- 415 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
SESSİZ ÇIĞLK BÖLÜM 3
Ertesi gün Ahmet bey kızını ve damadını havaalanından karşılamaya gider. Funda ev çalışanına yardım etmeye çalışır ama Fatma hanım izin vermez oturmasını işaret eder.
Ahmet bey kızı Necla, ve damadı Yusuf eve gelmiştir .Necla bahçedeki çiçekleri sevip koklamaya başlar Yusuf ona hayranlıkla bakar .Yusuf uzun boylu kahverengi gözlü esmer tenli yakışıklı bir beydi.
Necla orta boyda yeşil gözlü beyaz tenli bir kadındı
Ahmet bey kapının Ziline dokunurken Fatma arabanın sesinden geldiklerini anlar kapıyı açar, Necla Fatma’yı evlenmeden üç yıl önce tanıyordu .
Fatma kısa boylu beyaz tenli kumral bir kadındı
Neclayla Yusuf üç yıldır Amerika’da yaşıyorlardı oradaki işleri bozulmuş iş yerlerini kapatıp Türkiyeye temelli dönüş yapmışlardı. Fatma hemen yanlarına gider
-Fatma hoş geldiniz
-Necla kollarını açıp hoş bulduk deyip Fatmaya sarılır sonra yusufa sarılır.
-Ahmet bey hadi artık eve geçelim eve geçerler Fatma yemekten önce onlara birer kahve yapar Ahmet bey Fatma’ya Funda’yı sorar Necla Funda kim babacığım Ahmet bey anlatırım kızım anlatacağım Funda’yı nasıl bulduğunu anlatır.
- Necla Baba bu kız burada mı kalacak yani?
- Ahmet evet kuzum Allah rızası için onu koruma amaçlı aldım!
- Necla yarın bir gün evlatlıkta alırsın soyadını’da vermezsin umarım.
- Ahmet bilmem kızım şimdilik onun için yapacağım şey onu koruyup burada barındırmak.
- Necla nasıl babacığım biz mi bakacağız ona baksana konuşamıyor bile
- Ahmet kızın konuşması gerekmiyor zaten ben bir öğretmen tutacağım ondan öğrenmesi gereken şeyleri öğrenecek.
- Necla baba sen bayağı benimsemişsin dedi sitemkar bir bakışla
- Ahmet kızım ne demek bu şimdi ben böyle mi öğrettim insanları sevmeyi garibanlara düşmüşler yardım etmeyi?
- Yusuf Necla’ya manalı bir bakışla kaşlarını kaldırıp susmasını işaret yapar.
- Necla Tamam baba senin istediğin gibi olsun
- Ahmet Fatma’ya Funda’yı salona getirmesini ister.az sonra Fatma fundayla salona gelir . Yusuf Aman Allah’ım bu ne güzelliktir diye geçirir içinden
-Necla Funda’nın güzelliğine Şaşkınlıkla bakar Funda uzun boylu ela gözlü kumral güzel bir kızdır bakışları masum ve sevgi doluydu el hareketiyle selam verir
yurtta ise Funda’nın arkadaşa Mehmet Funda’nın yokluğuna çok üzülmüş ağlamıştır
- Necla ayağa kalkıp Funda’nın yanına gelir babasına dönüp ne kadarda güzelmiş diyerek Funda’nın çenesini okşar az sonra Fatma yemek hazır masaya buyurun der Necla Yusuf ahmet masaya geçerler Funda Fatma’nın arkasından mutfağa yönelir .
-Ahmetı ona seslenir Funda gel kızım buraya otur diyerek sandalyeyi işaret eder
Funda duyuyor sadece konuşamıyordu ama bunu Ahmet beye anlatamıyordu en iyisi kağıda yazarak bildiririm der içinden, Necla Babasına bakıp o bizimle mi Yiyecek diye sorar?
- Ahmet evet kızım ne var’ki yesin bizimle yerse ne olur.Yusuf Necla’nın elini tutup karışma hayatım Ne fark eder ki bizimle otursa.
Funda Ahmedin yanındaki sandalyeye oturur Necla’nın dediklerinden bazılarını duymuş huzursuz olmuş korkmuştu içinden beni sevmedi diye düşünür.
yemek yenir Funda el hareketiyle memnuniyetini belirtip masadan kalkar Fatma’nın yanına gelir Fatma durumu fark etmiş Funda için üzülmüştür
Funda’nın kumral saçlarını bir anne şefkatiyle okşar üzülme kuzum takma kafana bunları sen hep yanımda kal Ahmet bey çağırınca oraya gidersin
- Ahmet Necla’ya kızım yatma vakti geldi siz yol yorgunusunuz odanıza gidin dinlenin bende yorgunum yatacağım.
