- 424 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AVUKAT DENİZ’İN MACERALARI BÖLÜM- 8 KANLI MİRAS
AVUKAT DENİZ’İN MACERALARIBÖLÜM- 8
KANLI MİRAS
Komise Seçkin_ Özgür Orcan sorgu odasında. Siz mi gireceksiniz sorguya, yoksa ben mi gireyim?
Baş komiser Sedat_ Beaber girelim bakalım kuş ötecek mi?
Sorgu odasına girdik. Özgür başını elleri arasına almış öylece duruyordu. Bizi görünce
Özgür_ Baş komiserim suçum ne, beni niye buraya getirdiniz?
Başkomiser Sedat_ Soracaklarıma kıvırmadan doğru cevap verirsen dosyanı saycılığa verirken bize yardımcı olduğunu söylerim .
Özgür_ Baş komiserim ben bir suç işlemedim ?
Komiser Seçkin_ Bu dosya kimin peki?
Baş komiser Sedat_ Bak şu resimlere sana bir şey ifade ediyormu?
Özgür resimlere uzun, uzun baktı. Hareketlerinden çok tedirgin olduğu belliydi.
Komiser Seçkin_ Oğlum seni akşama kadar bekleyecek değiliz. Dökül bakalım.
Özgür_ Kadın Selma Güreli. Cemal Şen’le, Fehmi Sancar’ı uzaktan tanırım. İkisi de Orkide barda fedailik yapıyorlar. Ferhat Aynacı’yı tanımıyorum ama duyduğuma göre Selma Güreli’nin memleketlisi imiş.
Baş komiser Sedat_ Bunlar genellikle nerede takılırlar.
Özgür_ Valla duyduğuma göre Selma Güreli Fahrettin Kutay isimli bir iş adamı ile beraber bazı işler çeviriyormuş.
Baş komiser Sedat_ Bu iş adamının ailesi çocukları falan varmıymış?
Özgür_ Tam olarak anlayamadım ama şimdi konumuzla ne ilgisi var?
Komiser Seçkin_ Ukalalık yapma da Baş komiserimin sorusuna cevap ver.
Özgür_ Orası biraz karışık. Evlenmiş ayrılmış yeniden evlenmiş, iki de çocuğu varmış. Bir kız bir erkek. Benim bildiğim bu kadar.
Baş komiser Sedat_ Aferin Özgür şimdilik bu kadar. Sen şimdi burada biraz istirahat et. Biz de işimize bakalım.
Sorgu odasından çıktık. Tahmin ettiğim gibi işler yavaş, yavaş çözülmeye başlıyordu. Kimbilir belki de bir yerlerde yanılmış olabilirim yine de.
Baş komiser Sedat_ Avukat Deniz Hanımla bir daha görüşmemiz gerekecek.
Komiser Seçkin_ Ne bekliyoruz baş komiserim?
Baş komiser Sedat_ Deniz’in bizden bazı şeyler sakladığından şüpheleniyorum. Avukat Deniz’i ziyaret edelim.Sen bir ara Orkide barı bir yokla bakalım.
Komiser Seçkin_ Başüstüne başkomserim.
2
Selma Güreli_ Fahettin Bey, polis bizi her yerde arıyor.Bize saklanacak bir yer lazım.
Fahrettin Bey_Telaşlanma Selma, yoksa korkuyor musun?
Selma Güreli_ Bunun korkmakla alakası yok. Ama aptalca yakalanmak istemeyiz değil mi?
Fahrettin Bey_ İstersen senin ekibi yurt dışına kaçırabilirim.
Selma Güreli_ Hayır tekifin için teşekkür ederim. Ben buralarda bir yede gizlenmek istiyorum.
Fahrettin Bey_ Tamam buda sorun değil.
Fahrettin bey sekreteri ile kısa bir görüşme yaptıktan sonra içeriye uzun boylu esmer bir adam girdi ve fahrettin Beyin karşısında hazırolda beklemeye başladı.
Fahrettin Bey__ Kemal senin Yalova’daki evi hazırla, bu hanımefendi ile üç akadaşını oraya yerleştir.
Kemal_ Başüstüne efendim benim helikopterle gideriz.
Fahettin bey_ Hadi hazırlıklarını hemen yap ve yola çıkın.
Kemal dışarı çıkınca çaylarımızı içerken Fahrettin bey bize hitaben konuşmaya başladı.’’ Kesinlikle ortalıkta dolaşmayacaksınız. İhiyacınız olan şeyleri evin bahçivanı temin edecek. Selma sende kılık kıyafetinde biraz değişiklik yap. Saçlarını falan boya, bu işleri benden daha iyi bilirsin.
Selma Güreli_ Sizinle irtibat kurmam icap ederse nasıl ulaşacağım.
Fahrettin Bey_ Kemal beyle irtibat kuracaksın , telefon numarasını verecek sana. Gelişmele hakkında bilgi sahibi olacaksın.
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.