartırdık.Çayla yerdik afiyetle. Babam maaşını aldığı aylarda bir kangal sucuk alırdık, bayram gibi gelirdi bize.
Şimdi her şeyim var çok şükür. Ama o pazar kahvaltılarını çok özlüyorum.. Çünkü babam vardı sofrada.. Bizimle sohbet ederdi. Zaten bu pazar kahvaltıları da sayılıdır çocuk aklımda kaldığı kadar.. keşke.. geriye doğru bir zaman tüneli olsa ve o zamana gitsem.. Hatta babam yerine ben ölsem..
bu yorumum da böyle olsun.. resimdeki, profil resminizdeki torununuz ve kızınız olmalı..
sağlıcakla..
Canan EREN
Hayır kırıcı olmadınız ve bu küçük uyarı içinde asla kırılmam söz konusu dahi olamaz
Çünkü bizler hepimiz birer renk'iz tek bir renk doğada olmadığı gibi tek tip bir düşünce de olmaz...
Bende bu tür yemek sofralarının Facebook gibi ortamlarda paylaşımı etik bulmam .
Edebiyat defteri sayfamız içince inanın düşünmedin en az siz kadar bu konularda hassasımdır ..Konu ;Pazar kahvaltı ve sohbeti olunca onu yansıtsın istedim...Tıpkı şiirleri yansıtan resimler seçtiğimiz gibi
sayfamdaki varlığınıza küçük eleştirinize çok teşekkür ediyorum
Sevgiler Saygılarduyarlı yüreğinize
Şairlerin mi; yoksa bütün milletimiz mi bir birimize benzer yaşamın içindeyiz.Çok güzel ince belli çay bardağının
insanı oynatacak gibi ahenk içinde çınlayan sesi! Ne güzel anlatmışsınız. Şimdi ismini hatırlayamadığım bir şairin bir beytini buraya yazmanın tam sırası diye düşünüyorum. ( Bir şulesi vardır ki hüs"nü anın; Fanusuna sığmaz dünyanın..)Saygılarımla..
Canan EREN
güzel olduğuğu kadar anlamlı bir beyit ile eşlik ettiğiniz için..
Saygımla
çok güzeldi,yüreğinize sağlık Üstadem, çok düşündürücüdür,,Allahımızın, Aile fertleri arasında çok kuvvetli bir sevgi vermiş olması onun mıcizelerinden birisidir ve varlığına birliğine bir ispattır,selamlarımla.
Canan EREN
Aile bireylerinin bir arada olduğu o güzel pazar günleri şimdilerde burnumun direğini sızlatır ..Rabbim sağlık huzur versin iyi olsunlar bizlere yeter..
Pazar söyleşime yârenlik ettiğiniz için sonsuz teşekkür ve Saygılarımla hocam
Canan EREN
Benim minik kuşlarımın ikisi uçtu ama biri halen yanımızda...
Gerçekten de çok hoş oluyor onlarla pazar keyfi.
Güzel yazınız için kutluyorum.
İyi pazarlar diliyorum...
Canan EREN
bir pazar Günaydına ses katan yüreğinize sonsuz
Saygımla
büyüsünler diye çabalarız lakin büyüdüklerinde bizler yaşlanırız ve evde onlardan bir haber bekleriz.
efendim hayat bu işte....anılar sevgiler hüzünler ayrılıklar aşklar hep insan için değil mi?
hayırlı pazarlar
Canan EREN
Saygımla
Ne hoştu? Taşıyıp getiriverdi o sımsıcaklığı pek çok soğuk merdivenin tırmandığı yerlere. Tebrikle...
Canan EREN
Saygımla