- 779 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
İLK VE EBEDİ AŞKIM.....
O,BENİM İLK VE EBEDİ AŞKIM...
Benim ATAMA olan sevgim ve hayranlığım,ilkokula başlamamla birlikte gelişti..Rahmetlik ilkokul öğretmenimin bu sevgiyi ve hayranlığı kazanmamdaki payını da belirtmeden geçemeyeceğim....Atatürk’ü anlamam onun sayesinde oldu...O, sağlam bir Atatürkçü ve Cumhuriyetçiydi..Bizleri de o terbiye ile yetiştirdi..Ben de öğretmenimin yolunda ilerleyerek iyi bir eğitimci olmak için çalıştım,çabaladım .Aynı duyguları öğrencilerime de geçirmek için uğraştım durdum ...Ellisekiz yaşında emekli bir eğitimci olarak ,o günlerden bu güne kadar;ne zaman İstiklal Marşı okunsa,Andımız söylense,Büyük ATAMIZIN adı anılsa ,gözyaşlarımı tutamam ...Duygulanırım...Atatürk sevgisi o kadar içime işlemiş ki,bugün bile aynı duyguları hissederek yaşıyorum... Yaptıkları ve bıraktığı eserleriyle,duygu ve düşünceleriyle bizden sonra gelecek nesillerce de yaşayacaktır,Atamız... Emaneti olan Türkiye Cumhuriyetini ,koruma ve kollama görevini de evlatları layıkı ile taşıyacaktır.. ATAMIZA Türk Milletinin bir ferdi olarak yaşadığım sürece minnet ve şükran boçlu olacağım...Türk Milleti olarak da O’na vefa borçlu olduğumuzu unutmamalıyız...
Çünkü;Cumhuriyetimizin kurucusu,bağımsızlığımızın ,özgürlüğümüzün teminatı O....
Çünkü O; Türk Milletine çağdaş,bağımsız,özgür bir ülke bıraktı....
Öğretileriyle bize zalimlerin karşısında,mazlumların yanında olmamızı,
Savaşın ;meşru müdafaa olmadıkça ,milletler için bir cinayet olduğunu O, öğretti... Bir asır geçmesine rağmen ,dünya lideri olma sıfatını giderek daha da pekiştiren,milyonları sevgisiyle,fikirleriyle peşinden sürükleyen büyük ATAM :Sana ve düşüncelerine, şimdi eskisinden daha çok ihtiyacımız var...Çünkü ,Kurtuluş Savaşından daha ağır şartlardan geçiyoruz...Giderek daha çok düşman kazanıyoruz..Çevremizde komşularımızla savaştayız, ülkemize göz diken emperyalistler bu emellerinden eskiden olduğu gibi hala vazgeçmediler..İçerde ülkesini yönetmekten aciz bir iktidar var..Ve o iktidara geçmişte de olduğu gibi yalakalık yapanlar...Cumhuriyet tehlikede büyük ATAM....Ama bu şikayetimden şu anlaşılmasın ki; senin ışığın,ilkelerin,devrimlerin bize bugün de ışık tutacak,yol gösterecek ve biz millet olarak bu çıkmazdan da kurtulacağız....Şunu bil ki,çaresiz değiliz sayende ATAM......Her zaman rehberimiz oldun...Ne zaman başımız sıkışsa sana başvurduğumuzda mutlaka bize bir yol gösterdin..
Senin ışığın ,fikirlerin,yaptıkların ,mazlum milletlere de örnek oldu..Senin sayende bağımsız ve özgür oldular...Seni tanıyan ve anlayan milletler,sana olan hayranlıklarını daha çok dile getirmeye başladılar...Her dilden,her ırktan insan 10 Kasım’da Türk Milleti ile birlikte seni anacak.....Türk Milleti olarak sana sonsuza dek vefa borcumuz olduğunu ,bir kez daha söylemek için ANITKABİRDE olacağız...
Yaptıkların,bıraktıkların bize her zaman yol gösterecek,İLK VE EBEDİ AŞKIM ,BÜYÜK ATAM..Işıklar içinde uyu...seni her zaman kalbimizde sevgiyle yaşatacağız...
Gönül Beyan
Emekli Öğretmen
YORUMLAR
Atatürk'ün öğrencisi olmak ,Atatürk'ün öğretmeninin öğrencisi olmak,Atataürk öğretilerinin öğretmeni olmak böyledir.Okur,okutur,yazar okutturur.Dünya liderlerinin hiç birirne atfen bir çiçege o liderin adı verilmemiştir.Atatürk hariç.Atatürk çiçeği sitelerin bahçesinde boy boy yetiştiriliyor.Güzel yazınızı okumaktan mutlu oldum.Mutluluklar dilerim.
gonulbeyan
o kadar güzel anlamış ve yorumlamışsınız ki,
çok teşekkür ederim,duygularımı paylaştığınız için...
sevgi ve selamlarımla
gönül
gonulbeyan
çok teşekkür ederim.
duygularımı paylaştığınız için
sevgi ve selamlarımla
Çok güzel bir anı.Bende her 10 kasım'da bilmiyorum otomatik oluyor galiba geçen senelerde farkına vardım. Otomatikman gözlerim yaşlanıyor.Allah Allah bu ne diyorum.Saat 09.05 ve 10 kasım.inanın şaka yapmıyorum. Vücudumu her sabah ilaçlarımı almak için nasıl otomatiğe bağladıysam saat 8 de alırım ilaçlarımı.10 kasımlarda da böyle oluyor.Önceleride oluyordu sanırım ama ben ancak 3-4 yıl evvel farkettim. Çok güzel yazmışsınız.Keşke sizin gibi öğretmenler halen Atatürk'ü anlatsa.
gonulbeyan
sizinle aynı duyguları paylaşmaktan onur duydum..
yorum için ayrıca çok teşekkürler..
sevgi ve selamlarımla
gönül