- 1020 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Milliyetcilik Kan gurubu hangisi
Miliyetçiler hangi kan gurubundalar ?
1. 4 Kan gurubu var
2. 4 DNA var.
3. 4 Ana made var
İnsanlar dört kan gurunda birindeler ise ve İnsanların yapısı dört DNA dan ise.
Yaşam da dört ana maddeden ( yani.: Toprak, Su, Hava ve Ateş ten) oluşuyorsa ki öyledir. Dünyadaki tüm insanların dinine, diline, rengine ve yaşadığı bölgesine bakılmaksızın İnsandır ve birbirine eşittir. Hanı olmaz ya diyelim oldu sadece yaşamda dört milletin olması gerekirdi kan guruplarına göre. Çünkü Milliyetçiyim diyenlere ‘’ Milliyet’’ ine bir laf söyleyen biri olunca ‘’ Kanıma dokunuyor ‘’ diyorlar. Hangi guruptaki kana dokunduğunu bir türlü anlamış değilim.
1700 lü yılların sonuna doğru Fransadaki burjiva Devrimi ile Milliyetlerin Dile dayalı bir kimlik mücadelesi ortaya çıktı. Ve konuşulan diller ayrışmaya başladı bunula birlikte bazı duygular suni olarak eğemenler tarafında belirli çıkar hesapları yapılarak enjekte edildi. Bu hemen öyle birden olmadı. Yavaş Yavaş eğitimle birlikte şişirilerek çocukların beyinlerine kazdılar. Ve daha sonra ilki Napolyon Bonapart olmak üzere faşist diktatörler türedi ve günümüzde Napolyan taklidi yapanlar çoğaldı. Milliyetçilik , çi, çı, ci, cı takıları hangi nesnenin yapay varlığın arkasına ek olarak alınırsa. Mutlaka bir nemalanma ve çıkarda orda vardır. Milliyetçilikde Zengin olmak için kulanılan bir yapay doğal olmayan uydurulmuş oluşumdur.
Yukarda saydığım 3 tane 4 lü varlık HAK YOLUNUNDA en önemli kıstası dır. Yani her İnsan diline, dinine, yaşadığı yere bakmaksızın eşittir ve doğal olarkda bu böyledir. Onun için 72 Dile ( Millete) aynı nazarda bakıyoruz.
Peki Makalemizin başındaki Milliyetçiler hangi kan gurubundalar sorusuna tek bir cevap kalıyor. Doğal olarak Milliyetçilik diye bir kan gurubu yok. Milliyetçilikde uydurulmuş bir morfindir ve Suçtur.
Milliyet ve Ulus Kavramları doğaya aykırı kavramlardır onun için bu kavramları kulananlar da birer suçludur. Milliyet yaerine İnsan ve Sevgi kavramları kulanılmalı.
Sevgi ile
19 Ekim 2016 Berlin Ali Koçak
YORUMLAR
DNA insanlarin soya cekimidir 46 Kromozonda olusan üreme tohumlarinin 23 Anna dan 23 de Baban olurki Burda Ortak bir soy ortaya cikiyor yarisi Anadan diger yarisida Babadan dir. Miliyet yada Ulus olarak adlandirilan Halklar bir ayidiet olarak Kabul görmesine ragmen kann gurubundan cok dil gurubu, yasam sekli ve cografik bölge olarak kendini daha Dogru olarak adlandirabilir. Milliyet olarak kann gurubu ile Dogaya ters düser. Osmanlida Milliyet yoktu Insanlar vardi inanclar vardi. ve su milletiz denilmezdi. ve 600 sene olarak halklari bir arada yasatmayi bildi. Milliyet olarak adlandirdigimizda bir üstünlük veya diger bir milliyeti asagilamak olur. Bence Insan olmak herseyden daha önemlidir. Insan olmayan biri bence milletinden bahsederse Ulusunu , Halkini kötülemis olur. Saygilarimla
4 DNA var demissiniz, merak ettim. Bu DNA'lari izah etseniz?
Daha once hic boyle bir sey duymamistim, hatta biyokimya deslerinde bile bahsedilmemisti .
Seyidoglu
hotamisli
A, T, C and G are not DNA
hotamisli
A, T, C and G are not DNA
Seyidoglu
Milliyeti olmayan bir ulus var mı bilmiyorum...
Dünyada böyle bir kavram hiç var olmamış olsaydı belki o zaman morfin olduğunu düşünebilirdik...
Ayrıca ülkesini ve milletini seviyor olmak,diğer milletleri reddetme anlamı taşımıyor...