- 599 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÖRÜNMEYEN GERCEKLER
Görünmeyen gercekler bizlere gösterilmedigi icin bizlerin gördükleri sadece televizyonlardan sunulanlarla ibaret.Medya tarafindan sunulan haber programlarinda aksamlari izleriz hep yine güneydoguda askerlerimiz pusuya düsürüldü yine sehit verdik .Ocaklar yanar ,belli yerlerden duyariz hep acimiz büyük ,karsilik görecekler vs.
Önce sunu soralim yasadigimiz yil 2008 .Yil 1984 haberleri izliyoruz haberler yine 2008 deki gibi degisen ne yillar ve nesiller.degismeyen nedir yada degistirilmek istenmeyen nedir oda belli .Cografyamizda olan olaylar var bizler bu topraklarda yasiyoruz vede okadar yila ragmen degismiyor .Olaylari mantik cercevesinde degerlendirelim ozaman:
cografyamizda oynayanlar var büyük güclü devletler bizimle savasmadan saman altindan su yürütüyorlar istedikleri var olmasi icin acele etmiyorlar yeri ve zamani geldiginde oyunlari oynuyorlar lazim olanlari kullanarak yapiyorlar .Kisa vadeli degil yapilanlar uzun vadeli ve etkili .Bizi savunmasi gerekenler o kadar zaman icerisinde ne yaptilar ve ne yapiyorlar diye sormak lazim 1984 -2008 bu kadar zamanda önleyememissin daha dogrusu önlemek istemiyorsun diyelim daha dogru olur . baskin yiyorsun ve zaiyat veriyorsun bir degil iki degil nedenini sormak lazim? Düsünenler icin cevabi aciktir...
Cografyanda yillardir bir yapilanma var kalici olmak adina bir yapilanma yakindan taaruz etmek daha kolay ve daha hesapli oldugu icin . Piyonlari istedigin yere istedigin zamanda yerlestiriyorsun gerekeni yapiyorlar techizatlari tam istedigini aliyorsun .
Istenilen nedir mesaj yerine gidiyor fakat mesaji anlayan varmi diye soralim .1984-2008 arasi demekki mesaj anlasilmamis .
Oyunu kurallarina göre oynarsaniz kazanirsiniz oynamazsaniz kaybedersiniz
Size saldiranlara saldiri tarzinda cevap verirsiniz sizde mesajinizi iletirsiniz
Yapilan karsiliksiz kalmamali .Türkiye nin cesitli yerlerinde bombalar patliyor istihbarat var ama degerlendirilmiyor .Bogazlardan gemiler geciyor yardim amacli gemilermis cok inandirici. Bölgede gücler oyununu oynuyor bizler seyrediyoruz .
Hükümet denilen mekanizmaya gelelim Türkiye de su anda bir hükemetin olmadigi bir gercek görüntüde birileri var ama piyondan ibaret daha önce de vardi o piyonlardan .
Hedef Türkiye ile sicak catismaya girmeden istediklerini almak aliyorlarda engel olan yok engel olmak isteyenlerde bir sekilde engelleniyorlar.Halki daha gücsüz duruma düsürmek hedef bu yolda cok ilerleme kaydedilmis .Oyunu oynayanlar uzun zamandan bu yana türkiye üzerinde örgütlenerek sessiz sedasiz oynuyorlar .yakininizda türk diye bildiginiz komsunuz veya yakininizin o büyük güclere calistiginin farkinda da olmayabilirsiniz mükemmel türkceleriyle ve siveleriyle farkina varmaniz mümkün degildir.
Bati yani burasi bizlerin birligine girmek istedigi cografya epeydir ugrasiyoruz durum ne olumsuz.AB ye girerek zenginlesegiz feraha ulasacagiz diye palavralar inananlara pes dogrusu. AB türkiye yi almayacak ne mi yapacak böl parcala yönet en mantiklisi .Türkiye Cumhuriyeti bir bütün olarak ab de yer alamaz batinin tarihine tersdir .Hedef sömürmektir kaynaklarini kullan sömür gücsüz birak böl parcala ve yerleserek ortadoguda güc ol kime karsi ABD ye karsi . Cumhuriyet tarihinin görülmemis borclanmasi yapilmis durumda talan edilmis durumda ne icin borclandirarak gücsüz birakarak zamani geldiginde her istedigimizi yaptir aciksasi .Bogazlardan gemiler gecti ya isin rengi bellidir. Daha sirada neler var neler .Kibris Ege ...
Genelkurmayin internet sitesinde herzaman yayinlanan bir durum vardir su askeri üssden havalanan yunan jetleri su kadar zaman türk hava sahasini ihlal etmistir veya ege sularinda gemileri karasularini ihlal etmistir .Bizler okuyoruz tabiki savunma mekanizmalarida seyretmekle yetiniyor. Söyle bir mesaj hic okuyamadik Türk jetleri yunan havasahasina girmisdir savas gemilerimiz yunan karasularindadir .
Bir örnek vereyim sizin bir eviniz var ben her aksam evinize gelip kapidan pencereden girmeye calisiyorum siz bunu görüyorsunuz fakat hicbir sey yapmiyorsunuz ben tekrar bir deneme yapiyorum bu sefer evin icindeyim yine ses yok daha sonraki sefer ne mi yapiyorum sizi yataginizdan kaldirip esyalarinizi elinize verip haydi güle güle diyorum .
DEVAM EDECEK...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.