- 585 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gülizar ile Adem
Cumartesi gecesi, hava soğuk ve yatak odasının penceresinde Adem’in kırdığı cam yerine naylon kapalı olduğu için içeri esiyordu rüzgar.
Adem, namuslu, karşısında çıplak bir kadın görse dönüp bakan cinsten bir adam değildi. Gülizar ise güzel bir kadındı* bakan bir daha bakıyordu’ ama malesef Adem ile evlenmişti ve henüz 26 sında 3 çocuklu bir kadındı artık.
Adem, her ne kadar iyi bir adam olsa da kötü huyları yüzünden ailesi dağılma noktasındaydı. Elbette ki içki ve kumardı bu kötü alışkanlıkları.Gülizar’ ın ailesinin durumu çok iyi de olsa Adem’in, Gülizar’a babasının verdiği takıları zarla zorla almasından dolayı ve Gülizar vermediği zamanda döverek alması, Adem’in iyi biri olup olmadığı hakkında şüpheler uyandırıyordu.
Adem ile isteyerek evlenmemişti Gülizar, ama ailesi ’elalem ne der?’ diye devamlı üzerine baskı yaptıkları için boşanamıyorduda. Ne yapmalıydı? Adem evdeki herşeyi kumar borcuna satmıştı ve Gülizar korkuyordu.Babası ile konuşarak kumar borcuna eğer bu adam Gülizar’ı da satarsa bunun vebalini kimse ödeyemezdi çünkü babası zorlamıştı Gülizar’ı Adem ile evlenmeye.
( Sonra yazabilirim belki sebebini) Bu onların bu konu hakkında son konuşması olacaktı.
Gülizar 26, Pelin 6, Yasemin 8, ve 10 yaşındaki oğulları Macit, soğuk evin tek yatağı kalmış yatak odasında birbirlerine sıkı sıkı sarılmışlardı. Camsız olan pencereden rüzgar öyle bir esiyordu ki dışardan gelenlerin sesi uğultuya karışmıştı.
Bağırış çağırış Gülizar ve çocukların tanımadığı üç adam girdi eve kapıları tekmeleyerek ve ardından Adem girdi.
Adamlar kenarı çekildi ve Adem Gülizar ve çocukları toz sirkelermiş gibi yatağın üzerinden silkeleyerek adamlara ’borca sayın’ dedi.
Yatağı alan adamlar Gülizar’a bakıyordu.
İçlerinden biri :
-’yetmez ama hadi neyse, bir daha ki sefere başka birşeylerini alırız,haberin olsun Adem gardaş!’ dediler ve çocuklar korkudan ağlarken, sarhoşluktan ne olduğunu anlayamayan Adem olduğu yere yıkıldı kaldı.
Sabah erkenden çocuklarıda alan Gülizar sessiz bir şekilde bahçenin kapısı kapattı ve evi terketti...
Hikayenin gerisini sonra yazacağım.Çünkü olaylar çok farklı gelişti...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.