- 915 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Olur Olmaz İşler
Cibuti’de bir sağlık ocağının sakallı başhekimi ile tartıştık.
Kalküta’da Rajiv Gandi hükumeti içişleri bakanının oğlu ile tartıştık.
Cezayir’de İslamcı soykırımdan kurtulmak için Fransa’ya kendisini kaçırmamı isteyen Berberi gençle tartıştık.
Kazablanka’da bir kafede 8-10 liman yosması ile tartıştık.
Venezuela’da Amerikan dolarını bozmak istemeyen banka şefiyle tartıştık.
Avustralya’da müze rehberim kızla tartıştık.
İskenderiye’de Arapça hocam İhvan militanı Cemal’le tartıştık.
İsrail’de ulusal güvenlik sorgu timinin şefiyle tartıştık.
Mombasa hava alanında, şimdilerde bir kat daha ünlenmiş bir gazetecimizin gözü önünde, Japon gençle tartıştık.
Kuveyt hava alanında tipimi beğenmediği için pasaportuma el koyan, beni orada 3 gün sefil eden uzun sakallı, yalın ayak görevinin ne olduğunu hala anlayamadığım bay yetkili ile tartıştık.
Basra körfezinde abluka denet timi komutanı Çinli subayla tartıştık.
Ve daha niceleri ile...
Atatürk’ü tartıştık.
Sonuç:
Atatürk dünyanın genel gidişatına takoz koymuş biri. Olmaz işleri olur yapan biri. Gerektiğinde zorla ama hep mertçe ve onurla yapan biri.
İslam kürküne bürünmüş panarabizmin önünü kestiği için, o bir deccaldir diyor İhvan (Müslüman kardeşler) mensupları. (Şu bizim sn Cumhurbaşkanının bir zamanlar liderliğine soyunduğu İhvan). Onlara göre Atatürk’ün bütün derimleri geri püskürtülmelidir. Türkiye’de cumhuriyet, latin alfabesi, laiklik, v. b. kaldırılmalı; Türkiye üzerinden ve Türk savaşçılığı kullanılarak, İslam -kürküne bürünmüş- Arap yayılması Avrupa’yı, ardından Amerika ve tüm dünyayı ele geçirmelidir.
Şu anda en büyük başları Amerika Birleşik Devletleri içinde yuvalanmış ve dünyayı ticaret yoluyla ele geçirme sevdasında olan küresel sömürü gücünün borazanları (İsraillileri kastetmiyorum burada. Her ne kadar o küresel güç Yahudiliğe, Tevrat’a dayanıyor diyenler olsa da sanmıyorum. Onlar, inanıyor değil; bizim siyasiler gibi din gücünü sadece sömürüyor olabilirler) ise, Atatürk’ün yaptıklarındaki gücü inkar etmemekle beraber, hoşnutsuzluklarını gösteriyor, işlerine gelmediği için bir şekilde eritilmesi gerektiğini söylüyorlar.
Ve...
Mazlumlara, kimsesizlere, ezilenlere örnek oluşturduğu için, olmazı olur yaptığı için Atatürk’e içten sevgi, büyük saygı, hayranlık bazen de kıskançlık duyuyor dürüst insanları dünyamızın.
*büyükharman*