- 626 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ÖNCE İÇİNİZDEKİ KİR TEMİZLEYİN....
Kadercilik çağın kara sayfalarını o kadar doldurmuş ki. Çocukların öldürüldüğü bir dünyaya lanet olsun derken.
Toplum olarak ne kadar güvendeyiz sorusunu biliyorum ki bu günlerde üstü kapalıda olsa da herkes sıkça kendine soruyor olması.
Önemli olan sormanın ötesi cevapları doğru algılandığı da neticeyi geciktirir mi? Noktasına da dikkat çekmek istiyorum.
Kısaca sevdiklerini koruma adına tehlikenin geliş yönünü göre ne kadar hangi şartlar ile bakıldığı da önemlidir.
Uzayan tırnaklarınızı kesmekten beter; tamamen kazıtmayı da düşünüyorsanız siz sizlere zarar vermeye geldiğinin açık ve net göstergesidir.
Bana gelecek zararının savunma adına elimden hiçbir şey gelmeyişi korkularımın daha da artmasına tek neden kim?
Pekiyi ya! Çocuklarımızı cüce beyinli varlıkların pis düşüncelerinde nasıl koruyacağız bunun her gün bir örneğini yaşıyoruz 100/95 Müslüman kabul edilen ülkemiz de.
Dini konularda ne kadar kurban meraklısı olanlara sözüm “Müslüman mahallesinde salyangoz satılmaz demi” ama çocukların ırzına geçiliyor. Kadınların bedenlerinde bıçak darbeleri ne kadar hoş değil mi?
Yâ da yeni baştan tekbir sesleri ile insan yakmak ve yıllar önce siyaset budalalığından solcular iyi çocuklardı. Ve cellatları biziz demek…
Aynı düşünmeye biliriz, Keza aynı dili de konuşmamaktayız . Bu seni bana zarar vereceğinin hakkını vermediği kadar da alamaz da.
Evreni geniş bir duvar olarak düşünün ve yaşama hakkı da. O duvara çakılmış bir çivi gibidir. Her canlı o karede olan yaşama haklarına sahiptir.
Ama âmâsı da var. Bunun daha tabana çeken iğrençlikleri nasıl görmezden geleceğiz.
Namusu kadınlara yüklenmesinin açısında çaba verenlerin hele ki gereksiz çığlıklarından namussuzluklarına eyvallah mı diyeceğiz?
Zora ki verilen haklar gittikçe basitleşen düşüncelerini de gün yüzüne çıkarmış. daha ne diyorsunuz? neeeeeeeeeeee
yan çizip bol keseden atarken şunu iyi görün ki...
İnsan hayatı bu ülkede ucuz. Çünkü halen Müslümanlığı öğrenen ve rüzgârın yönüne göre esen zihniyet olduğu sürece ne biz nede çocuklarımız güvende değiliz.
ah ile vahları yükleyip omuzlara o kader fıtratınızı başınıza çalın...
susarız...:(((
sus bakalım siz ...
(((
zaralıcan...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.