11
Hoşçakal Nefretim!
Bu yazdığım son yazım,bu yazı bir meçhulden geliyor artık...Ben ben değilim seni kaybettiğim günden buyana..Senin olmayayışın varolupta kayboluşun...
Şimdi yalnız sensizim ama seninle geçiyor günlerim.Kalpsizsin,
yalancısın,hoyrat ve hainsin...Sensiz sabahım ölüm,gecem zulüm,düşüm sürgün...Yıllarım üzgün,gözlerim sürgün,sözlerim küskün...
Hep seni düşledim son yazdığım şiirde,artık sende başka bir sen bende hatıran,bende boş bir umut kalacak ama yine sevdan dolu kalbim atacak.Benim bedenim umutlarım kadar sağlam değil! yüreğim gözlerin gibi siyahmı siyah...Duyduğum,hissettiğim bir ateşten hasretle yüreğimi teslim ettiğim sensin ama yinede senden uzak kalmak öldürüyor beni...
Ben seninle aşktım,sevdaydım..seninle aşka büründüm,senimle sevdayı tattım ve aşkın anlamını isminle öğrendim.Kuru ekmeğim,gözlerimde yaş,yaşta neşe,acım olan,yasım olan,yolum olan sendin ve bende hep sendeydim...
Nerede şimdi beni sana kavuşturacak diye uykusuz beklediğim güneşler? Nerede onca zaman beklediğim geceler?
Şimdi nisan yağmurları yağıyor geceme hadi çık sokaklara sarıl yağmura,sakınma..kaçma..Aramızda bir yağmur varsa yaz gecelerinde bizi üşüten çıplak ol,örtünme ıslan..üşü,titre...Senin için fırtınalara dayanan,sırf bir anı için yağmurlara yalvaran
şu yüreğin çektiğini çek.Yağmur sonrası gökyüzünü seyret,durgun acılı ve küskün...seyretki gör..birdaha gör sana tutkun sana aşık gönlümü...
Şimdi kaç umut bittiyse söndür mumundan,yeni bir umut daha çıkıyor önündeki ufuktan...yeniden sev yeniden umutla sarıl hayata...
Bu hayatta hiçbirşeyin olmasada umudun olsun yeter...
Sen benim umudum,ömrüm,dünyam olarak kalacaksın...
Şimdi sana sesleniyorum kendini bende bulmuş adam! sevgimiz denk olsaydı sürermiydi ağıdım yasım..Sensiz bu şehirde güneş yedi defa doğar ve bilirmisin her doğan güneş bir öncekini boğar am bilirimki gece gözlüm herkesin ayrıdır doğan güneşi ve benim her tan vaktinde beklediğim güneşim senin gece gözlerindi...
Doğum günün kutlu olsun gece gözlüm!
Dilerim o kara gözlerin karanlığı değil,ömrün boyunca güneşi simgeler...
Gece karanlık...gece sevda...gece acı...güneş ol aydınlat sana bakan gözleri...güneş ol ısıt seni seven yürekleri...
Hep gül gamzelerinde acılar saklı sevdiğim...
Hoşçakal Gece Gözlüm!
Hoşçakal Nefretim!...
YORUMLAR
Ne dağlar deldirdim, ne çöl gezdirdim,
Nice sultanları, candan bezdirdim,
Okul görmeyene, kitap yazdırdım,
Tanıdın mı beni benim adım AŞK.
Bu benim bir siirimdendi. Yani askin neler yapabildigini anlatmistim.
Aslinda ask olmadiginda yazamadigimizi görebilirsin.
Yazdiran yazandan önemlidir diyorum.
Sensiz sabahım ölüm,gecem zulüm,düşüm sürgün...Yıllarım üzgün,gözlerim sürgün,sözlerim küskün...
Yani oldukca sitem doluydu sözler, seven ve nefrete düsen yüreginize saglik...