SAYIKLAMALAR
Kendimden emin değilim artık.Ya duyuramazsam sesimi,Günüm bir karabasana dönüverirse.Sen de duymaz olursun o zaman sesimi,Ben tam kapılarımı sana açacakken.Hüzünlüyüm öylesine,sebepsiz de geç...Zihnimin perdelerini aralayıp içimdeki şehirlere bakmak isteyen olmadı zaten,sen de görme bu yitik şehri...
Yanlış bir öyküden uyanmış gibiyim,sonunu beklemeden çıktım ben bu filmden.Artık yağmur eskitmezken sokak lambalarını,yeni bir mevsimin içinde eskiyen bendim...Elleri muhallebi kokan kadınlara yazılmalı bütün şarkılar,diğerleri gelip geçen bir andı sanki,acılarının içinde.Eğer bir hikaye yazılacaksa,vardiya sabahlarına adanan kirli sakallı kahramanlar seçilmeliydi.
Ben ne beste olurum artık ne de bir kahraman....
boşuna istememiş nice şair bir bulut olmayı ya da bir kuş kanadı,gitmek can yakmazdı o zaman.Gidenin ardından neden terketmiş hisseder kendini insan?
...
Parmaklarımı çıtlatıyorum,annemin kulakları çınlasın.Yanımda olsa ne çok kızardı şimdi,annem ellerime kıyamazdı ki...İyimserlikler silbaştan şimdi...Ne acı insan ne zaman ağlayacağını bilemiyor,hazırlıksız saklayabiliyor ancak yaşları.Peki bulutlar da utanır mıydı ?
Utansalar bu kadar ağlarlar mıydı?
Endişelerimi istiflediğim koşullar vardı benimde.Şimdi gün yüzü göstermeli onlara.Gecelerim uykuyu sevmezken gözlerimin direnci başlar birazdan.Bu aralar bir tek bu savaşı izlemek haz verir oldu bana.
....
Devinim,biter bir yerde.Akrep ve yelkovandır hakimi zamanın ama saatler durunca durmuyor işte hiçbir şey...Nefesimi tazelemek için başka bir çare bulmalı,iç çekmek kendini bitirdi...
YORUMLAR
Yazılarınız çok güzel, kendime yeni bir sığınak buldum diyebilirim sizin için, geç oldu yeni farkettim bunun için kızgınım kendime.
Günün yazısını da okudum az önce, insan ağlayacak gibi oluyor okurken. Hayata karşı bu kadar kırılgan olmanız korkuttu beni sizin adınıza, kendi adıma sevindim ama:)
.....yeni bir mevsimin içinde eskiyen bendim..
kutlarım..