- 619 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HOŞCAKAL-MA
Bana verdiğin her şeyi sana geri gönderdim.Neden? Büyük ihtimalle aklından bu soru geçiyordur.Gönderdim çünkü her gördüğümde,her elime aldığımda o parfümünün kokusu canımı yakıyor.Dedim ya kokuları unutmam diye...Keşke unutabilseydim.Şu tişörtünü elime aldığımda burun direklerim sızlamasaydı.Aldığım en büyük darbe sen değilsin korkma..Vicdan azabı çek diye yollamıyorum bunları sana.Atamıyorum.Yanımda dursun istemiyorum.Anı kutum var bir ara oraya koydum ama anılarımda yer almanı istemiyorum.İleri de seni hatırlamak istemediğimi farkettim.Aldığım en büyük darbe sen değilsin belki ama bakışlarıyla yalan söyleyebilen tek adamsın benim için.Benden daha iyi bir oyuncusun emin olabilirsin buna.Ben birini sevmeden öyle güzel bakamazdım çünkü.Beceremezdim.Hayat seçtiklerimiz ve keşkelerimizden ibarettir.Sen ikisinde de yerini aldın.Benim için bir seçimdin doğru sandığım.Sonra bir keşkeler yığını oldun;
Keşke tanımasaydım
Keşke sevmeseydim
keşke güvenmeseydim
Keşke hiç Gönen’e gelip seni görmeseydim.
İstanbul iyi ki büyük bir şehir.Seni görmek zorunda kalmam belki..
Dedin ya bana ileride ayrılırsak seni kaybetmekten korkuyorum diye.Tuhaf bir yanılgıdan ibaretti söylediğin.İleride ayrılsaydık bile medeni iki insan gibi ayrılırdık.Dost kalabilme ihtimali ile.Şimdi sen her şeyi tek kalemde silip attın.Çok güzel günler geçirdim seninle,yalanlayamam.Kestirip atamam.Küçükken bana hiç masal okunmadı.Masal kitaplarını elime alır resimlere bakıp kendim okumaya çalışırdım.Okumam olmadan...Bir yaraydı benim için bu.Sen bana masal gibi baktıkça,masal gibi sözler söyledikçe,içinde yaşadım masalın.Ama o başında söylenen BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ sözüne çok dikkat ettin sanırım,onu uygulamadan geçemedin.Bu gönderdiklerimi yak,yık,at ne yaparsan yap.Görmek istemiyorum.Ha bir de gün gelirde İstanbul’da karşılaşırsak seninle adam parfümünü değiştirmiş ol.Seni kokunla hatırlamak en son isteyeceğim şey.Kendine iyi bak dedin bana..BAKARIM dedim.Sen de demek isterdim.Çok istedim.Ama hayatımda ilk kez bencillik yaptım.KENDİNE İYİ BAKMA ADAM.Ben bakamıyorum çünkü.Ders çalışırken,sahnede tiradımı oynarken o bakışların aklıma geldikçe içim çığlıklarda boğuluyor benim.SÖZLER BENİ İLGİLENDİRMEZ,BİR ADAM BAKIŞLARIYLA ANLATMALI SEVGİSİNİ derdim hep.Bu tezimi çürüttün.Ve şimdi nasıl bir tez çıkarmam gerektiği hakkında en ufak bir fikrim yok.Mutlu olma adam.İyi dileklerimi sunamıyorum sana.Bana baktığın gibi bir başkasına bakabiliyorsan eğer mutlu olma.Ya da ol.Kahkahalarında boğulduğun sırada bana yazdığın o sözler gelsin aklına,sonra nasıl herşeyi bitirip 2 saat 10 dakika sonra bambaşka bir yüze bakabildiğin gelsin aklına.Kahkahaların dizilsin boğazına.Bunlar beddua değil ben beddua etmem...Bunlar sadece dilek.Ben seneler geçse unutamayacağım bir kokuyla yaşayacağım en ağırı bendeyken sana dileğim budur.Hoşcakal demek isterdim ama ne HOŞSUN ne de KALDIN....