- Necla Evet babacığım iyi geceler
-Yusuf İyi geceler baba
-Ahmet mutfağa gidip Fatma’ya sen Funda’nın odasına yakınsın arada bir bak yatıncaya kadar çünkü Necla’nın söylediklerini anladı sanırım yazık üzülmesin kızcağız Fatma tamam Ahmet bey siz hiç merak etmeyin ben ilgilenirim der.Ahmet sonra odasına çekilir Fatma salona geçip Necla’ya bir şeye ihtiyacınız yoksa ben çekilebilir miyim?
- Necla tabi çekilebilirsin Biz de birazdan yatarız der.
- Fatma ben zaten geleceğinizin haberini alır almaz odanızı hazırladım her şeyi değiştirdim
- Necla Tamam teşekkür ederim Fatma abla iyi uykular.
Fatma Funda’nın yanına gelir yatağına oturup Funda’nın Yüzünü yüzüne çevirir bak kızım der Ahmet bey çok iyi bir insandır kızı Necla biraz kıskançtır onun için onun laflarına aldırma tabii kalbi temizdir .
- Funda başını Tamam diye sallar. Fatma ayağa kalkıp hadi şimdi sen uyu ben de yorgunum yatacağım şimdi . Funda gülümseyerek başını sallar el hareketiyle başını iki yana sallar.
- Necla kocasına şu hale bak biz meteliksiz geldik babamızın yaptığı şeye bak el alemin kızını eve almış korkarım bir gün mirasına da dahil eder onu
- Yusuf sanmıyorum babamın böyle bir şey yapacağını
- Necla babamın bu merhametli kalbi oldukça korkuyorum vallahi
- Yusuf hadi hayatım yatalım artık yol yorgunuyuz uçakta kafam kazan gibi olmuştu zaten yarın sağlıklı bir şekilde düşünürüz Necla’nın omuzuna elini koyup beraber odalarına çekilirler.
Sabah olur Fatma Kahvaltıyı hazırlamış Ahmet telefonla bir öğretmenle konuşuyordu.
Necla ile Yusuf Bu konuşmaya şahit olmuşlardır Funda’ya özel bir öğretmen gelecekti yarım kalmış okulunu evde tamamlayacaktır Necla Babasına bir şey demedi ama İçin içini yiyordu babasının konuşması bitince
- Babacığım ben bugün şirketi gezmek istiyorum!
- Ahmet bu acelen nedir kızım biraz dinlenin şirket kaçmıyor ya?
- Necla babacığım Yusuf’la öylesine bir kontrol edelim dedik.
-Ahmet tamam nasıl istersen kızım
- Fatma kahvaltıya Buyurun der, herkes kahvaltı masasına oturur sohbetle kahvaltı Faslıda biter .
-Necla arabaya binip şirkete yol alırken babamı duydun değil mi? Bir de özel hoca tutuyor.
- Yusuf boş ver Babam da öyle rahatlıyor biz işimize bakalım.
akşam evde Necla Yusuf Baba konuşuyorlar
- Necla Babacığım ben odamı hazırlamalarını söyledim ama Yusuf’a vereceğin görevi bilmiyorum istersen muhasebe müdürü olabilir.
Ahmet bakarız kızım der.
Necla Yusuf’a zafer kazanmış gibi bakar sonra Tamam babacığım Sen nasıl istersen.
Bir ay sonra.
Akşam yemek yerken Funda’nın midesi birden bulanır masadan hızla banyoya koşar yediklerini çıkarır Fatma arkasından koşar ben bir nane kaynatayım midesini üşütmüş olabilir bu bulantılar sıklaşır Ve sonunda Funda bayılır Fatma şaşırır.
-Ahmet ne oluyor bu kıza ya, Fatma bilmiyorum En iyisi ben onu doktora götüreyim.
-Ahmet gerek yok Ben doktoru şimdi buraya çağırıyorum bir saat sonra Doktor gelir .
Fundayı iyice muayene ettikten sonra gözünüz aydın hastanız hamile Ahmet şaşkınlık içinde Funda’ya bakar
SabahatÇelik
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.