- 1037 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ANAM VE ABLALARIM ANISINA
Güneş tepede..gözyaşı ayrılıklarda.sevda ise yürektense güzeldir.BENİ ÜÇ KIZDAN SONRA anacığım karnın da taşırken bile sevda ile sancı ile yürekten taşıdın yüreğinde karnında değil işte bundan bitmedi yürekten sevdana sevgim ...Fesleğen kokulu LEYLA ablam,kardeşin olarak hayatına girdiğimde avuç içi kadar, minicik bir şeydim. gittin, gene küçüldüm, azaldım, eksildim, minicik kaldım. ABLA olarak görmedim seni selma ablam çünkü bir abi yokluğunu dolduran ablamdın elime tahta tabanca yapıp yalancıları bir bir vurdurandın bana oyun oynatan düşünce dizlerimdeki yaralarımı kabuk tutturandın şimdi çekip gittin selma ablam gittinya kabuk tutmadı benim hiç yaram..... GÜN dediğin DİLE KOLAY uçtunuz üçünüzde yıllar geçti gün dile kolay da yüreğe zor. yokluğunuzla baş edemiyorum. biliyorsunuz sizi çok seviyorum.sevda dediğiniz zamanın mezar ettiği yendiği bir duygudur...sadece......AMA ANAM AMA SELMA ABLAM AMA LEYLA ABLAM BEN SİZE GÖNÜLDEN YÜREKTEN SEVDALIYDIM NUR İÇİNDE YATIN...saygıylaa güzel dostlar.sevinç ve sevdalarınız çoğul.dert ve ayrılıklarınız tekil olsun... allah ahiret ayrılığı vermesin ÖLÜM AYRILIĞI beni üzmüyor artık....
ANAM ZELİHA AKTAR ABLAM LEYLA AKTAR ABLAM SELMA AKTAR ANISINA ANKARA ÇAMLIDERE UĞUR AKTAR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.