- 965 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
YORUMLAR
HakkınSesi
ps: böyle kopya gibi oldu ama çalışkan hayat ablanın öğrencileri olarak az da olsa sana benzesin dur şu yazacağım. ama, düşündüm de düğün filan da yok anlatacak. dayı diyeceğim , en son .. neyse ya böyle olmuyor..
Ben seni severek okuyorum. Bunu bil. Muhabbet arası anlatmış gibi oluyor psleri okuyunca :)
Gule
sağolasın...
HakkınSesi
sen burada yürümekten bahsettikçe gözümde forrest gump canlandı durdu. yol bitene kadar doğuya gitmişti, yol bitince batıya dönmüştü, bunu yorulana kadar tekrarlamıştı. dünya hayatı da buna benziyor. bir yerlere yürümek lazım, durağanlık evrenin kanununa ters. herhangi bir götten çıkan herhangi bir *oktan daha değerli olduğumuzu kanıtlamaz belki ama, düştüğümüz yerde kokuşmamış oluruz. şule halt etmiş. herşey illaki güzel olacak. kimine şu an güzel hatta. kimineyse sonra güzel olacak. kimi de güzelliği öteye bırakır belki. safer ayı bir geçsin hele. üzerimde bir sürü sorumluluk, yükümlülük ve sıkıntı varken, şu an kimseyi düşünmeden sadece sıcak bir memlekette hamakta sallanmayı istemem beni *oktan biri mi yapar. hissetmediğim duyguların duyarlısı gibi davranıp bom*ok olmaktan evla gibi sanki. dediğin gibi insan kendini kandırmamalı. herşey güzel olmalı ama önce *oklara fısıldayan biri lazım bana.
HakkınSesi
Az olsun ama gerçek olsun ne olacaksa.