- 513 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAYALET
Duruyor etrafa bakıyordu. Etrafta boş bir kayık ve kocaman bir gölün kıyısında sağa sola dönüyordu. Üşüyordu elleri, kış günü sokakta kalmış minik bir kedi gibi…
Bakışları keskin ama manalı, acıklı ama sessizdi. Dipçik gibi vuruyordu yüzüne soğuk esen uğuldayan rüzgar.
Yaralı sözler söylesede dudakları, kan ağlıyordu yüreğinden geçen o ince sızı.
-Bırak beni, bırak beni gideyim artık kendi yoluma, beraber olamayız artık bunu anla
Üflüyordu ellerini ısıtmak için kış günüde değildi ki neyin soğuğuydu bu acaba?
Etrafına bakındı, kimseler yok gibiydi…
Son buluştukları gölün yanına varmıştı, düşüne düşüne
Görenler bakıyordu ardından. Ağlamaklı gözleri doldu birden
Unutulmamış aşkı yanında gibiydi sanki, ellerini üflüyordu durmaksızın
Yapraklar dökülmeye, rüzgâr çıkmaya başlamıştı. Öyle olmasa bile o öyle zannediyordu. Aynı eski günlerde yaptıkları gibi onunla buluşuyordu burada. Gizli gizli buluşurlardı her çarşamba herkesten habersiz. Şimdi söz verdiği gibi tam tamına üç yıldır her çarşamba geliyordu buraya yanında olmayan ve artık asla olamayacak biri ile buluşmaya. Saçma olduğunu biliyordu, deliriyor muydu acaba? Bunu soruyordu kendine.
Hava daha da soğudu ve üşüdüğünü hissetti birden.
Konuşmaya başladı…
-Özür dilerim sevgilim artık gitmeliyim,
Sabit bir noktaya dikilmiş gözleri, biriyle konuşur gibiydi. Duruyor ve cevap veriyordu.
-Olmaz artık buraya gelemem, gelmeyeceğim.
-Bu acıyı daha uzun yıllar çekemem, çekmeyeceğim.
Durdu birden, yere baktı ve devam etti. Yavaşça başını kaldırdı kendinden emin bir halde.
-Elveda sevgilim, ben ki seni her zaman sevdim ve hep seveceğim.
Doldu yine gözleri, eldivenlerini çıkarttı. Üzgündü fakat garip bir ışık parladı gözbebeklerinde seviniyorda gibiydi sanki...
Hava ısındı birden. Arkasını dönerek el salladı orada olmayan birine.
Ne kadar güzel bir gün olduğunu hatırladı birden. Tarifi imkânsızdı hem de. Çantasından çıkarttıığı resimleri yırtarak ilaçları ile birlikte göle fırlattı ve derin bir nefes aldı. Güller açtı sanki yüzünde.Mutluydu bunu anladı.
Bir sevinç belirdi yüzünde, yeni bir umut, yeni bir mutluluk.
Sonunda kurtulmuştu onu yıllarca rahatsız eden eski sevgilisinin hayaletinden
Sevgilisini trafik kazasında kaybetmiş ve uzun yıllar tedaviler ile yaşamış bir genç kızın hikayesi
YORUMLAR
Güzel dramlı bir yazı tebrik ederim
hayatın nakaratı tarafından 9/27/2017 2:28:28 AM zamanında düzenlenmiştir.