- 608 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Bu neyin kini?
doğum :1881-ölüm -
Bazıları ne kadar kindarlarmış ki, hayatının 62 yılını kin kusarak geçirmiş ama birşeyi atlıyorlar belli ki.
O adına 3-5 ayyaş dediği adamlar sayesinde bu memleketin kurulduğunu, gece gündüz uyumayıp, dış mihraplara karşı memleketi nasıl kurtaracağız? diyen adamların onlar olduğunu unutuyor.
Onun sayesinde bu kadar rahat konuşabildiğini, onun sayesinde biraz daha adam olduğunu, ki; pek birşey olamamış. Onu anladık. Olmadı mı olmuyor zorla ma bencerla olmuyor işte ne’ aparsın. Tabi orası başka bir konu ama en önemlisi şu bence;
Eğer ki Mustafa Kemal ve arkadaşları önderliğindeki insanlar olmasaydı, kendilerinin hangi ecnebi evladı olduğu bile bilinmeyecekti belki de kim bilir?
-Yalan! diyen varsa buyursun, tartışmaya hazırım. Yalan mı? Kimden peydah olacaktınız.Atatürk ve arkadaşlarına laf atan sonradan görme adına insan bile diyemeyeceğimiz sadece öyle görününen varlıklar.
Neyin kuyruk acısı bu ya neyin kini? O kadar mı korkuyorsun?Sen kim ile boy ölçüşüyorsun kim ile? Bunu bile bildiğini sanmıyorum.
Aynaya baktığında ’ben neyim mi?’ diyorsun yoksa ’ben neydim, ne oldum mu?’
Yoksa daha fazla nerelere para soksak diye mi yer mi arıyorsun?
Bunlar işte bir sonun başlangıcıdır.
Dikkatli olmalı. Değil dünya’yı, kendi aileni bile yönetemezken 80 milyon insanı maşaallah iyi kandırıyorsunuz. Helal olsun. Biz malız çünkü...
Sonradan görme sizin gibilere deniyor sanırım. Size ne, milletin yastık altındaki birikiminden de ’ ’ Çıkartın kullanın caiz değildir’ deyip insanı kandırıyorsunuz arkadaş? Yazık değil mi? Belki kimi kimsesi yoktur .Kefen parası biriktiriyordur. Sana ne ?
İnsanların cebine kadar elinizini soktunuz ama yeter yaaa...
Vermiyorum.Bankadaki hesabımıda kapattım bugün. Nereye giderse gitsin size gelmesinde
ALEXANDER POPE şöyle demiş:
-Açgözlü kişi ipekböceğine benzer. Tıpkı ipekböceğinin kozasının içinde hareket etmesi gibi, ne kadar kendi etrafında dönerse dönsün, Kurtuluşu mümkün olmayıp ölüme mahkumdur.
ALBERT EINSTEIN
Dünyaya hakim olan güç; ahmaklık,korkaklık ve açgözlülüktür.
Bir de şu var dı :Hatılayamıyorum
Ne kadar yemek yaparsan yap, doyacağın kadar yersin.
Yetmedi mi 7 nesil geleceğinize yetecek kadar cukkaya attığınız?. Neyin açgözlülüğü neyin doymazlığı neyin doyumsuzluğu bu anlayamıyorum.
Bu kadar aç mısınız?
Unutmayın diğer tarafa sadece 5 metre kefen ile gideceksiniz oda ipekten değil, pamuktan olacak. Sizde aynı muameleyi göreceksiniz. Pamuk olayında acaba Cumhurbaşkanına hakaret ettiği için imamada dava açar mı, arkada kalanlar? Kim bilir yaparlar. Malum işin ucunda para var. Bana kalırsa onlar da.O Erbakan’ın çocukları gibi mal davası için birbirlerini yemek ile uğraşacaklar...
Müslümanlıktan bahseden insan öncelikle müslüman gibi davranıp. Ruhu şaadete tam 78 yıl önce ermiş gitmiş biri için konuşmaz. Yani sizinde bildiğiniz gibi ölünün arkasından konuşmak iyi değildir.Özellik ile bu adam çok özel ve bizim gibi bir topluma modernliği getirdiyse. Hatta günahtır. Bir kere nasıl bir müslümansınız ki milyonların önünde yüzsüzce çıkıp hiç kızarmadan arsızca kendini başkomundaan ilan ediyorsun? Türkiye’yi kimden veya neden kurtardın ki?
İnsanı kendilerine güldürmekten başka yaptıkları birşey yok..Ama devam et, ben eğleniyorum..
Bunları dinlerken kanal değiştiriyorum. Midem bulanıyor...
Birşey var ama çok iyi yapıyorlar haklarını vermeli, insanları iyi kekliyorlar ve bizim insanımızda malesef keki sever. Buna ise çok üzülüyorum.
Ne olursa olsun ’bravo’ demekten başka bir şansım kalmıyor. Yaptıkları işi iyi yapıyorlar, yani hepimizi kandırıyorlar... Tarihi bilmez olabilirsin belki ama haddini bil haddini!
O kadar uzun boylu değil.
Osmanlı bir zamanlar dünya’yı yönetiyordu evet ama bir zamanlar. Elbette ki yaptığı iyi şeylerde vardı ama yine kendi hainlikleri, lükse düşkünlükleri bitirdi onları ve birden biri geldi. Bu işleri yerine koydu. Yoklukla, ona inanan sadece kısıtlı ama bu ülkeyi kurtaracağına inanan insanlarla bu ülkeyi kurdu onlar. Laik olmak, demokratik yaşamak, kendi haklarını, kadın haklarını istemek kötü ise Atatürk kötü birşey yaptı evet ama hayatının en büyük hatasını benim ve benim gibi düşünen insanların geleceklerini kurtararak yaptı. Ama sen uyuyamıyorsun bile, duydum paranoyak olmuş her yemeğin içerisinde ne var baktırıyormuşsun.
Madem milletten korkuyorsun, neden orada oturuyorsun?
Sen bence İran’a Cumhurbaşkanı olarak adaylığını koy ama oradada fazla modernsin.Hem arada hem deredesin.
Anlayamadık ki sen nesin? Ne öylesin, ne böylesin, bu iş ne böyle?
Sanki bu memleket sizden önce ecnebiydide siz gelince mi müslüman oldu millet?
Kukla olmaktan bıkmadıysan, sen oyuna devam et ama haberin olsun artık kimse sirke gitmiyor.
Ne kadar uğraşırsanız uğrasın onu unutturamazsınız...
ATAM SENİ ÖZLÜYORUZ..
Ben 10 Kasımlarda hep bir garip olurum.Şimdi de gözlerim doldu ağlıyorum.
Belki kimine garip gelebilir, ama bugün bu kadar rahat yaşıyor ve konuşabiliyor kendimizi ifade edebiliyorsak bunu sadece ve sadece MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’E ATAM’A ve onunla beraber savaşan insanlara borçluyuz.
Sen huzurlu yat sonradan gelenler yakında gider...