- 960 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYALLER HAYALLER
Yine yeni bir güne hazırlanıyoruz,kah geceden başlıyor bu hazırlık,kah sabahın ayazından.Hadi bugün her zaman yaptığımız o alışılagelmiş başlangıçlardan farklı bir gün doğuralım el birlik,sancıları hissederek 3-2-1- geliyoor başlıyoruz:
Umutsuzluk değil,bilakis umudun kendisini tepiştirelim sabahtan geceye,geceden sabaha tıka basa.
Siyah örtüsünü kaldıralım gecenin,yasak olsun uyumak hiçbir uyku katiyen uyumayacak.
Bütün umudunu yitirmiş sevdaların tam orta yerine bir umut kelebeği konduralım,yaşı uzun ve rengarenk olanından.
Karanlığı renklilerle beraber atalım hüznün sabahına,acı,keder,dert,tasa vs sırasını beklesin 2.ve 3.kirli sepetinde.
Değdirmeden ateşe suyu demleyelim çay misali pası çözülmüş yürekleri.
Damar şarkılar cinsiyet değiştirip çiftetelli olsun mesela remix.
Her bir canlının yüzüne küçük bir çocuk gülüşü takıverelim,
Ve her yerde yağmur olsun aşık ıslatanından.
Tabiki toprak kokusu olmazsa olmazlarımızdan olsun.
Bütün maskeleri çöpe atalım,makyaj daha icat edilmemiş olsun.
Ayrılık çukurlarını teker teker kapatalım yaya geçitleri yerini aşıklara bıraksın.
Trafik lambalarından salıncak yapalım çocuklara kahkahalar eşliğinde ve tek bir araba cinsi göze çarpsın bebeklerin içinde oturup mutlu çiftlerin ittiği.
Terbiyessiz kelimesi sadece yemeklerde geçsin,küfrü doğuran şeytan doğurduğuyla doğum masasında kalsın.Kırıcı hiç bir şey olmasın lügatımızda,gönül buzlarımızı kırdıktan sonra onuda atalım hurdalığa.
Yapılabilirlik ve olasılık çerçevesi içinde değerlendirmeniz umuduyla...
Bu yazımı gülerek okuyacağınıza eminim ve yine emin olduğum tek şey şizofren vs olmadığım(günahımı almayın)(ki vermem zaten).Ben sadece şansımı denedim!
Lakiiin SÜRREALİST olabilme ihtimalim sizin bu yazıya’’hadi canım sende’’ deme ihtimaliyle aynı...
Bacanlı....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.