- 775 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KARIŞIK DÜŞÜNCELER
Her aynaya baktığında kendine lanet ediyorsan..Sevmek ve sevilmekte artık rahatlatmıyorsa yüreğini..Benliğini ,bedenini ..düşüncelerini pis hissediyorsan..Yinede vazgeçemiyor kopamıyorsan alışkanlık,,bağlılık dediğin şeylerden..Uzuncaaa bir hayat yorgunluğun vardır..Canını nedensizce yakan bu acı..Boğazında düğümlenen sözcükler..Yere bile düzgünce basmayı beceremeyen korkak ayakların..Tükenmişliğin kıyısına vurmuş son çırpınış..bardağında yenilemediğin son çay dibi..gülümsemede bile kısmi felç geçiren suratın..klavyenin tuşlarına basarken elllerinde oluşan kambur…Müzik dinlerken sağar olana kadar son ses açılmış aynı müziğin dengesizliğinde sabahlayan sen..Hepsi sebep değilmidir bu yorgunluğa….
Herşey neden kolay olmuyor?..neden sorunsuz yürümüyor?…Sevmekte sevilmekte neden bu kadar zorlaşıyor?Mücadele edemiyorum artık..Bin bir sorunun,cümlenin pervasızca duran satırlarındayım.. Nedensiz üzüldüğüm..nedensiz güldüğüm şeyler var benim..Kendimi kaybetmişliğin son sınırındayım ..Bu yüzden kolay alınıyorum,kolay kırılıyorum,kolay üzülüyorum….Bir türlü sevemiyorum..içimdeki yabancılaşan beni..Ben ben olmaktan çıkıyorum..Başka suret..başka bir vücut..başka bir kafa oluyor..sözde ben dediğim cansız bedenimde….
Gitmeler…Kalmalar…Gururlar,sevgiler,Önyargılar,
Gitmek istersin gidemezsin,Kalmak istersin onuda beceremezsin..Nasıl birşeydir ki bu hep git gellerin arasında yaşanıyor hayat..Sevgi Fazlalığımıydı bu..yoksa sevgi eksikliğimi..Güvensizlik dediğimiz şeylerin neresi kadar doğruydu bu gitmeler..Karar verdiği şeylerin arkasında neden duramaz insan..Gidiyorsan gidiyorsundur..Kalıyorsan kalıyorsundur..Neden geriye dönülür..Aynı şeyleri yaşayacağını bilmene rağmen..Neyin oyunu bu neyin kafası..
Bu aralar…Ne yaptığımı bilmeden yaşayıp gidiyorum..
Umarım bu ruh halim düzelir..iyi değilim..