- 916 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BaŞ RoLDe YaLaN
Sorsan Mükemmeldi..Çünkü Tatlıydı...Güler Yüzlüydü...
Sevdirirdi Kendini...Sıcak Kanlıydı...Çabuk ısınıyordun
Muhabbetine...Ama Unutulan Bir Şey Vardı...Yalan Çok Konuşur...
Doğrulara Asla Gelemezdi...Kendini Başkasından Üstün Görür...
Dikkatlerini Üstüne Çekmeyi de Pek Severdi...Ben İse Yalanlarına Kanmış
O Yalan Söylediğinde Ben Farkında Olurdum...Sabırla Söylediği Yalanları Dinler...
Evet Dercesine...Doğru Söylüyorsun Der Gibi Başımı Sallardım...
Gözlerinin İçine Bakarken...Benimle ilgili Bilmediği O Kadar Çok Şey Vardı ki...
Örneğin;Yalan Söyleyen Birini Sabırla Dinlemeyi,Sevdiğimi Bilmezdi...
Ben ise Belli Etmezdim Dinlemeye Devam Ederdim... Olmak istediği Hallerden
Bahsedercesine Anlatır Ben Sadece Dinlerdim...O ise Yaşamışcasına Anlatmaya
Devam Ederdi...Unuttuğu Bir Şey Daha Vardı...Atalarımızın da Söylediği Gibiydi...
’Yalancının Mumu Yassıya Kadar Yanar’...
Bilirdi Ama Başkasını Kandırabildiğine inanmıştı Oysa ki...
Kendini Kandırdığından ve Kendinden Büyük Yalanlarına O Bile İnanmakta Zorluk Çekerken..
O Kadar Çok Anlatmıştı ki Kendisi Bile inanmaya Başlamıştı...
Yaşanmamış Bir Hikayenin Baş Rol Oyunculuğunu Anlatmaya Devam Ederdi...
Onunda Sonu Olacağından Haberi Yoktu...Yalanlarla Başbaşa Bıraktığımda...
Gözlerimin içine Bakmaktan Yüzü Bile Kızarmadan Halen Bir Yalan daha...
Söylemek istercesine Devam Etmekten Geri Kalmak istemedi...Benim ona Cevabım...
Duvara Astığım Resmi Göstermemdi...Ve Ona Anlat O Dinler...Gözlerine Bakarak
Dinlemesini istersen...Onuda Becerir Gözlerini Gözlerinden Ayırmazsan...
Haklı Olduğumu Görürsün Dedim...Gözleriyle Benden Nefret Edercesine Baktı...
Ve Söylemek İstediğini Yutkunurken...Ondan Uzaklaştığımı İzlemekle Yetindi...
Benden Nefret Etmesini...
Benden Uzak Durmasını...
Ben istemezdim Ama...
Yalanların Boyu O kadar Çok Uzamıştı ki..
Benim Merdivene Çıkan Sabrım Bile...
Ona Engel Olamaz Hale Gelmişti...
Benim de Bir Nefret Borcum Var..Ona Değil Kendime...
’Anlayana Göz kırpsan Kitap Yazar’ .
Anlamayana
’Roman olsan Mezarını Kazar’...
İşte Kendimden NEFRET Etmemin Sebeblerinden Biride...
Başkasını Dinlemek...
Yalan Yanlışlarını Görmek Ve Kırılmadan Önce Defalarca ikaz Etmek...
Anlamadığını,Anlamak istemediğini Görünce de...
Bana yol Göründüğünü Bilmek ve Uygulamak kalıyor...
Saygı Ve Selamlar....
...BETAN KAPLAN...
YORUMLAR
İnsan çoğunlukla çok sevdiği bir kişinin yalan söylediğinden adı gibi emin olsa da kaybetmemek veya incitmemek adına inanmış gibi davranabilir...
Bu aslında kendimize ihanettir ve karşımızdaki kişiyi yalan söylemesi için dahada cesaretlendirir..
Ne tuhaf değil mi siz yalan söylediğini biliyorsunuz ama o yemin dahi edebiliyor yalan olmadığına dair..
Bunun adı riyakarlık ve insanı aptal yerine koymaktan başka bir şey değildir...
Yani yalan söyleyen sadece kendisini kandırır.... Selam ve sevgilerimle