- 908 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SENİ BULDUĞUM GÜN
SENİ BULDUĞUM GÜN
SENİ TANIYORUM ŞİMDİ YAVAŞ YAVAŞ. HİÇ BİLDİĞİM, UMMADIĞIM BİR ANDA KARŞIMA ÇIKAN EN GÜZEL MELEK MİSALİYDİN BENİM İÇİN. DÜNYAYA İNMİŞ BİR AŞK MELEĞİ. ZAMAN İLERLERKEN; BEKLİDE İLERLEMESİNİ İSTERKEN BULDUM BEN SENİ. ŞİMDİ BAKIYORUM VE İYİKİLERİMİN EN ANLAMLISI DİYORUM. ÖYLESİNE MASUM Kİ BAKIŞLARIN GÖZLERİNE HAPİS OLMUŞ BİR MAHKUM GİBİYİM. BEKLİDE ÖYLE OLMAK İSTİYORUM KİM BİLİR?
SENİ BULDUĞUM GÜN ASLINDA BENİM DOĞUM GÜNÜ OLDU. NEŞEM YERİNE GELMİŞ HAYATIM YENİDEN CANLANMIŞ, OKYANUSLARIN SON BULDUĞU, İNSANLARIN SANKİ KANATLANIP UÇTUĞU GÜNLER GELMİŞTİ. SENİ BULDUĞUM GÜN; BENİM DOĞUM GÜNÜMDÜ. KIRILMANIN, GÜCENMENİN OLMADIĞI,HERKESİN GÜLDÜĞÜ HER AN HER YERDEN SEVGİNİN DOĞDUĞU GÜNLER GELMİŞTİ. SENİ BULDUĞUM GÜM; BENİM DOĞUM GÜNÜMDÜ.
KÜÇÜK BİR KIZIM MASUM BAKIŞLARIYLA, KOCAMAN DELİKANLI ADAMIN AHKAM KESEN HAYKIRIŞLARININ ARASINDA SIKIŞIP KALAN AŞKIMIZ VARDI. SENİ BULDUĞUM GÜN; BENİM DOĞUM GÜNÜMDÜ. NEŞEM, NEFESİM; VARLIĞINI VARLIĞIMA HAPSETTİĞİM EN ÖNEMLİ MUCİZE. SENİ BULDUĞUM GÜN BENİM DOĞUM GÜNÜMDE, GÖZLERİNDE HAYATA BAKIŞIMI KAZANIP, KALBİNDE KALP ATIŞLARIMIN OLUŞTUĞU, ELLERİNDE EMEKLEMEYİ ÖĞRENCİĞİM HAYAT YAŞAMIMDIN BENİM İÇİN. SENİ BULDUĞUM GÜN BENİM DOĞUM GÜNÜMDÜ.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.